! Forum Tuning Co zmienić ?

Ten temat zawiera 15 odpowiedzi, ma 7 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe agentmb agentmb 7 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 16 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe StrzelbaWPR
    StrzelbaWPR
    Użytkownik

Witam jestem nowy,i zielony mało się znam,a pytanie moje jest takie,posiadam kupiony od kolegi skuter chińczyk,ale jest. Router Bassa 50.:D

moje pytanie jest takie,poniewaz chciałbym go sobie przerobić (zamieniać organy) i mam tu małą listę,chciałbym byście zobaczyli,i ocenili czy dobre części dobrałem,czy też moze któreś mam zmienić,prosze oceniać.

1.Cylinder- http://allegro.pl/cylinder-80-cc-glowica-tlok-modul-dysza-skuter-4t-i2692005428.html

2.Sprzęgło itd- http://allegro.pl/sprzeglo-tuning-wariator-pasek-669-chinskie-4t-i2698759754.html

3.Wał- http://allegro.pl/wal-korbowy-skutery-4t-tuning-80-ccm-uszczelki-i2705078008.html

4.Przedłużka do Amortyzatora- http://allegro.pl/przedluzka-amortyzatora-gratisy-super-tuning-i2761129862.html

5.gaźnik- http://allegro.pl/gaznik-filtr-stozkowy-dysza-80-skuter-4t-gy6-i2735718474.html

co jeszcze wymienić? co polecacie ?

Zdjęcie profilowe
    Anonimowy

I po co ten cały tuning? Po 1:
    – Nie opłaca się tunigować 4t bo i tak nie będzie wielkiej różnicy tylko zmniejszysz żywotność silnika i zwiększysz spalanie
    – Chińskich skuterów nie opłaca się tunigować. Tak jak mówie długo to nie pochodzi chyba że przeszczepisz cały skuter łącznie z plastikami ale to się nie opłaca. Wiesz że spalanie z 3l może ci nawet do 6-7 skoczyć?

Czytaj
    REKLAMA

Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy