Co wybrać najlepiej

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Co Wybrać? Co wybrać najlepiej

Ten temat zawiera 2 odpowiedzi, ma 2 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe wiesiex27 wiesiex27 4 lata, 7 miesiące temu.

Oglądasz 3 posty - 1 przez 3 (z 3 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
    Zdjęcie profilowe wiesiex27
    wiesiex27
    Użytkownik

Witam, witam.
    Sytuacja wygląda tak że mam w planach kupno motoroweru. Niby nie jestem zielony w tych sprawach bo mam już od 2 lat Zumico GR500 i lubię grzebać w silniku pod każdym względem a to do gaźnika, a to na tłok spojrzeć kończąc na rozpoławianiu skrzyni. Aktualnie nie mażę o niczym innym niż sprzedanie tego chińskiego szmelcu który się psuje co 20km. Moje pytanie brzmi Co wybrać najlepiej? Aprilia RS, Yamahę TZR, Derbi GPR Nude, Derbi Sendę a może macie jakąś propozycję? Na myśli mam tutaj spalanie etc. Do dyspozycji mam jakieś 3500-4000zł.

Zdjęcie profilowe serafinq
    serafinq
    Użytkownik

Poczytaj w internetach ile one palą, wpiszesz w googla wujka i na pewno pomoże;)
    *
    Pytanie czy chcesz 2T lub 4T?

Romet 767 (2007r) Przebieg- 20605km cylinder 72ccm (spoczywaj w spokoju)
    Zipp pro 50 (2012r) Przebieg- 12370km cylinder 125ccm Loncin

Serwis Skuterów, motorowerów i quadów!
    „Naprawmoplik.pl” działamy w mikołowie okolice katowic
    Dla użytkowników skuterowo.com specjalne ceny!

Zdjęcie profilowe wiesiex27
    wiesiex27
    Użytkownik

Właśnie ciągle czytam w internetach i niby przewagę ma rs ale wydaje mi się że to przez wzgląd na popularność i dlatego piszę na forum by jeszcze się zorientować. A co do pytania 2t czy 4t to raczej nie inaczej tylko 2t, tak pozatem to chyba jestem jedynym miłośnikiem dźwięku 2t.

Czytaj
    REKLAMA

Wybierasz stylowe dwa koła czy mocarne trzy? Peugeot Django 125 i Metropolis 400 na prawo jazdy B!