Co poprzeglądać i jakie podstawowe części wymienić wsku

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #274083 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    No więc skuter to Macal cy 50 1999rok i 25tył km przejechane .Skuter jedzie mi 60km/h , blokada w wariatorze scięgniżta tylko w tłumiku została .Gadażem z dwoma go?ciami którzy posiadają macala i jednemu wycia 90 a drugiemu 80 . W które miejsca w skuterze musiał bym pozagl?daż i które musiał y by był wymienione ?? Narazie to w skuterze to patrzyłem na wariator i chyba jest w dobrym stanie , talerze też, bo jak ruszam to nie słychać pisk?w . Gdzie znajduje się sprzęgło w skuterze ?? Czy sprężyna centralna twardsza poprawia osiągi skutera ??

    #274084 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    jeżeli założysz twardsze sprężynę to będzie silnikowi stawiaża większy opór ale wtedy pasek nie będzie się ślizgać w przekładni i nie będzie strat w mocy, ze sąabszł sprężynę jest na odwr?t.
    sztukę jest właśnie dobranie optymalnej spr?zyny.specjalista od tuningu nie jestem ,ale myśle ze nie warto zaczynac od sprężyny 😎
    jeśli nie słychać pisk?w to chyba sprężyna jest dobra. sprzęgło jest w przekładni i jest połączone paskiem z wariatorem.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #274085 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Jak jest połączony paskiem czyli znjaduje się całkiem z tyłu koło tylnego koła ,tak ??
    Czy myślisz że jak na taki przebieg skuter wymaga szlifu ??

    #274086 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    tak to jest na samym końcu. praktycznie po drugiej stronie koła tylnego tylko schowane w obudowie.hmm co do szlifu ci nie doradze zbytnio, ja mam 30k przejechane i lata jak się patrzy bez zadnego szlifu.moj starszy mowi ze szlif to się robi po zatarciu cylindra albo jeśli wiesz ze cos jest z nim nie tak ,a kolega sobie zrobić i mówi ze trochę lepiej jeździ tylko ze przy tym wymienić jeszcze wariator ;p zapłacić za sam szlif chyba 300 zł.

    #274087 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    U nas szlif kosztuje 40zł ,ale u mojego kuzyna 30zł . Za to sam tłok z pierscieniami 70zł.
    Narazie poprzeglądam gaźnik filtr powietrza i sprzęgło a jak dalej będzie mu?owato jechać to mu zrobie szlif

    #274088 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Zależy jak był używany, bo jak katowany to może i szlif, ja na Twoim miejscu przeczyściłbym sobie gaźnik, filtr, króciec, wymienić wężyki paliwowe etc. Zdejmij blokade z wydechu.

    #274089 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Możesz powiedzieć co to jest ten króciec i gdzie on się znajduje ??
    Katowany nie wiem co to za bardzo znaczy . Jak nim jechałem to gaz do końca daważem , prawie zawsze , chyba że miałem mało paliwa to jechałem 40-50km/h . Normalnie wyciu?gaż 70 km/h . Często też zdarzażo się że kolega trzymać się mnie za bark i go cięgżem . Raz to nawet trzech na raz cięgżem . Ja myśle że skutera nie da się katowałale ja mojego wykorzystyważem jak umiałem .

    #274090 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Kręciec to ta czarna guma ??człca gaźnik z silnikiem. Sprawdź czy nie jest pop?kana.
    Katowanie- NIEspokojna jazda, tak bardzo ogólnie mówiąc.

    #274091 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Nie chce zakładać nowego tematu a ten chyba jest dobry . Ile kosztuje sprawdzenie ciśnienia w cylindrze i czy długo to trwa ?? Tak w ogóle to można samemu sprawdzić czy to się jedzie do jakiegoś serwisu albo mechanika ?? Ile powinno wynosić to ciśnienie ??
    I jeszcze jedno mały pytanie : Czy trzeba rozpo?awiaż silnik żeby wymienić tłok ?? I czy będzie potrzebne wymiana łożysk na wale i zimering?w ??

    #274092 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    Jak masz sprzęt to możesz samemu zmierzyć, trwa to chwile, praktycznie tyle co wymiana świecy.

    Aby zmienić tłok to nie musisz rozpo?awiaż silnika i nie trzeba zmieniał łożysk i zimering?w.

    #274093 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    A jaki to trzeba mnie? sprzęt ??

    #274094 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    No miernik ciśnienia chyba nie? ;/

    #274095 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 326
    • Postów: 89 838

    A nie czasem Manometr ;/ Sprawdza się tym kompresje w cylku w atmosferach tak słyszałem…

    Wkr?casz zamiast świecy kopiesz i masz odczyt.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Co poprzeglądać i jakie podstawowe części wymienić wsku
Twoje informacje:




Back to top button