Cpi 2t stage6 dusi się po dodaniu gazu / zalewa swiece

Wtiam mam skuterka CPI 70ccm
pali normalnie ale gdy da sie mu wiecej gazu zaczyna sie dusic i przerywac jakby nie przepalał czy coś… nizej opis

ylinder streetrace 70 stage6, wal jakiś wzmacniany chyba top Racing, gaźnik Dellorto 21,króciec stage 6, zawór membranowy stage 6,stożek polini air box mini, fajka ngk silikon, wariator malossi multivar, prxeciwtalerz stage 6 bez łopatek, sprężyna centralna stage 6 strong, wydech spawak pokroju r1200, przedłużka amortyzatora, lampa tył revo dymiona, nadkole mtkt, kierownica sportowa str 8 plus adapter, opona przód nowa praktycznie Bridgestone, plastiki czerwone praktycznie nowe, mocowanie rejestracji na przekładnii, ssanie ręczne stage 6

Gdzie szukac przyczyny ?

skuterek nowo nabyty a ja srednio znam sie na tym…

na streetrace70 miałem 19mm gaźnik i dysze max 75. Na każdej większej go zalewało. No i kolor świecy do sprawdzenia. Powinna być beżowa (kawa z mlekiem). Ani biała ani czarna.
Inna sprawa że kupiłes wynalazka. Ten 21mm gaźnik , ta spręzyna STRONG i kilkainnych rzeczy tam są mocno na wyrost. A wynalazki bywają różne - róznie poskładane i w róznym stanie. Co sprzedający ci naopowiadał o stanie skutera i takich przyczynach przerywania?
Bo jak nic lub ty nic nie wiesz to cie czeka kompletna rewizja tego wynalazka - od przerwy na świecy po pomiar kompresji.
Mieszanke sam robisz czy sam gaźnik miesza bo ma zbiornik i dozownik?

ze trzeba wyregulowac gaznik i bedzie jezdzic

to miło że odpowiedziałes na przynajmniej jedno pytanie z tych co zadałem. ale to troche mało.

mieszanke robie sam tak kazal mi poprzedni wlasciciel
generalnie dzis go odpalilem i okazalo sie ze jesli da mu sie w opor z miejsca to zaczyna przerywac natomiast jesli stopniowo “reguluje manetkak” wkreca sie i jedzie jakos aczkolwiek mysle ze moglby sie krecic wyzej …

z jakim olejem i w jakich proporcjach? jaką masz dysze główną? jaki to gaźnik?
na 99% go zalewasz. wiec jaki kolor ma świeca?

No ewidentnie jest mokra , dysza nie wiem jaka jutro sprawdzę

serio jestes w stanie z kilku pytań odpowiedziec tylko na ostatnie?

Za duża dysza, za duży gaźnik. Do 70cc przy gaźniku 17.5 dysza ok 85 przy gaźniku 19 dysza ok. 80
Ty masz wielki gaźnik jak do 125-150cc a nawet obsłuży większe cylindry. Nie dziwne, że go zalewa nadmiarem paliwa.
Albo zwiększ przepływ powietrza przez filtr powietrza albo zmniejsz dyszę. W ramach ciekawostki możesz zdjąć filtr powietrza i wtedy zobaczysz jak się zachowuje silnik. Zdejmując filtr powietrza dopuszczasz więcej powietrza i sprawiasz, że mieszanka paliwowo-powietrzna przesuwa się bardziej w stronę prawidłowej. Powinien więc pracować nieco lepiej i nie dusić się. Ja bym zdecydowanie zmniejszył gaźnik bo na takim byku ten cylinderek będzie ciężko ogarnąć.