Co zrobić, żeby skuter miał większy zryw i palił gume

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #270723
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Nie wiem co zrobić, żeby skuter miał zrywa i w ogóle żeby ruszać bez obciążenia?? Chciałbym żeby mi pali gule i miał lepszy start.

    #270724
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    wymieć wario sprzęgło i tłumik powinno sporo da, a je jeśli masz sporo kasy to wsadź cylinder 70 i po problemie

    #270725
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    mysle ze to trochę drogocenne rzeczy….
    wedlug mnie wystarczyly by lżejsze rolki;)

    #270726
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Mccrazy, masz racje rolki powinny załatwić sprawe tylko napiszcie mi jeszcze jakie rolki będą dobre 😕 ❓ ❓ ❓ 💡

    #270727
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.

    a co do palenia gumy to kładziesz się na kierownicy wciskasz przedni hebel udami ściskasz tył lekko unosisz i dajesz gaz 😛
    i na seryjnej apce gume łatwo jest pali 🙂 liczy się technika 🙂

    #270728
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    sorry, ale nie chcę zakładać nowego tematu, mam chinola 4T seryjnego i mam w nim rolki 10g 😯 dobre byłyby 5g? dodam, że blokad nie miałem tylko właśnie, że te rolki ciężkie że ch… i w ogóle się na obroty nie wkręca :-/

    #270729
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    z 10 na 5??? 😯 ojej nie rob tego bo nic nie zyskasz będzie tylko wyl.

    #270730
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    teraz to on nie ciągnie :-/ straszna lipa jest, a z tego co mi wiadomo, to w mojej serii chińczyka właśnie to pomaga. muła ma strasznego, a dopiero po przekroczeniu 65 ma torpedę, czyli prawie w ogóle :-/

    #270731
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    kup sobie minarelli horizontal Lc i będzie po problemie :p

    #270732
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    nie no super plan Motomaster, tylko że za rok już będzie prawko i przesiadka, więc nie będę w tego „made in china” kasy ładował 😉

    #270733
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    m ialem chinola wczesniej 4 t i spokojnie nim palilem gume tylko sei robi tak jak mowi corey93,

    [ Dodano: 2008-11-19, 16:35 ]
    vaporka

    #270734
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    A więc tak:
    Co do palenia gumy to najgorszym syfem da się spalić, mniej więcej tak jak napisał corey93 czyli – naciśnąć na maksa przedni hamulec, docisnąć całym ciężarem ciała skuter do przodu na przednie widełki, lekko podnieść skuter za pomocą nóg i coś Przekręcić na maksa manetkę gazu…;)

    Co do zrywu, no to tutaj jest wiele do dyskusji, ale tak po skrócie:
    !! – Skuter musi być odblokowany, bo bez sensu tuningować z blokadami ,szczególnie na module (obroty) jak jest…
    O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.
    O przyśpieszeniu też decydują sprężyki na sprzęgle , im twardsze tym sprzęgło dłużej czyma pasek na wysokich obrotach z czym równa się lepsze przyśpieszenie.

    Jeżeli już jest jakiś fundusz do dyspozycji to:
    Istotą dobrego startu jest – SPRZÊGIEŁKO:p.
    Dobre sportowe sprzęgło i masz fajny start.
    W 2T skuterach, oczywiście podstawą tuningu jest sportowy tłumik, daje i przyśpieszenia i prędkości , skuter dzięki niemu potem ma lepsze efekty po wymianie innych części(Na przyszłość nie polecam LV bo to przereklamowany tłumik…kumpel ma).
    Następnie trzeba pomyśleć o wariatorze, działa podobnie jak tłumik jeżeli chodzi o plusy po kupnie, tylko że on głównie pomaga zyskać lepszy efekt z ogólnego kształtu tuningu, no i oczywiście przyśpieszenie!

    Jak już te rzeczy się ma i jeszcze nam mało, no to tutaj zaczynamy zabawe z cylindrami:P
    Po pierwsze musimy mieć dobry mocny wał , aby bez zmartwień jeździć na 70teczce.
    No a kwestia wyboru cylindra to już zależy ile chcesz jeździć, wiadomo że na 70tce Sport więcej pojeździsz niż na Racingu, ale będzie słabszy,wiadomo.
    No i tam te dysze,króćce i te bzdety to kwestia już dopracowań i końcówek tuningu.

    No i jeszcze jedna ważna rzecz, bardzo opłacalne jest tuningowanie „chłodzenia” skutera, szczególnie jak jest chłodzony powietrzem. Dzięki temu dłużej będzie można jeździć na tuningowanym skuterze, a nie że za 15min się zgrzeje i dość że osiągi i przyśp. spadnie na mocno zagrzanym skucie, to jeszcze ryzykujemy pożegnaniem z tłoczkiem ,pierścioneczkiem itd. 😛

    Pozdrawiam
    DesiRe ;))

    #270735
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    czyli przerobka chlodzenia z ac na lc

    #270736
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DesiRe napisał:

    O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.

    Da mu ktoś banaż?

    @topic
    a jak Twoja sr chodzić? Czy jadąc na full manetce ma ciągle full obroty? Jeśli nie to pokuś się o trochę lżejsze rolki.

    magnus-rider, ReKoRd
    Nie róbcie off top, jak macie jakieś problemy to załóżcie nowy topic.

    #270737
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    DesiRe napisał/a:
    O przyśpieszeniu decydują rolki , im lżejsze tym będziesz miał lepszego kopa, możesz nawet dać 2g i Ci na seryjniaku(może) pójdzie na koło^^.

    Pierw sprawdź a potem pierdol głupoty zobacz czy ci w ogóle skuter ruszy hahahah.

    Palić gume rotfl poproś sobie kumpla żeby ci dupę podniósł

    #270738
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    corey93 napisał:

    lżejszych niz 1g od seryjnych lepiej nie dawaj.

    Czemu? ja mam generic Xor i z (chyba) 5,5g chcialem przejśc na 3,5g…. mam oryg wario.
    Jesli nie można to co się moze stac?
    🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button