Co sądzicie o Jog’u?
- This topic has 14 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 14 years, 10 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 1 listopada 2008 dnia 09:28 #263859
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak w temacie, co sadzicie o jogu?
1 listopada 2008 dnia 10:01 #263860Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jog fajny skuterek i martkowy bo to Yamaha. Jeszcze widzę ze RR to bardzo dobrze. Duzo części do niego będzie tuningowych i seryjnych. Jak masz okazje to bierz. Nie będziesz na pewno narzekal ;]
1 listopada 2008 dnia 10:36 #263861Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
rozmawialem z markiem szkopkiem i on poleca bo sam ma, ale nieźle nim na gumie jezdzi
[ Dodano: 2008-11-01, 10:37 ]
no i wersje rr bym chcial1 listopada 2008 dnia 12:20 #263862Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak się nie myle to jest ten sam silnik co w roxie??
1 listopada 2008 dnia 12:39 #263863Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Miałem- polecam. Ten sam silnik, nie miałem z nim praktycznie problemów, lekki, mały (może trochę za mały), wygodna kanapa, zawieszenie trochę twarde szczególnie z przodu, duży schowek, niewiele palił, dla mnie jakieś 3,5l/100km max. jakis sport. tłumik czy cos i daje rade. Co do silnika to nie ma co duzo mowic, minarelli horizontal LC to najlepszy jaki moze byc w 50ccm moim zdaniem. Takze jeśli wszystko z nim jest ok to pobieraj i jezdzij.
Edit: ogromną wadą jak dla mnie jest to, że do wszystkiego jest cięzko się dostać. Żeby mieć na wierzchu caly gaźnik czyli wyczyścić go, czy dobrze wyregulować zdejmujesz boczne plastiki i caly kufer z czym jest zawsze sporo roboty, zeby wyjac filtr pow. rozbierasz polowe skutera, zeby nalac plynu chlodniczego tez trochę się trzeba nagimnastykowac, po prostu jest mało wygodny jeśli chodzi o jakieś robotki letnie przy nim, mialem problem z zamontowaniem sotki bocznej itp. Ale poza tym ok, nie narzekalem na niego za bardzo 😛
1 listopada 2008 dnia 12:45 #263864Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Yamaha to Yamaha A w LC to juz w ogóle. Jak to niekturzy mowia sprzety nie do zajezdzenia. BIerz jak masz w ladnym stanie ;].
1 listopada 2008 dnia 19:15 #263865Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Wszystko jest do zajezdzenia, uwierz mi, czasami nie trzeba nawet się mocno starac. Nie chodzi tylko o to, ze yamaha, wazne jaki silnik. Akurat w jogu jest jak powiedizalem moim zdaniem najlepszy jaki moze byc w 50.
1 listopada 2008 dnia 20:14 #263866Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tez tak uwazam ;] Kupuj go 🙂
2 listopada 2008 dnia 13:29 #263867Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
to znaczy tego nie kupuje, bo muszę jeszcze trochę kasy uzbierac tylko chcialem się dowiedziec jakie sa o nim opinie. gaźnika i tak nie bede czyscil i regu;owal z prostej przyczyny- nie umiem tego zrobić. jak cos to jade do serwisu albo do jakiegos kolegi i git. a gdzie się wlewa ten plyn chlodniczy? cala przednia owiewke trzeba zdjac?
[ Dodano: 2008-11-02, 13:30 ]
a kask integralny pod siedzenie wejdzie?[ Dodano: 2008-11-02, 13:34 ]
a i jeszcze jedno, on ma beben z tylu czy bardzo slaba jest sila hamowanie?2 listopada 2008 dnia 19:33 #263868Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Tylko chinczyki maja slabe bebny ;] Ja mialem Piaggio TPH i beben w moment kolo blokowal a tph ma duze lacze i jest ciezszy wiec w Jogu nie będzie problemu zablokowac zalezy tez jakie masz okladziny ;]
2 listopada 2008 dnia 20:03 #263869Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
bo wiesz ja jak w swoim huraganie nacisne tylko tylny hamulec to nic się nie dzieje, no prawie
3 listopada 2008 dnia 10:09 #263870Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Zeby wlac plyn chlodniczy musisz zdjac przedni plastik razem z lampa, ale najpierw musisz odkrecic srubki z tylu, potem spod lampy na dole, poznie musisz kierownica krecic zeby wszedzie si edostac do kazdej srubki i zdjac ten plastik, ja nie lubilem tego robic, ale jak mi się zapowietrzal uklad to doszedlem do wprawy bo co 10km mi się grzal 😛 Jog ma z tylu beben, wiadomo, ze to nie to samo co tarcza, ale jak naciesniej zdecydowanie to i kolo się zablokuje bez problemu. Wada bebna jest to, ze jak czesto go uzywaz to pozniej hamulec robi się taki “miećkki” tzn. nie czuc tego oporu i slabo hamuje, ale zeby to zniwelowac na dole kolo bebna masz ta linke co idzie do kola i tam jest na konca nasadka od srubki jakby w takiej sprezynie i to dokrecasz i wtedy znowu lepiej hamuje. Ale do rzadko się robi, ja prawie w ogole tylnego nie uzywalem, zawsze przednim hamowalem. Ja swoj kask miescilem na luzaku jeszcze kurtka wochodzila i zapinka do kola, albo olej do silnika ;] Trzeba tlyko wiedziec co i jak ulozyc.
3 listopada 2008 dnia 14:57 #263871Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale ten kask ze szczeka Ci się miescil tak swobodnie? ja tez tylnego nie uzywam zbyt czesto, tylko przy malych predkosciach
4 listopada 2008 dnia 18:32 #263872Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No bez problemu, jeszcze jakas lzejsza kurtke w kask się wcisnie i masz pojemny bagaźnik 😛 Kufer ma gleboki tylko akumulator wystaje, ale tak strasznie nie przeszkadza.
5 listopada 2008 dnia 15:50 #263873Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
bys widzial jak w huraganie wystaje!
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.