Coliber chinczyk 4t 80ccm

Witam , mam problem z chinczykiem otóż po zatarciu wziołem sie za remont silnika,zmieniłem cylinder , tłok , głowice , moduł zapłonowy dysze w gazniku wszystko pod 80ccm . I mam taki problem jego pełna predkosc przy dobrych wiatrach 50 km/h na prostej ,a czasami 45km, niewiem czego to moze byc wina. Jezdziłem nim ostatnio troche i zaczeły dzwonic jak by zawory , wiec sciągłem pokrywe zaworów ale nie zmieniły sie ustawienia przerwy na zaworach, wszystko tak jak było ustawione tak jest . Pomocy co zrobić zeby to jakos jechało ?

Czy są wszystkie uszczelki czyli ; cyl, głowica, napinacz, króciec..?
Pierścienie dobrze założone..? kolejność ; 1Srebny, 2czarny, 3olejowe
Gaźnikn Mieszanka (paliwowo-powietrzna) dobrze ustawiona..?
Zawory i rozrząd dobrze ustawione..? Zawory ; Ssący 0.05 Wydech 0.06

Jesteś pewien, że wszystko dobrze wyregulowałeś? Gaźnik itd.

jestem pewien , wszystko na tip top , ale jeszcze raz sprawdze
ustawienie rozrządu i zaworów :D

okazały sie krzywki na wałku rozrządu :D
teraz pytanie czy kupic sportowy ?

A co dokładnie z tymi krzywkami...?

dokłanie to zjechane po całosci widac na nich miedziany kolor są już zmeczone , starte . Bedę zmieniał olej to zobaczymy ile opiłków :P