Co to za blokada

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #63251
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Witam. Mam pytanko, moze ktos wie.
    Pod obciążeniem wkręca sie na max 7200 obr/min
    Przy podniesionym tylnim kole max 8200 obr/min

    Przy 7000 potrafi jechac 40km/h jak i 65km/h z górki.

    #63272
    Nick3y
    Użytkownik
    • Postów: 278

    A ile byś chciał żeby się wkręcał ? 10tyś? 11? Pewnie blokada to czujnik na dwonie sprzęgła, to co ja mam.

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #63275
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Obrotomierz ma tak do 12k to tak 12k powinien na podniesionym kole, bo bez obciążenia jest. Jakby nie bylo blokady to powinien bez problemowo :). Własnie mam cos kolo sprzęgla na pokrywie, bo innych blokad nie stwierdzilem. wrzuce zdjęcia do mojego profilu, kto zainteresowany to moze looknąć w galerii.I jak to obejść :).

    Dołącze jeszcze zdjecie gaznika po zdjęciu pokrywki, jest tam jakas spreżynka w gazniku i na dekielku jest ze srubką.

    #63281
    madi
    Uczestnik
    • Postów: 5 788

    i co z tego, że 12 k rpm na obrotomierzu jest ? Jak by tyle obrotów miał to po chwili by tłok przez głowicę wyleciał, to nie są silniki aż tak wysoko obrotowe

    #63368
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Spoko, tylko sie pytam czy to jakas blokada czy kazdy skuter zatrzymuje sie na 8k obrotów, bo czytalem troche i wywnioskowalem ze powinien spokojnie ponad 8k osiągać, bo tak kaza sprawdzac czy jest blokada, czy powyzej 8k przerywa, a u mnie po prostu nie ciagnie wiecej:(. Jak ktos moze rozszyfrowac ze zdjec czy mam jakas blokade to bardzo prosze :).

    #63385
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    To jest Twoja blokada. Dla pewności sprawdź czy kabelek który z niej wychodzi idzie do modułu CDI – jeśli tak to go rozłącz ale zrób to w takim miejscu aby w razie czego dało się go złączyć ponownie. Czujnik ten liczy obroty dzwonu sprzęgła ( na dzwonie jest mała wypukłość i jest to magnes ) i wysyła impulsy do modułu CDI który z kolegi blokuje resztę.

    PS. Jaki masz przebieg że już chcesz rozblokować silnik ? Bo z tego co widzę to sądzę że przebieg jest malutki.

    #63424
    daruddg
    Użytkownik
    • Postów: 38

    Dzieki za merytoryczną odpowiedź :). Nie chce narazie odblokowac silnika bo nie potrzebuje, jeżdze w granicach 40-50 km/h. Po prostu chce wiedziec jakie blokady mam. A w sumie to chce go calkowicie odblokowac, a potem zalozyc mu moduł na 45km/h zalaczany i rozlaczany z ukrytego guzika, bo u mnie mandaty drogie za odblokowanie, a w wiekszosci nie potrzebuje wiecej jechac jak 50km/h. a na wyjatkowe okazje miec wiecej mocy do odblokowania :).
    Przebieg: 200km.

    Ja myslalem ze to jest odpalanie z pilota :).Bo cos tam sie w tym miejscu przełącza jak chce jechac i zalaczam tryb jazdy.
    Pozdro dla wszystkich.
    Dzisiaj żałoba po kompromitacji naszej reprezentacji :(.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button