co sodzicie o nsr 125 ??

Oglądasz 12 odpowiedzi wątku
  • Autor
    Wpisy
    • #269487 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      co sądzicie o nsr 125 wersja jc22, ile pali itd. Interesuje mnie zablokowana i czy można niż jeździć na prawku A1

    • #269488 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Motocykl jak najbardziej ok, spalanie jest dosyć wysokie bo to 2T, myślę że ok 6l na 100km.
      Możesz nim spokojnie jeździć na Prawko A1

      PS. dlaczego chcesz zablokowany??

    • #269489 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Poniewałgdy jest odblokowana to chyba nie mogę jezdzic na prawku A1 przynajmniej ja tak myślę

    • #269490 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      no nie bo wtedy ma więcej koni niż pozwala prawo i jeździ za szybko.
      Ale na karcie motorowerowej też nie można jeździć skuterem odblokowanym a mimo to chyba każdy odblokowuje i jeszcze tuninguje skuter ;p

    • #269491 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      No to może ale wole kupić zablokowan? a potem sam odblokował:d

    • #269492 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      będzie Ci chyba cię?ka znaleźć bo NRS’ek nie produkują już kilka lat a ten kto kupić nową to pewnie już dawno odblokoważ.

    • #269493 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Pewnie masz racje. Tylko ja bym kupić odblokowan? tylko boje się ze gdy mnie policja złapie to mogę miećprzejeb…

      [ Dodano: 2008-08-21, 11:07 ]
      A mam jeszcze jedno pytanie czy mogę zablokowac odblokowana nsr ??

    • #269494 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      z tego co wiem to nsrki sa blokowane na module,wydech,kolektor,i na samym koncu odblokowywania trzeba zmienić zebatki.

      więcej znajdziesz na 125.pl

      nie, nie reklamuje innego forum ! to jest pomoc !

      Nikt by Ciż o to nie oskar?y?, to jest forum typowo skuterówe, a że są tu działy motocykle to tylko dlatego, że boss chciał 😉

    • #269495 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      no spalanie to do 7 dochodzi jak się ostro jezdzi kumpel ma z miejsca tak do 50 tys obr ma muła ale puzniej idze te 155 :p

    • #269496 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Motomaster napisał:

      kumpel ma z miejsca tak do 50 tys obr ma muła ale puzniej idze te 155 :p

      😯 dobry ten kumpla silnik jak po 50 tyś. kręci 😆

    • #269497 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Przy 50 tys tylko 155? Coś mało 😀 Nsr fajny sprzęciek. Podobno dużo żywotniejszy od apki rs Szkoda ze jej juz nie produkują. Mogli by zacząć i nową wypuscić zamiast cbr

    • #269498 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      Przy 50 tys tylko 155? Coś mało 😀

      Bo się pasek po zębatkach ślizga 😆 😆 😆 😆 😆 A tak na serio to pewnie chodziło o 5 tyś obrotów, jak się szybko piszę to tak jest xD Znajomy ma taką nsr tylko ze starą, ale silnik nie?źle się trzyma, koło 20 lat ma i jeździ dobrze, także żywotny jest, mocy też ma bardzo dużo w końcu około 30 koni. Ja bym polecał.

    • #269499 Odpowiedz
      Anonim
      Gość
      • Postów: 89 722

      TAK chodziło 0 5 TYŚ p OBR

Oglądasz 12 odpowiedzi wątku
Odpowiedz na: co sodzicie o nsr 125 ??
Twoje dane:




Back to top button