CPI 70/50 problem z iskrą

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #300980 Reply
    Desarian
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Witam
    Mam taki problem, kupiłem w zimę CPI SM 70/50 i okazało się na wiosnę iż jest problem.

    Problem dziwny ale jest.

    Na jedynkce chodzi super, na dwójce jeszcze też, choć przy końcu dwójki jakby go odcina. Na 3,4,5,6 jak dojdzie do 6900-7600 obrotów to tak jakby ktoś wtyczkę z gniazdka wkładał i wyciągał, przerywa, i nie da się już dalej rozpędzić. na luzie i 1 problem nie występuje.

    Byłem u mechanika:
    -Sprawdzony cylinder
    -Akumulator
    -świeca (wkładane 3 różne, zero efektu)
    -gaźnik czyszczony i ustawiony 2 razy
    -zmiana dyszy w gaźniku (80, 85,95 zero efektu)
    -wymiana filtru powietrza
    -sprawdzenie czy nie dostaje za mało powietrza
    -sprawdzone uszczelki

    I dalej jest to samo, na 1 ok na wszystkich innych biegach jakby go odcina, nie traci mocy poprostu przerywa.
    Co to może być? bo mechanik już pomysłu nie ma.

    Z góry dzięki za pomoc.

    #300981 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    gaźnik

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #300982 Reply
    Desarian
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Tak jak mówię, gaźnik był ustawiany przeze mnie i nie pomogło, przez mechanika jednego i innego czyszczony regulowany, nie pomogło, na pierwszym biegu i luzie chodzi jak złoto, od 3 zaczynają się schody i przerywanie

    #300984 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 1
    • Postów: 4 665
    • Postów: 4 666

    Strzelam – moduł?
    Się tu uczę, więc czekam co mi powiedzą mistrzowie :-)))

    #300987 Reply
    Desarian
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    Moduł także był wymieniany, nawet na 3 inne dalej to samo, nic nie pomogło.

    Czy to może być problem z ładowaniem?
    Ale dla czego na jedynce jest ok…

    #300989 Reply
    paci
    Moderator
    • 12
    • Postów: 5 800
    • Postów: 5 812

    z tym że jak gaźnik już dokonał żywota to regulacja i czyszczenie nie pomoże

    #300999 Reply
    Desarian
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    To czemu w takim razie na 1 luzie i prawie do konca drugiego biegu jest ok?
    Gaźnik jak nowy praktycznie.

    #301001 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    na luzie i na niskich biegach opór stawiany przez napęd jest żaden więc jeżeli silnik jest słaby to tylko tam ma się szanse dokręcić

    #301003 Reply
    Desarian
    Użytkownik
    • 1
    • Postów: 4
    • Postów: 5

    ale tu nie chodzi o brak mocy, spadek mocy tylko odcinanie na wyższych biegach jakby zapłonu. Tak jakby ktoś odłączał i podłączał kabel… przypomina to bardziej efekt braku ładowania lub przeładowania/ zwarcia

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: CPI 70/50 problem z iskrą
Twoje informacje:




Back to top button