Co to za silnik?

  • This topic has 21 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 10 years temu by Anonim.
Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #205759
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    http://moto.allegro.pl/malaguti-drakon-2004-rok-50cm-12km-i1633393851.html
    Co za silnik ma ten piździk? Niby am6 ale bylem go ogladac, przejechalem się i miał jedynke w gore a reszte w dol. Co to ma byc ?

    #205760
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a może miał odwróconą dźwignię xD?

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #205761
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No ciekawe jak 😛

    #205762
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    O no właśnie na SB napisałem, że odwróconą skrzynie ma chyba :p

    #205763
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    powinien być silnik am6 !

    #205764
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    moze jest swap zorbiony , np jak do rmx ładujesz silnik od rg to masz odwrotnie biegi , znaczy w rg normalnie chodza biegi , nie chce mi się tłumaczyc na jakieś zasadzie to jest zrobione , powiem tylko tyle że bierze się to stąd że w innym miejscu mas znogi w scigu a w innym w enduro

    #205765
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czyli te malaguti az tak kombinowane?

    #205766
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czekajcie, wrona dobrze prawi. Nic nie jest kombinowane, tylko ten typ tak ma.

    #205767
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kurde byłem pierwszy ;p.. Kumpel miał Af1, oryginalnie chyba minarelli am5 czy coś takiego.. Kupił am6, od jakiegoś enduro, i musiał mieć odwróconą dźwignię zmiany biegów, bo w sciagu stopki są dalej wysunięte, i też były odwrotnie biegi.

    #205768
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    co wy gadacie mój kumpel ma drakona i normalnie ma biegi jak w każdym AM6…

    #205769
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Więc ciekawe zjawisko 💡

    #205770
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    On ma dźwigienkę biegów wysuniętą do tyłu taką No to mógł być robiony swap z jakiejś dt albo innego enduro gdzie dźwigienka idzie do przodu i już będzie odwrotnie.

    #205771
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Różnica polega na tym że podnóżek jest w drakonie i w ścigu w innym miejscu a co za tym idzie musi być też odwrotnie stopka zmiany biegów bo nie dałoby rady dosięgnąć do niej. Tu uproszczony schemat na czym polega różnica: 😀

    Uploaded with ImageShack.us

    #205772
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no to o tym ja od samego początku mówię ..

    #205773
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No dobra ale skoro Hokster mówi, że jego kumpel w Drakonie ma biegi normalnie to hę ?

    Poza tym – na pewno nie robili by czegoś takiego bo to sensu nie ma …

    #205774
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    No toć mówię że może być taka sytuacja, jak był wkładany nowy silnik, od wersji enduro/sm lub cos innego z wajchą do przodu

    #205775
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A ja obstawiam że po prostu może ma odwrotnie założoną tą blache na wałku od skrzyni. Tu widać jak to jest zrobione na 3 zdjęciu: http://otomoto.pl/malaguti-drakon-M2635432.html może po prostu zamiast tak jak tu ma założone do dołu? 😛

    #205776
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jaaa ale brzydka ta owiewa …

    edit przyjżałem się temu co podał winiacz to co siedzi w tym drakonie to na pewno nie jest am6 , zresztą porównajcie se silnik z tego czarnego od tuningowca i z tego żółtego..

    i nie wiem może tylko mi się zdaja bo kijowe foto ale w tym żółtym jech chyba spwawane kolanko wieć coś tam było dopasowywane

    edit 2 jestem teraz pewnien na 100% że to nie są te same silniki , otwórzcie se oba zdjecia na raz i zobaczcie jak jest pomiędzy nimi różnica nie mówiąc już ko pokrywach , ale np jeden ma kopajke drugi nie i i wydechy są kompletnie inne , w ogóle są zupełnie inne te silniki

    #205777
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    prawda, wrona dobrze mówi… ale zagadka nie rozwiązana 😀 ciekawe co to za silnik i od czegoś 😛

    edit:
    kurde chyba jednak się nie zgodze. one wyglądają na takie same…

    #205778
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    nie są takie same przyjżyj się pokrywie , kopce wydechowi , i wielu innym rupieciem , którcyh na drugim silniku nie ma

    #205779
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kopka nie założona, ta strona po stronie kopki zgadza się co do śrubki tylko ciut inna pokrywa co może świadczyć o tym że silnik wsadzony z innego motorka z silnikiem am6 nie wiem sam już 😀

    #205780
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    w oryginalnym silniku z drakona nie ma kopki… Kopki montowane są tylko i wyłącznie przy maszynach typu sm,enduro… no może przy jakimś tam cruiserze z AM6 ale nie wiem czy takie wychodziły morał jest prosty detektywi 😀 Silnik wsadzony od jakiejś DT albo czegoś innego crosowatego… JAko że w drakonie są biegi zrobione na takie cięgiełko od nóżek kierowcy a w silnikach od rieju itp skrzynia wychodzi od razu z silnika i przekładana jest przy silniku na dźwignie po prostu musial to przerobić jakoś i wyszło takie cudo 🙂 Pozdro detektywi : *

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button