Co warto włożyć w ten skuter? Benzer Ohio.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #90178 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    Witam posiadam od nie dawana skuter Benzer Ohio z 2008 r,ma przejechane 6300 km. Wszystkie części są na serii i chciałbym właśnie go troszkę z tuningować,żeby szybciej wchodził na obroty i żeby był lepszy V-MAX.Jak na razie bez blokad V-max wynosi 75-79 km/h. Nadeszła zima i chciałbym go trochę podrasować na nowy sezon , co polecacie najbardziej zmienić w tym skuterze?
    z góry dzięki

    #90180 Reply
    Michał
    Użytkownik
    • 8
    • 44Postów:

    cylider/spotowy tłumnik/ 😀

    #90181 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Nie bo na poczatku lepiej zabrac sie za naped – wariator.

    #90195 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • 98Postów:

    jak się nie znasz to nic nie rób zajedź do serwisu i zależnie od grubości portwela wzrośnie moc w twoim skutrze

    #90199 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Caldir napisał:

    jak się nie znasz to nic nie rób zajedź do serwisu i zależnie od grubości portwela wzrośnie moc w twoim skutrze

    Ja już wole dać mojemu bratu co ma 7 lat skuter do tunningu niż do tego „serwisu”

    #90209 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    DooOminO napisał:

    Caldir napisał:
    jak się nie znasz to nic nie rób zajedź do serwisu i zależnie od grubości portwela wzrośnie moc w twoim skutrze

    Ja już wole dać mojemu bratu co ma 7 lat skuter do tunningu niż do tego „serwisu”

    Jak czytam te Twoje wypociny to odnoszę wrażenie, że sam masz 7 lat, choć moja bratanica w tym wieku mogłaby potraktować to jako zniewagę dla jej rocznika. Tak jak Caldir napisał, wszystko zależy na jaki serwis trafisz. Dla odmiany napiszę, że ja ze swojego serwisu Kymco we Wrocławiu jestem zadowolony. Nie tylko zresztą ja, bo żeby coś u nich zrobić trzeba minimum 2 tygodnie czekać.

    Jeśli się nie znasz kompletnie na mechanice, a szkoda Ci sprzętu żeby się jej uczyć, to lepiej do jakiegoś DOBREGO serwisu oddać. Jak coś będzie nie tak, to zawsze możesz usługę mechanika zareklamować, niewielu chyba o tym pamięta.

    #90216 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    lucek71 napisał:

    DooOminO napisał:

    Caldir napisał:
    jak się nie znasz to nic nie rób zajedź do serwisu i zależnie od grubości portwela wzrośnie moc w twoim skutrze

    Ja już wole dać mojemu bratu co ma 7 lat skuter do tunningu niż do tego „serwisu”

    Jak czytam te Twoje wypociny to odnoszę wrażenie, że sam masz 7 lat, choć moja bratanica w tym wieku mogłaby potraktować to jako zniewagę dla jej rocznika. Tak jak Caldir napisał, wszystko zależy na jaki serwis trafisz. Dla odmiany napiszę, że ja ze swojego serwisu Kymco we Wrocławiu jestem zadowolony. Nie tylko zresztą ja, bo żeby coś u nich zrobić trzeba minimum 2 tygodnie czekać.
    Jeśli się nie znasz kompletnie na mechanice, a szkoda Ci sprzętu żeby się jej uczyć, to lepiej do jakiegoś DOBREGO serwisu oddać. Jak coś będzie nie tak, to zawsze możesz usługę mechanika zareklamować, niewielu chyba o tym pamięta.

    Widzę, że uraziłem osobę która ma inne zdanie na temat serwisów niż ja, cóż przepraszam 🙂

    #90218 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    ja myślałem właśnie o zmianie wariatora i tłumnika 🙂 tylko jaki wariator i jaki tłumnik ? Myślałem o Malossi Multivar a tłumnik LeoVince ZX-R co wy o tym myślicie?

    #90220 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Poprawson napisał:

    ja myślałem właśnie o zmianie wariatora i tłumnika 🙂 tylko jaki wariator i jaki tłumnik ? Myślałem o Malossi Multivar a tłumnik LeoVince ZX-R co wy o tym myślicie?

    A planujesz dalszy tunning, czy tylko ten wydech oraz wariator?

    #90221 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    nie , raczej nie bo nie dysponuje dużą ilością pieniedzy.

    #90222 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Nie uraziłeś, tylko wkurza mnie takie podejście. Rozumiem, że ludzie narzekają na drogie przeglądy gwarancyjne, ale z Twojej wypowiedzi wynika, że „serwisanci” to idioci, którzy śrubokrętem się nie umieją posłużyć, a jak coś już zrobią to zepsują. Choć może mam zaciemniony obraz, bo serwisuje w ASO Piaggio/Kymco i oni tam widocznie trzymają poziom w porównaniu z serwisami marek chińskich. Wygląda to jednak jak powielanie stereotypów.

    Serwis do którego ewentualnie się oddaje maszynę powinien być selekcjonowany, a nie pierwszy lepszy.

