Co mu jest ?

http://www.youtube.com/watch?v=vchcFtN0BDk

Co mu jest ? Za dużo paliwa, czy za mało ? Silnik nie seria, dysza inna gaźnik 24mm, cylinder 90cc.

Coliber czy Kymco s8? ;)

Kymco S8, ale na tym filmie o colibrze jest identyczny problem jak mam ja :)

Widzę że męczysz się z nim od dłuższego czasu. Może zrób pomiar ciśnienia cylindra?

Raptem 1000km przejechałem.. Nie sądzę żeby się kończył już ..

Myślę że włożyłem rolki 9.5g, ale to raczej nie przez to ..

odcięcie zapłonu to jest.

Moduł mam naraku odblokowany za 300zł - co mam z nim zrobić ?

A może to przez wariator ? Pasek nie wchodzi na samą górę i dlatego nie wchodzi na max obroty ? Rolki miałem seryjnie 6g, wsadziłem 9.5g.

Jak odpala na zimnym i gorącym silniku? Może regulacja gaźnika, zaworów, albo zła świeca.. Filtr powietrza masz fabryczny?

filtr mam stożkowy, próbowałem na innych świecach, odpala od strzała ciepły, czy zimny.

Przypominam sobie, że nie mogłem rozpoznać pierścienia który szedł na górę, tzn nie był oznaczony nijak. Wybrałem ten ciemniejszy z pośród 2 jednakowych na górę. To może być tym ?

Srebrny jasny na górę, potem ciemny(u mnie był to czarny). Tak musi być: http://img801.imageshack.us/img801/9949/dsc6987.jpg

Wywal ten filtr stożkowy i spróbuj na fabrycznym.

Co do pierścieni, to pomyłka. Jasny dałem na górę. Próbowałem na seryjnym i to samo.

Gaźnik z tego co pamiętam masz nowy i czysty, więc to raczej nie wina gaźnika, tak jak piszą ludzie pod filmikiem z colibrem.

Problem rozwiązałem, temat do zamknięcia. Powodu nawet nie mówię bo mnie wyśmiejecie xD

AraS napisał:

Problem rozwiązałem, temat do zamknięcia. Powodu nawet nie mówię bo mnie wyśmiejecie xD

Powiedz jaki był powód, taka wiadomość nie jednemu się przyda ;)

No własnie, napisz co mu było. Ale mam jeszcze pytanie skoro przejechałeś nim juz tysiąc kilometrów to powiedz ile on pali. Z tego co pamiętam masz tam gaźnik 24mm?. Mam mocnego smaka na ten cylek naraku ale to cholerstwo kosztuje prawie dziewięć stówek, i chcę przekalkulować czy nie będę żałował. Dynamika jaka widziałem na twoim filmiku myslę że by mnie zadowoliła, mój niby dobrze idzie ale pod duży wiatr i pod dużą górę stęka, a po obejrzeniu filmiku widzę że ten naraku będzie mniej stękał w mało sprzyjających warunkach. Tylko teraz kwestia apetytu na paliwo. Podam ci przykład z mojej codziennej jazdy wyjeżdżam z domu i manetka na full i tak sypie odcinek prawie 30 kilometrów odpuszczam gaz na naprawde ciasnych zakrętach ale to tylko tyle aby pewnie pokonać zakręt i ogień dalej na wybojach i wyrwach nie zwalniam tylko wstaję z siedzenia, tak że na odcinku 30 km manetkę odpuszczam na chwilę 4 razy. Powiedz mi przy takim stylu jazdy ile silnik z twoim kitem i gaźnikiem wypije benzyny na 100 kilometrów.

enter1978 napisał:

No własnie, napisz co mu było. Ale mam jeszcze pytanie skoro przejechałeś nim juz tysiąc kilometrów to powiedz ile on pali. Z tego co pamiętam masz tam gaźnik 24mm?. Mam mocnego smaka na ten cylek naraku ale to cholerstwo kosztuje prawie dziewięć stówek, i chcę przekalkulować czy nie będę żałował. Dynamika jaka widziałem na twoim filmiku myslę że by mnie zadowoliła, mój niby dobrze idzie ale pod duży wiatr i pod dużą górę stęka, a po obejrzeniu filmiku widzę że ten naraku będzie mniej stękał w mało sprzyjających warunkach. Tylko teraz kwestia apetytu na paliwo. Podam ci przykład z mojej codziennej jazdy wyjeżdżam z domu i manetka na full i tak sypie odcinek prawie 30 kilometrów odpuszczam gaz na naprawde ciasnych zakrętach ale to tylko tyle aby pewnie pokonać zakręt i ogień dalej na wybojach i wyrwach nie zwalniam tylko wstaję z siedzenia, tak że na odcinku 30 km manetkę odpuszczam na chwilę 4 razy. Powiedz mi przy takim stylu jazdy ile silnik z twoim kitem i gaźnikiem wypije benzyny na 100 kilometrów.

Pewnie 4-5 litrów... Ale 900zł wydawać na kit? Myślę że lepiej byłoby poszukać w @ lub zamówić silnik 125cc z S8 u ludzi zajmującymi się importem używek skuterów i części, nie powinno z tym być problemu bo ten skuter występuje w wersji silnikowej 125. Ponadto na samym cylu Naraku 90cc nie skończyłyby się wydatki, dolicz moduł, wydech, wariator, gaźnik, itd...

Co do problemu, stawiam na filtr stożkowy który źle był zsynchronizowany z ustawieniem gaźnika, lub zanieczyszczony-przytkany filtr paliwa ;)

Różne możliwości biorę pod uwage swap też, ale silniki 125ccm są większe( przynajmniej te które ja widziałem) i na moje oko to przy pierwszej kontroli nawet ciemny policjant gapnie się że to nie jest silnik 50ccm.
A co do tematu to ja obstawiam cos z elektryką.