co sądziecie o ….
- This topic has 6 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 15 years, 3 months temu by Anonim.
- AutorWpisy
- 7 grudnia 2008 dnia 23:22 #259028AnonimGość
- 4 533
- 89 923Postów:
no ello mam problem bo mam uzbierane kolo 420 zl i chce kupić cylinder Metrakit seres (50!!)
i powiedzcie co sądzicie o nim 🙂 bo bym kupil Malossi sporta 70 czy tam MK HM 70 bo to o 100 wiencej tylko ale dochodzi do tego łożyska wału czyli do p/g 120 zl stage 6
Gaznik 17,5 to tak kolo 100 uzywany +robocizna i regulacja wyszlo by mnie do kolo 900 zl jak nie wiencej a do tej 50 mk nic nie muszę wymieniac 🙂 wienc czy kupić tą 50 czy zostac przy seri no nie wiem 😉z gory thx
pozdro Darecki7 grudnia 2008 dnia 23:31 #259029AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Dla mnie to w ogóle jest bezsens ładowanie sportowej 50 – silnik o wiele bardziej wyżyłowany, a przyrost osiągów znikomy :-/ Ja bym się jednak skłaniał do małossiego 😎 Z tym gaźnikiem to jeszcze można pojeździć na seryjnym + większa dysza, ale to też jest rozwiązanie tylko na pewien czas 🙂
Jeśli nię masz wystarczająco kasy na 70 + łożyska i inne duperele, to się nie bierz za tuning 😕 Odpuść sobie wstawienie sportowej 50 bo to tylko strata czasu i pieniędzy 😉
Pozdrawiam
Revo_70 😎8 grudnia 2008 dnia 13:58 #259030AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
darecki92, 50 kręci około 11 tys. obrotów, a 70 w sporcie 9300 😎 %0 jest dużo bardziej wysilona, wiec krócej na niej pojeździsz. Też chciałem kupować cylinder 50cc klasy sport, ale po rozważeniu wszystkich za i przeciw zrezygnowałem z tego 😛 Łożyska w obu przypadkach musiałbyć wymienic, więc ja bym brał małossiego sporta 70 😉
A łozyska z uszczelniaczami dostaniesz za 100zł 😛 a jeszcze taniej Ci wyjdzie jak kupisz je w sklepie z łożyskami 😎
8 grudnia 2008 dnia 14:14 #259031AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
revo_70 napisał:
Dla mnie to w ogóle jest bezsens ładowanie sportowej 50 – silnik o wiele bardziej wyżyłowany, a przyrost osiągów znikomy :-/ Ja bym się jednak skłaniał do małossiego 😎 Z tym gaźnikiem to jeszcze można pojeździć na seryjnym + większa dysza, ale to też jest rozwiązanie tylko na pewien czas 🙂
Jeśli nię masz wystarczająco kasy na 70 + łożyska i inne duperele, to się nie bierz za tuning 😕 Odpuść sobie wstawienie sportowej 50 bo to tylko strata czasu i pieniędzy 😉
Pozdrawiam
Revo_70 😎revolution ze skutery.netą
8 grudnia 2008 dnia 15:33 #259032AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
S9redSuwałki napisał:
revolution ze skutery.netą
Nie 🙂
8 grudnia 2008 dnia 21:25 #259033AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
Taki offtop. Revo masz za dużego avka. JAk revo przeczyta mod moze skasowac moj post
10 grudnia 2008 dnia 18:03 #259034AnonimGość- 4 533
- 89 923Postów:
co wy gadacie, jezdze na stage6 50cc i chodzi zajebiscie, kreci gites obroty i ogolnie (jak juz to wybieraj ALU bo to są tytany jeżeli chodzi o katowanie) 🙂 bezproblemu zbieram apke na polini 70cc ktora nie ma zadnych szans 🙂
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.