CPI Aragon

Wyświetla 31 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #259495 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Zapłaciłem za niego mniej niż tam u góry jest napisane bo to nie Carbom, poza tym trochę jeszcze obcięli ceny o jakąś stówę xD
    Dziś najprawdopodobniej montuję 😀
    Wie ktoś jak z tą blokadą – tylko ta jedna ? Czy moze jeszcze w końcówce ?
    Corey lubię Twoje posty xD jako że sięprzymierzam do małossiego na wiosnę 😆

    #259496 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    z tego co wiem to tylko yasuni posiada dwie blokady 🙂 Laser ma jedną blokadę 🙂

    ja już nie wiem co mam myśleć o tych testach 🙂
    1.Yasuni R to wydech klasy mid-race czyli pod cylki poziomu np. stage6sport pro czy airsial T6 racing, polini corsa
    2. ja tam wole jaśki widziałem i wiem z własnego doświadczenia że yasuni ma bardzo wysoką jakość wykonania 🙂

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #259497 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Kurde tulejka – blokada weszła mi do środka i się zaklinowała 😕
    Macie jakiś pomysł jak to wyciągnąć ?

    #259498 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ja dałem wydech znajomemu (już nie będę mówił komu) to robiło mu się to samo najpierw próbował wsadzić tam śrubę i przyspawać do tulejki , a potem stwierdził że utnie kolanko
    zapytał się czy ja się zgadzam ,no to ja na to : jak nie ma innego wyjścia to dobra ;/ trudno
    ale na szczęście dobrze to pospawał, może inny mechanik zrobił by to lepiej ale on przynajmniej wziął śmieszne pieniądze, i coś tam jeszcze robił

    #259499 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    2 dni się męczyłem, ale dziś przy pomocy taty od kumpla się udało 😀
    Nagwintowaliśmy tulejkę, wkręciliśmy śrubę, wsadziliśmy w imadło i biliśmy, aż wyszło. Teraz muszę wszystko dobrze wyregulować.
    Dziwne jest to, że jak wsadzam pokrywę przekładni to się kickstarter blokuje :-/ w ogóle nie można go odpalić z rozrusznika bo kick wtedy w dól idzie i zostaje tak. Na razie jeżdżę bez osłony 😆 Męczy mnie też muł 0-15 kh/h, strasznie się zbiera, ale mam rolki 7 g, chociaż jak miałem 5 g to wydawało mi się, że szedł gorzej. Trochę dziś się gaźnikiem pobawiłem, ale nadal pozostaje problem na początku 0-15 km/h. Ma ktoś jakiś pomysł jak się pozbyć tego muła ? Potem już idzie bardzo dobrze. I jeszcze takie pytanie – co mi da twardsza sprężyna dociskowa w spżęgle ? 😛

    #259500 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ja tak mialem ze jak palilem skuter to kicktarter tez się krecil sprawdź zabezpieczenie zebatki od kopniak mogla ci wypasc i dlatego się kreci

    #259501 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Sprubuję jutro bo teraz już za zimno i za ciemno xD
    Hmm a macie jakieś patenty na sprawdzenie ilości oleju w przekładni bo mi ucieka…
    Nie mam miarki, w poniedziałek podjadę do serwisu. Mam nadzieję, że sobie z tym poradzą, to chyba uszczelka, ale teraz strach jeździćbo mogę zatrzeć ;/

    [ Dodano: 2008-12-21, 10:02 ]
    Tylko że to się dzieje jak dokręcę już osłonkę, jak jest lekko to jeszcze nie ^^, nie trzeba będzie przypadkiem obszlifować tulejki z wariatora ?

    #259502 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    codo tego kickstartera to na pewno trzeba trochę skrucic tulejke wariatora i trohe smaru żucic na tryba 🙂

    #259503 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    i pomogło 😀
    Dzięki Mistrzu za fachową robotę xD

    Dziś załatwiłem problem z cieknącym olejm z przekładni i w końcu uszczelnilem wydech no i wsadzona jest sprężyna dociskowa żółta mallosi.

    Teraz tylko pogoda i zabrać skuter na małą sesje zdjeciową z nowym kominem 😛 😛 😛

    #259504 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    ty a ile ci idzie na tym tunie ty masz tylko tłumik i wario i oczywiscie rolki i sprezyna

    #259505 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Najwięcej cisnąłem 77, ale dziwi mnie jedno – to że jechałem tyle samo z górki sam co po prawie prostej drodze, dodatkowo z siostrą. Jakieś to dziwne 😛 Możliwe, że coś mi blokuje, ale też nie miałem warunków na sprawdzanie VMAX-u. Oczywiście wszystko licznikowe.

    [ Dodano: 2009-01-02, 01:09 ]
    Wiem !
    Teraz na to wpadłem 😛 Jak wtedy sam testowalem to nie miałem jeszcze sprężyny dociskowej xD Poza ty muszę go jeszcze wyregulować, ale to dopiero na wiosnę, a więc VMAX lekko 80 licznikowe będzie z nieznacznie pochyłej drogi, jak na prostej 75 się rozpędzałem. Wyreguluję na wiosnę to się zobaczy. 😛

    #259506 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Taa, to jeszcze nic. Ja runnerem z górki ledwo co do 135 dojde a na prostej do 150 lata … i co tu jest nie tak ?? 🙄

    #259507 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 325
    • Postów: 89 837

    Nie nabiajaj się 😛 Taka pora, że mogłem nie pamiętać, że nie miałem wtedy sprężyny dociskowej, a potej jeszcze gaźnik wyregulowany lepiej był. Na wiosnę się okaże wszystko jak wyregulujębo teraz nie ma warunków do jazdy, a scoot już śpi w garażu… Jeszcze go drastycznie obudzę ale to dla jego dobra 😛

Wyświetla 31 wpisów z $
Odpowiedz na: CPI Aragon
Twoje informacje:




Back to top button