Coliberek.. Duża moc nie przekłada sie na prędkość...

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #219313 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam, posiadam coliberka z cylindrem 80cc 49mm, pozostałe częsci są oryginalne, i problem jest następujący. Skuter posiada dosyć duża moc, nie ma problemu nawet z cholowaniem simsona pod góre, ale prędkość maxymalne na prostej to zaledwie 60 km, nie ma znaczenia czy jade sam czy z pasażerem idzie tyle samo, blokad już nie ma żadnych….Za pomoc będę wdzięczny.

    #219314 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    blokada na module , ale jak ją ściągniesz to i tak dużo więcej nie wyciągniesz , max 65 może ciut więcej

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #219315 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    moduł nie blokuje, zmieńiłem od kumpla na odblokowany i to samo było, na pewno da się zmienić jakieś przełożenia czy coś żeby szybciej tym tylnim kołem kręcił….

    #219316 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    sprawdź rozrząd pewnie przeskoczył o 1 lub 2 zabki , ogólnie sprawdź Zawory i ustaw I to tyle pewnie

    #219317 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    poczekam jeszcze na odpowiedzi innych…

    #219318 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a regulowałeś to? przy max prędkości ma duże obroty takie jak np. po starcie?
    dysze w gaźniku zwiększyłeś? rolki sprężyna, sprężynkiż
    no i te zawory też mogą być. ustawiałeś je po montażu cylindra w ogóle?

    #219319 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Cylinder zmieniałem rok temu, teraz mnie to jakoś irytować zaczęło…

    #219320 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    gixy napisał:

    Cylinder zmieniałem rok temu, teraz mnie to jakoś irytować zaczęło…

    To niczego nie zmienia …
    Zawory przestawić trzeba … zresztą cała regulacja nie tylko zawory -.-

    #219321 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, Rok temu wymieniłeś cyla no i powiedzmy, że wszystko ok, ale po roku to trzeba ustawić zawory i tyle, bo się pewnie przestawiły, kopci ci skuter?

    #219322 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie kopci, no dobra, odkręcę tą pokrywe i sprawdźę. Dodam ze rolki dosyć niedawno zmieniałem i mam teraz 6.2g

    #219323 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    nie masz zmieniać tylko dobrać rolki odpowiedniej wagi i tak samo sprężyne centralną, musisz dobrać jej odpowiednią twardość następnie dopasować wage rolek żeby było ok no i gaźnik wyregulować.

    gixy napisał:

    teraz mnie to jakoś irytować zaczęło…

    BTW. Ty teraz w zime tym skuterem jeździszł

    #219324 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    A czemu nie ? Musze się codziennie ze 2/3 kilometry przejechać. Rolki musiałem wymienić bo orygilnane były już kwadratowe, te mam od października.

    #219325 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no choćby dlatego że jest zima i zimno?
    i kolejny raz się pytam, po zmianie cylindra regulowałeś zawory?
    i regulowałeś napęd i gaźnik czy tylko skręciłeś, wsadziłeś wszystko i jazdaż

    #219326 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Hmm, sam chyba wiesz ze po zmianie cylindra nie da się tak po prostu wszystko skręcić i żeby zapalił….Wiadome ze musiałem ustawiać. Gaźnik również bo i tak chyba na oryginalnej dyszy i filtrze by raczej się jeździć normalnie nie dało …

    #219327 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    da się uwierz, tylko lipnie będzie jeździć ;p
    a próbowałeś jakieś rolki cięższe wsadzać albo dysze do gaźnika większą jeszcze?

    i zrób z zaworami i innych powodów nie ma chyba że wariator masz zablokowany (taka podkładka uniemożliwiająca wyjście paska wyżej na wariu)

    #219328 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Tej obrączki na wariatorze juz nie ma, a co do dyszy to wsadziłem większą – 90, i filtr stożkowy.

    #219329 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Zadajesz głupie pytania a wystarczy zawory wyregulować :573: a może już masz zarżnięto ten cylinder zresztą mój braciak serwisował to w wakacje i mówi że w tych skuterach wszystko możliwe

    #219330 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Jak by był zarżnięty to nie miał by tyle siły…

    #219331 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No to wyreguluj zawory i jak to nie pomoże pytaj dalej :573:

    #219332 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    duzo sily mala predkosc za ciezkie rolki. Ew daj twardsza centralke a jeszcze jedna mozliwosc pasek zuzytył? lub przelozenia ma krotkie ??

    #219333 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Pasek jest w dobrym stanie, jeśli przełożenia są krótkie to jak to zmienić ?

    #219334 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    gixy, WYREGULUJ TE ZAWORY najpierw potem pobaw się jeszcze rolkami a przełożenia na końcu …
    nie możesz wyregulować tych zaworów i wrócić jak nie pomoże?

    #219335 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Człowieku sprawdź najpierw to co Ci mniej więcej każdy napisał tzn zawory , czy rozrząd . Bo przełożenia do spadku mocy czy jak ty to tam ziwesz nic nie maja

    #219336 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    mr.Jeremy napisał:

    tzn zawory , czy rozrząd

    a mi się zawsze wydawało ze zawory to czesc rozrządu 🙄

    mr.Jeremy napisał:

    Bo przełożenia do spadku mocy czy jak ty to tam ziwesz nic nie maja

    Ale jeśli moc ma a predkosc się konczy w jednym miejscu to moze mieć tak jak katana krotkie przelozenia lub/i blokowane

    #219337 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    No właśnie mówię wam od początku ze mocy ma w chu…. Tak samo jak jade prędkoscią maxymalną, silnik ma wysokie obroty, niemal wyje a szybciej nie da rady jechać.

    #219338 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    tylko i wyłącznie porządna regulacja przekładni
    gdyby było coś z rozrządem to by dobrze nie chodziło

    #219339 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Nie no, my Ci mowimy żebyć wyregulował to tak jak ma być a Ty znowu że mocy na dużo. wyreguluj to tak jak ma być a potem zastanawiaj się nad wymianą przełożeń.
    Jak ma dużo mocy a wolno jedzie to pierwsze co się powinno zrobić to wyregulować bo to najtańsze rozwiązanie a potem myśl nad przełożeniami a nie zaczynaj od końca.

    Wszystko już wiesz co masz robić więc temat zamykam żeby znowu się nie zaczęło od nowa co masz robić. jak coś pisz na pw to się temat otworzy jak będziesz miał nowe objawy po regulacji albo jak ona nic nie da a o regulacji szukaj na forum

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Coliberek.. Duża moc nie przekłada sie na prędkość...
Twoje informacje:




Back to top button