co sądziecie o ....

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #259028
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    no ello mam problem bo mam uzbierane kolo 420 zl i chce kupić cylinder Metrakit seres (50!!)
    i powiedzcie co sądzicie o nim 🙂 bo bym kupil Malossi sporta 70 czy tam MK HM 70 bo to o 100 wiencej tylko ale dochodzi do tego łożyska wału czyli do p/g 120 zl stage 6
    Gaznik 17,5 to tak kolo 100 uzywany +robocizna i regulacja wyszlo by mnie do kolo 900 zl jak nie wiencej a do tej 50 mk nic nie muszę wymieniac 🙂 wienc czy kupić tą 50 czy zostac przy seri no nie wiem 😉

    z gory thx
    pozdro Darecki

    #259029
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dla mnie to w ogóle jest bezsens ładowanie sportowej 50 – silnik o wiele bardziej wyżyłowany, a przyrost osiągów znikomy :-/ Ja bym się jednak skłaniał do małossiego 😎 Z tym gaźnikiem to jeszcze można pojeździć na seryjnym + większa dysza, ale to też jest rozwiązanie tylko na pewien czas 🙂

    Jeśli nię masz wystarczająco kasy na 70 + łożyska i inne duperele, to się nie bierz za tuning 😕 Odpuść sobie wstawienie sportowej 50 bo to tylko strata czasu i pieniędzy 😉

    Pozdrawiam
    Revo_70 😎

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #259030
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    darecki92, 50 kręci około 11 tys. obrotów, a 70 w sporcie 9300 😎 %0 jest dużo bardziej wysilona, wiec krócej na niej pojeździsz. Też chciałem kupować cylinder 50cc klasy sport, ale po rozważeniu wszystkich za i przeciw zrezygnowałem z tego 😛 Łożyska w obu przypadkach musiałbyć wymienic, więc ja bym brał małossiego sporta 70 😉

    A łozyska z uszczelniaczami dostaniesz za 100zł 😛 a jeszcze taniej Ci wyjdzie jak kupisz je w sklepie z łożyskami 😎

    #259031
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    revo_70 napisał:

    Dla mnie to w ogóle jest bezsens ładowanie sportowej 50 – silnik o wiele bardziej wyżyłowany, a przyrost osiągów znikomy :-/ Ja bym się jednak skłaniał do małossiego 😎 Z tym gaźnikiem to jeszcze można pojeździć na seryjnym + większa dysza, ale to też jest rozwiązanie tylko na pewien czas 🙂

    Jeśli nię masz wystarczająco kasy na 70 + łożyska i inne duperele, to się nie bierz za tuning 😕 Odpuść sobie wstawienie sportowej 50 bo to tylko strata czasu i pieniędzy 😉

    Pozdrawiam
    Revo_70 😎

    revolution ze skutery.netą

    #259032
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    S9redSuwałki napisał:

    revolution ze skutery.netą

    Nie 🙂

    #259033
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Taki offtop. Revo masz za dużego avka. JAk revo przeczyta mod moze skasowac moj post

    #259034
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    co wy gadacie, jezdze na stage6 50cc i chodzi zajebiscie, kreci gites obroty i ogolnie (jak juz to wybieraj ALU bo to są tytany jeżeli chodzi o katowanie) 🙂 bezproblemu zbieram apke na polini 70cc ktora nie ma zadnych szans 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button