Co potrzebne do SWAPa LC ?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #241535
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Witam mam zamiar sprzedac silnik od matrixa po tunie sport i chce wlozyc na razie seryjny od roxa albo innej minarelli. Wiec moje pytanie polega ile kasy na to wyloze i co potrzebóje ??mile widziene linki do aukcji 🙂 pozdrawiam

    #241536
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jeżeli kupisz kompletny silnik z pompą cylindrem felgą itd…
    który kosztuje 600-1000zł do tego potrzebujesz chłodnice najlepiej jakąś małą do keewaya np od malagi f12 albo od joga może też być od piaggo nrg, zbiorniczek wyrównawczy i przewody i jeszcze jakiś czujnik temp by się przydał 🙂

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #241537
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a moze lepiej przerobic silnik od keewaya na LC ?

    #241538
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Też się właśnie na tym zastawiam. Bo w yaroxie jes sworzeń 10mm, więc nie miałbym problemu. Ale powiedzcie czy to się opłaca.
    Pzdr

    #241539
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    aha i jak zrobisz tarcze z tyłu to musisz jeszcze zacisk przewód i pompkę hamulcową dokupić;/

    #241540
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a podał bys mi zeczy potrzebne do przerobieni silnika keewaya na LC ? i jakbys mógł to podaj mi linki do aukcji 🙂

    #241541
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Oj na linki do aukcji to nie licz ponieważ jestem leniwy i mi się nie chce. Ale potrzebujesz:
    – Pokrywe pompy wody +pompa
    – Cylinder LC
    – przewody
    – Chłodnice
    – zbiorniczek wyrównawczy
    – trochę wizji twórczej jak to wszystko pomocować chodzi mi tu o mocowanie chłodnicy i zbiorniczka

    Chyba wszysko

    #241542
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    2.Od magneta odkrecamy wiatrak który jest przykrecony 3 srubkami, zamiast wiatraka wkrecamy czy srubki z gumkami

    m ktos zdjecie jak to wygląda ??

    #241543
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    A po co Ci zdjęcie? W AC do magneta przykręcony jest wiatraczek, a w LC takie 3 bolce do napędzania pompy wody 😉 Na magnecie to są te same trzy gwinty do wiatraczka i bolców 🙂

    #241544
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a z kad te „bolce” ??

    #241545
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    OMG noras 🙂

    Zamiast wiatraczka tego od chłodzenia w miejsce tych srobek wkrecasz te bolczyki.

    Z reszta ktos przerabial i pokazywał krok po kroku.

    #241546
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bolce masz jak kupujesz pompe albo same mozesz dokupic, ale niewiem jak chcesz w keewayu zrobić lc przecież minarelli ma sworzeń 10mm a w kewayu jest 12mm. Mogłbys zastosowac łozysko redukcyjne na sworzeń ale one są bardzo liche i się szybko rozsypuja, a jak padnie ci łozysko to wtedy i cylinder się sypnie. ;p

    #241547
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    bolce do magneta się wkręca tam gdzie były 3 śruby od mocowania wentylatora.
    a same bolce to do pompy wody chyba powinny być.

    #241548
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    kup silnik LC, chlodnice i wszystko co potrzebne przewody itp. ! a zeby ci to działało bez żadnego pier(dol)enia się trzy po trzy to poprostu magneto z zapłonem ze starego silnika keeway przenosisz i zapali od razu bez żadnego gadania ..a poźniej będziesz się piepszyć z tylnim hamulcem

    #241549
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sebek, On pisał że cylinder LC kupi od yaroxa czy czegoś tam co ma sworzeń 12mm taki jak w keeway więc wszystko będzie pasować.

    #241550
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sebek napisał:

    bolce masz jak kupujesz pompe albo same mozesz dokupic, ale niewiem jak chcesz w keewayu zrobić lc przecież minarelli ma sworzeń 10mm a w kewayu jest 12mm. Mogłbys zastosowac łozysko redukcyjne na sworzeń ale one są bardzo liche i się szybko rozsypuja, a jak padnie ci łozysko to wtedy i cylinder się sypnie. ;p

    wystarczy ze nowy tłok kupi na sworzeń 12mm

    #241551
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja rozumiem na czym to wszystko polega tylko chciałem zobaczyc te bolce na wzór 😛 i na s.com te zdjecie mi nie działa akurat 😛

    #241552
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #241553
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724
    #241554
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Te części będą pasować, tylko na przyszłość nie kupuj tego cylka bo to lipna podróbka i cena tego zestawu chłodnica+węże itp to też jakieś drogie. Rozejrzyj się za jakimś czujnikiem temp.

    #241555
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    sądzisz ze lepiej kupić uzywany cylinder orginalny??

    #241556
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    na pewno dłużej pojeździ i będzie większa moc ;p

    #241557
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    a jakbym kupil np cylinder uzywany i multi szlifierka kanały dolotowe powiekszył dało by to cos ??

    #241558
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    jakbyś to dobrze zrobił i nie popsuł roboty to powiększenie kanałów dolotowych i wylotowego poprawi osiągi pod warunkiem że zrobisz to dobrze. ale nawet jak kanały wypolerujesz to Ci osiągi wzrosną, nie trzeba znów ich powiększać.

    [ Komentarz dodany przez: Borek02: 02-06-2009, 21:43 ]
    ZAMYKAM

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button