Co zrobić, żeby skuter miał większy zryw i palił gume
- This topic has 15 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 13 years, 8 months temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
17 sierpnia 2008 dnia 22:06 #270723
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Nie wiem co zrobić, żeby skuter miał zrywa i w ogóle żeby ruszać bez obciążenia?? Chciałbym żeby mi pali gule i miał lepszy start.
17 sierpnia 2008 dnia 22:14 #270724Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wymieć wario sprzęgło i tłumik powinno sporo da, a je jeśli masz sporo kasy to wsadź cylinder 70 i po problemie
17 sierpnia 2008 dnia 23:02 #270725Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mysle ze to trochę drogocenne rzeczy….
wedlug mnie wystarczyly by lżejsze rolki;)17 sierpnia 2008 dnia 23:17 #270726Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Mccrazy, masz racje rolki powinny załatwić sprawe tylko napiszcie mi jeszcze jakie rolki będą dobre 😕 ❓ ❓ ❓ 💡
17 sierpnia 2008 dnia 23:23 #270727Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.
a co do palenia gumy to kładziesz się na kierownicy wciskasz przedni hebel udami ściskasz tył lekko unosisz i dajesz gaz 😛
i na seryjnej apce gume łatwo jest pali 🙂 liczy się technika 🙂18 listopada 2008 dnia 19:19 #270728Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
sorry, ale nie chcę zakładać nowego tematu, mam chinola 4T seryjnego i mam w nim rolki 10g 😯 dobre byłyby 5g? dodam, że blokad nie miałem tylko właśnie, że te rolki ciężkie że ch… i w ogóle się na obroty nie wkręca :-/
18 listopada 2008 dnia 19:39 #270729Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
z 10 na 5??? 😯 ojej nie rob tego bo nic nie zyskasz będzie tylko wyl.
18 listopada 2008 dnia 19:46 #270730Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
teraz to on nie ciągnie :-/ straszna lipa jest, a z tego co mi wiadomo, to w mojej serii chińczyka właśnie to pomaga. muła ma strasznego, a dopiero po przekroczeniu 65 ma torpedę, czyli prawie w ogóle :-/
18 listopada 2008 dnia 20:29 #270731Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kup sobie minarelli horizontal Lc i będzie po problemie :p
18 listopada 2008 dnia 20:35 #270732Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nie no super plan Motomaster, tylko że za rok już będzie prawko i przesiadka, więc nie będę w tego „made in china” kasy ładował 😉
19 listopada 2008 dnia 16:34 #270733Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
m ialem chinola wczesniej 4 t i spokojnie nim palilem gume tylko sei robi tak jak mowi corey93,
[ Dodano: 2008-11-19, 16:35 ]
vaporka19 listopada 2008 dnia 22:26 #270734Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
A więc tak:
Co do palenia gumy to najgorszym syfem da się spalić, mniej więcej tak jak napisał corey93 czyli – naciśnąć na maksa przedni hamulec, docisnąć całym ciężarem ciała skuter do przodu na przednie widełki, lekko podnieść skuter za pomocą nóg i coś Przekręcić na maksa manetkę gazu…;)Co do zrywu, no to tutaj jest wiele do dyskusji, ale tak po skrócie:
!! – Skuter musi być odblokowany, bo bez sensu tuningować z blokadami ,szczególnie na module (obroty) jak jest…
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
O przyśpieszeniu też decydują sprężyki na sprzęgle , im twardsze tym sprzęgło dłużej czyma pasek na wysokich obrotach z czym równa się lepsze przyśpieszenie.Jeżeli już jest jakiś fundusz do dyspozycji to:
Istotą dobrego startu jest – SPRZÊGIEŁKO:p.
Dobre sportowe sprzęgło i masz fajny start.
W 2T skuterach, oczywiście podstawą tuningu jest sportowy tłumik, daje i przyśpieszenia i prędkości , skuter dzięki niemu potem ma lepsze efekty po wymianie innych części(Na przyszłość nie polecam LV bo to przereklamowany tłumik…kumpel ma).
Następnie trzeba pomyśleć o wariatorze, działa podobnie jak tłumik jeżeli chodzi o plusy po kupnie, tylko że on głównie pomaga zyskać lepszy efekt z ogólnego kształtu tuningu, no i oczywiście przyśpieszenie!Jak już te rzeczy się ma i jeszcze nam mało, no to tutaj zaczynamy zabawe z cylindrami:P
Po pierwsze musimy mieć dobry mocny wał , aby bez zmartwień jeździć na 70teczce.
No a kwestia wyboru cylindra to już zależy ile chcesz jeździć, wiadomo że na 70tce Sport więcej pojeździsz niż na Racingu, ale będzie słabszy,wiadomo.
No i tam te dysze,króćce i te bzdety to kwestia już dopracowań i końcówek tuningu.No i jeszcze jedna ważna rzecz, bardzo opłacalne jest tuningowanie „chłodzenia” skutera, szczególnie jak jest chłodzony powietrzem. Dzięki temu dłużej będzie można jeździć na tuningowanym skuterze, a nie że za 15min się zgrzeje i dość że osiągi i przyśp. spadnie na mocno zagrzanym skucie, to jeszcze ryzykujemy pożegnaniem z tłoczkiem ,pierścioneczkiem itd. 😛
Pozdrawiam
DesiRe ;))20 listopada 2008 dnia 13:45 #270735Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
czyli przerobka chlodzenia z ac na lc
20 listopada 2008 dnia 14:56 #270736Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
DesiRe napisał:
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
Da mu ktoś banaż?
@topic
a jak Twoja sr chodzić? Czy jadąc na full manetce ma ciągle full obroty? Jeśli nie to pokuś się o trochę lżejsze rolki.magnus-rider, ReKoRd
Nie róbcie off top, jak macie jakieś problemy to załóżcie nowy topic.20 listopada 2008 dnia 16:39 #270737Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
DesiRe napisał/a:
O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.Pierw sprawdź a potem pierdol głupoty zobacz czy ci w ogóle skuter ruszy hahahah.
Palić gume rotfl poproś sobie kumpla żeby ci dupę podniósł
28 listopada 2008 dnia 22:12 #270738Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
corey93 napisał:
lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.
Czemu? ja mam generic Xor i z (chyba) 5,5g chcialem przejśc na 3,5g…. mam oryg wario.
Jesli nie można to co się moze stac?
🙂 -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.