Co wybrać

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #22399 Reply
    Arekwro
    Użytkownik
    • 4
    • 13Postów:

Witam
    Mam do was gorącą prośbę , zamierzam sobie kupić skuter Kymco wybór padł na dwa modele Like i A.City oba w wersji 125 . Agila fajna praktyczna duże koła tylko wszyscy narzekają na kanapę że źle wyprofilowana i się zjeżdża , natomiast Like ładny model tylko te kółka obawiam się że to strasznie podskakuje na naszych dziurach . Dawno temu jeździłem na motorach i nie mam doświadczenia w skuterach . I tu prośba do użytkowników tych modeli o wasze opinie .

#22400 Reply
    Leszek Śledziński
    Keymaster
    • 769
    • 2 361Postów:

A dink 200?

#22401 Reply
    Arekwro
    Użytkownik
    • 4
    • 13Postów:

Nie w moim guście

#22403 Reply
    Arekwro
    Użytkownik
    • 4
    • 13Postów:

Te dwa naprawdę podobają mi się , wiem że w żuciu nie ma ideałów dlatego muszę coś wybrać tylko co

#22406 Reply
    HugoBoss
    Uczestnik
    • 93
    • 3 265Postów:

To zależy gdzie będziesz więcej jeździł,w mieście czy poza nim. Ja na miasto wybrałbym Like a na wypady poza miastem Agility City. Oba mi się podobają 😀

#22407 Reply
    Arekwro
    Użytkownik
    • 4
    • 13Postów:

Tylko miasto , mnie bardziej podoba się Like ale Wrocław ma takie drogi dziurawe że te 16 by się przydały

#22409 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • 3 294Postów:

Jak kupować skuter to taki żeby był uniwersalny, czyli na miasto i w trasy..a takim właśnie jest New Dink 200, ma silnik chłodzony cieczą, duży schowek i dobrą osłonę przed deszczem-(czacha z jednej całości, w innych skutach między kierownicą a owiewką na nogi jest przerwa przez którą przedostaje się deszcz na kolana).Like nie brałbym wogóle pod uwagę, a wybierając Agility City 125, grubo bym się zastanowił nad Keeway Outlook 125, jest ładniejszy, posiada silnik chłodzony cieczą i większy zbiornik paliwa-7,5. Cena też atrakcyjniejsza.

#22412 Reply
    Arekwro
    Użytkownik
    • 4
    • 13Postów: