Co zmienić ?
- This topic has 15 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 10 years, 10 months temu by
agentmb.
- AutorWpisy
- 5 listopada 2012 dnia 20:56 #86876
Witam jestem nowy,i zielony mało się znam,a pytanie moje jest takie,posiadam kupiony od kolegi skuter chińczyk,ale jest. Router Bassa 50.:D
moje pytanie jest takie,poniewaz chciałbym go sobie przerobić (zamieniać organy) i mam tu małą listę,chciałbym byście zobaczyli,i ocenili czy dobre części dobrałem,czy też moze któreś mam zmienić,prosze oceniać.
1.Cylinder- http://allegro.pl/cylinder-80-cc-glowica-tlok-modul-dysza-skuter-4t-i2692005428.html
2.Sprzęgło itd- http://allegro.pl/sprzeglo-tuning-wariator-pasek-669-chinskie-4t-i2698759754.html
3.Wał- http://allegro.pl/wal-korbowy-skutery-4t-tuning-80-ccm-uszczelki-i2705078008.html
4.Przedłużka do Amortyzatora- http://allegro.pl/przedluzka-amortyzatora-gratisy-super-tuning-i2761129862.html
5.gaźnik- http://allegro.pl/gaznik-filtr-stozkowy-dysza-80-skuter-4t-gy6-i2735718474.html
co jeszcze wymienić? co polecacie ?
5 listopada 2012 dnia 21:26 #86883Anonim
Nieaktywny- 3
- 65Postów:
I po co ten cały tuning? Po 1:
– Nie opłaca się tunigować 4t bo i tak nie będzie wielkiej różnicy tylko zmniejszysz żywotność silnika i zwiększysz spalanie
– Chińskich skuterów nie opłaca się tunigować. Tak jak mówie długo to nie pochodzi chyba że przeszczepisz cały skuter łącznie z plastikami ale to się nie opłaca. Wiesz że spalanie z 3l może ci nawet do 6-7 skoczyć?5 listopada 2012 dnia 21:28 #86884Anonim
Nieaktywny- 3
- 65Postów:
Ten skuter Ci się rozleci przy 90kmh. Kolega kupił nowego Torosa F16 i na drugi dzień musiał całe plastki ściągać z kierownicy. Koła mu skręcały w lewo a kierownica była w prawą stronę. Lepiej już kupić coś markowego i pobawić się w tuning a nie 4t i jeszcze chinskie ;p
5 listopada 2012 dnia 21:35 #86887Oj czepiasz się go chociaż moim zdaniem inwestycja w50ccm też jest trochę bez sensu ale to tylko moje osobiste zdanie. StrzelbaWPR ten “tuning” za który się masz zamiar zabrać to widzę że na powage :). Kupuj te części nie są najlepszej jakości ale dadzą rade, przyczepić się jednak mogę do filtru w gaźniku. Stalowy stożek dostatecznie spełnia swoją funkcje.
Jeszcze. Jeżeli masz bęben z przodu to możesz mieć lekkie problemy z zatrzymaniem go.5 listopada 2012 dnia 21:51 #86890@Baniak wiem,wiem juz zobaczylem i znalazłem cale koło z tarczą,i manetke ze wszystkim na tarczowe 🙂 no ja wiem ze lepiej jest cos markowego,ale nei mam tyle pieniedzy tak to max wydam 1300zł okoolo nawet mniej,a skutera dobrego za tyle nie kupię;)
5 listopada 2012 dnia 22:03 #86892spokojnie, przy 90 km/h nic się nie stanie, homologacje i testy ten skuter przecież ma,więc nic nie stoi na przeszkodzie żeby go troche usprawnić, ja też mam w planach tuning ale 2T, nie długo ponad stówe będzie latał, przez zimę to jeszcze pojeżdżę (max 85-90), ale na wiosne to bez tuningu się nie obejdzie 😉
5 listopada 2012 dnia 22:13 #86893a to wszystko do siebie pasuje ? dobrze dobrałem? wiem,wymienie jeszcze filtr stożkowy (ale to koszt 30zł i jeszcze dopasuje jakis dobry tłumik .Ale narazie wszystko ok ?
5 listopada 2012 dnia 22:41 #86894wszystko powinno pasować 😉
5 listopada 2012 dnia 22:46 #86895a będziesz umiał to wszytko wymienić ? przy wymianie wału w 4T trzeba uważać na szczegóły i uważać żeby niczego nie zepsuć
5 listopada 2012 dnia 23:05 #86897te łatwe części typu wymiana modułu,wymiana przedłużki lub filtra to umiem,ale te reszte oddam mechanikowi,niedaleko jest mechanik u mnie 🙂
6 listopada 2012 dnia 08:05 #86898Jaki sens jest wkladac tanie chinskie czesci?
6 listopada 2012 dnia 09:22 #86902chiński skuter, chińskie części 😀
6 listopada 2012 dnia 09:50 #86903Kupuj cos markowego
7 listopada 2012 dnia 08:07 #87008Anonim
Nieaktywny- 82
- 3 102Postów:
Z doświadczenia wiem, że chińczyki najlepiej przyswajają chińskie części.
7 listopada 2012 dnia 08:43 #87009A firmowe jeszcze lepiej..
7 listopada 2012 dnia 10:54 #87012Z części które wymieniłeś moim zdaniem warto wymienić tylko cylinder z głowicą. Można jeszcze pomyśleć o gaźniku, ale chińskie nie zawsze są starannie wykonane i w rezultacie nie są dobre do tuningu. Wał też nie ma sensu zmieniać, skoro masz fabrycznie zamontowany identyczny.
Warto za to pomyśleć o sportowym wariatorze. Sprawdź również, jakie są przełożenia w Twoim skuterze, zmiana na dłuższe przyniesie znaczącą poprawę osiągów.
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.