    #90223 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    nie dawno oddałem go do serwisu DOBREGO serwisu na całą zime,żeby mi wszystko tam poczyścili, wyregulowali gaźnik , naprawili mi pływak itp. Tata płaci za serwis a ja ewentualnie bym kupił czesci do niego,które by mi założyli w serwisie 🙂

    #90224 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    LeoVince ZX-R praktycznie wyczerpuje Twój budżet. Nie wiem czy do chińskiego, pięcioletniego skutera opłaca się pakować taki drogi sprzęt. Zastanowiłbym się na Twoim miejscu nad czymś ekonomiczniejszym.

    #90225 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    w takim razie co byś za tłumnik i wariator tam wpakował?

    #90226 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Ja do starej Vitalki mam wsadzony tłumik tecnigas next-r i dobrze się sprawuje, ale te sportowe tłumiki są dosyć głośne. Wariator to nie wiem, poprzedni właściciel mojego Like’a założył z firmy WM Motor i twierdził, że dość dużo dał.

    #90227 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    lucek71 napisał:

    Nie uraziłeś, tylko wkurza mnie takie podejście. Rozumiem, że ludzie narzekają na drogie przeglądy gwarancyjne, ale z Twojej wypowiedzi wynika, że „serwisanci” to idioci, którzy śrubokrętem się nie umieją posłużyć, a jak coś już zrobią to zepsują. Choć może mam zaciemniony obraz, bo serwisuje w ASO Piaggio/Kymco i oni tam widocznie trzymają poziom w porównaniu z serwisami marek chińskich. Wygląda to jednak jak powielanie stereotypów.
    Serwis do którego ewentualnie się oddaje maszynę powinien być selekcjonowany, a nie pierwszy lepszy.

    podejscie mam takie bo sie przekonalem na wlasnej skorze, nie mowie ze kazdy serwiss taki jest.

    #90229 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    dobra a jaki wariator tani i najlepszy polecacie?

    #90231 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    Taniocha nie idzie w parze z jakością więc jedno albo drugie.

    #90232 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 27
    • 2 984Postów:

    Ja bym brał tłumik Tecnigasa (300zł)i wariator nie wiem Naraku (100zł) pozostałą kasę w co innego zainwestował. Ten zestaw, który pisałeś na początku jest dwa razy droższy od tego, zapewne wydajniejszy i trwalszy, ale czy do chińskiego pięciolatka jest sens pakować taki sprzęt?

    #90235 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    no w sumie masz racje lucek 🙂
    dzieki wielkie za pomoc! 😛

    #90236 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:
    #90237 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • 98Postów:

    Tłumik w t4 nic prawie nie da znikome wartości to nie 2T
    jak masz hajs na leo + wario to lepiej moim zdaniem kup Tec 80 z głowicą no name + gaźnik 22 i kruciec to wychodzi 550 zł bez przesyłki doliczyć ok 50 zł tylko trzeba to złożyć co nie jest trudne tylko chytre lub oddać do dobrego warsztatu tyle że to kosztuje ( nie wiem ile ) potem tylko jakieś wario bo te padnie na 80-tce bardzo szybko

    #90240 Reply
    Dziadek100
    Użytkownik
    • 31
    • 802Postów:

    Widzę kolego że masz nadmiar gotówki ? :).Napiszę tak – Nawet jak zainwestujesz 500 zł to i tak niewiele szybciej skuter pojedzie.Zadaj sobie pytanie czy bardzo Ci zależy aby twój skuter jechał 10 km/h szybciej niż obecnie ?.Nie sądzę abyć ciągle jeżdził na manetce odkręconej do oporu ?.Moja rada jest taka – jest teraz zima więc sprawdż sobie w jakim stanie jest napęd.Jak jest potrzeba to wymień sobie rolki,pasek,sprawdż w jakim stanie jest sprzęgło oraz dzwon sprzęgła.Po prostu wymień tylko to co konieczne.Resztę pieniędzy wydaj na inne ważniejsze cele.

    #90246 Reply
    DooOminO
    Użytkownik
    • 56
    • 1 610Postów:

    To jest 4t?

    Poprawson napisał:

    co powiecie na to ?
    http://tablica.pl/oferta/sprzedam-wariator-malossi-multivar-przejechane-ma-ok-5km-keeway-CID5-ID1VDan.html#c9c727ac19;r:;s:

    Coś mi się nie chce wierzyć, że ten wariator ma przejechane „5km”

    #90251 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • 98Postów:

    9g to głupota
    na seri miałem 6.5 to mulił jak new wario role 5.0 to nagle ożył v-max spadł 5KM ale nie zostawałem na światłach

    #90253 Reply
    Poprawson
    Użytkownik
    • 4
    • 12Postów:

    Dobrze gadasz Dziadek100,
    Powiem serwisantowi,żeby zobaczył jeszcze jakie czesci są na wykończeniu i ktore ewentualnie byłoby rade wymienic.
    Ej a wiecie co jest przyczyna pokazywania ilosci paliwa w zbiorniku?
    Bo mi na początku licznik skakał a teraz pokazuje cały czas 0,jak myślicie pływak sie zacial ?

    #90260 Reply
    Caldir
    Użytkownik
    • 3
    • 98Postów:

    to niech serwis się tym zajmie
    w sumie to jest niezły pomysł jeśli chcesz po prostu jeździć nie zawracaj sobie tym głowy tuningiem jak ci zbraknie mocy to po prostu kup coś większego 🙂 dbaj o niego

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Co warto włożyć w ten skuter? Benzer Ohio.
Twoje informacje:




Back to top button