Co dobre na v-maxa.. minarellka

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #253467 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Witam
    Borykam się z pewnym problem mój Peugeotx XP6 SM ma słabe osiągi leci około 70 na serii co jest mizernym wynikiem. Mam trzy stówki i nie wiem w co najlepiej zainwestować, żeby ten v-max wzrósł kupić jakiś wydeszek czy też zmienić zębatki (obecnie mam założone na moc) możecie mi powiedzieć czy jak zmieńie na mniejsze np o 3 zęby to moto straci dużo na mocy? Pomóżcie mi wydać kase żeby coś wyszło z tego lepszego v-maxa… Dodam, że moto ma silnik Minarelli AM6 wszyskto prawie identycznie jak w DT

    #253468 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    wydechu za 300zł raczej nie kupisz do biegówki…

    zainwestuj w zębatki o kilka zębów mniejszą na tył 🙂

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #253469 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    oki na cały zestaw napędowy wydam około 200zł (łańcuch też muszę zmienić bo się sypie) a możesz mi powiedzieć orientacyjnie jak to się przełoży na prędkość i utratę mocy? wydech mógłbym kupić używany na allegro widziałem ale nie wiem który najlepszy i czy to dużo da… wy się znacie to doradźcie plx:D

    #253470 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    jak dasz dwa zęby mniejszą do tyłu to aż tak dużo na przyśpieszeniu nie stracisz… może na 6 biegu ale zyskasz dość sporo na prędkości. Jak to jest minarelli AM6 to powinien latać blisko 100km/h tak ok 90-95km/h

    #253471 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    siwy_fact napisał:

    AM6 to powinien latać blisko 100km/h tak ok 90-95km/h

    Na serii ? niieeee … koło 85 by powinien drzyć …

    gumispro – weź lepiej poszporuj trochę i kup wydech … bo da DUŻO !

    #253472 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    RudY, to jest biegówka nie skuter!! po dobrej regulacji dojdzie do nawet 95km/h 🙂

    #253473 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    No wiem że to jest biegówka … czytałem dużo o tych silnikach (głównie Derbi Sendzie – a jest w niej ten sam ) i wątpię żeby na serii potargał 95 ;}

    #253474 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Senda seria odblokowana lata 105km/h licznikowe ile to realne to nie wiem kumpel ma trochę chłopaki zjechaliście z tematu to co mam w końcu kupić bo głosy podzielone chyba ankiete zrobie 😉

    #253475 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Ja tak jak już mówiłem ale jednak coś dopowiem:

    Poszporuj na wydech bo da najwięcej ( oprócz cylindra ) … i kup nowy – jak będziesz miał problem z wyborem to pisz na gg
    Chyba że twój łańcuch jest już serio w opłakanym stanie to zainwestuj w napęd :] tyle

    P.S. Nie ma mowy żeby pocisła 105 seria 😀 Mówimy tu oczywiście o prostej … a nie z przepaści 🙂

    #253476 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    RudY napisał:

    P.S. Nie ma mowy żeby pocisła 105 seria 😀 Mówimy tu oczywiście o prostej … a nie z przepaści 🙂

    Z przepaści leci „prosto” w dół heh

    A co do tematu to ja bym wziąłę wydech bo w 2t biegówkach to one najwięcej chyba dają (10-15km/h)chociaż zębatki tez daja tak z 10-15km/h

    #253477 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Zębatki może i dają te 10-15km/h ale znów tracisz na przyspieszeniu :] A wydech ? Dodaje i do tego i do tego 🙂

    #253478 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    No i dodaje też spore koszty do portfela -.-
    Weś zębatki nowe na przód o jeden ząb większą albo taką jak masz a na tył o kilka zębów mniej

    A AM6 z zębatkami spokojnie pociśnie 90 km/h Pozdrawiam

    #253479 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Ja dałem wydeszek, sam kupuje wydech na zwiększenie v-maxa

    #253480 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    No ale kiedy włoży zębatki na v max to wtedy przyśpieszenie jest gorsze. 70 km/h??? Na pewno pościągałeś wszystkie blokady??? Za 300 zł gdybym miał coś kupić byłby to wydech używany a nie zębatki 😛

    [ Dodano: 2009-01-11, 10:08 ]
    Rudy!!! DERBI MA SWOJE WŁASNE SILNIKI 🙄 :mrgreen:
    I to, ze derbi senda w serii śmiga 95 to prawda – sam sprawdzałem 😛

    #253481 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Stać mnie jedynie na taki wydeszek da to coś?
    http://allegro.pl/item526736295_wydech_leo_vince_am6_tzr_rs_dt_rieju_xps_leovince.html

    A łańcuch naprawde jest w opłakanym stanie powiedzcie mi w, którym momencie straci na przyspieszeniu jak wymienie napęd od 0-30,50-70 czy kiedyś

    #253482 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Dać da na pewno ale lepiej kupić nówke 🙂

    Hokster napisał:

    No i dodaje też spore koszty do portfela -.-

    Coś za coś … to logiczne

    Hokster napisał:

    AM6 z zębatkami spokojnie pociśnie 90 km/h

    Z zębatkami na V to tak :]

    Matek23 napisał:

    DERBI MA SWOJE WŁASNE SILNIKI

    O ch** :[ jak mogłem o tym zapomnieć 😐 To przez tych wszystkich de… internautów (;]) którzy cały czas o AM6 w Derbi mówią :/ No ale i tak XP6 ma AM6 więc nie ważne 😛

    Matek23 napisał:

    derbi senda w serii śmiga 95 to prawda

    Na pewno full seria po odblokowaniu ?! Ciężko mi uwierzyć …

    #253483 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Trudno Ci uwierzyć, ale to prawda 😛 Ja dokładnie śmigałem 92 km/h ale jestem dość spory więc ktoś lżejszy lajtowo 95 wyciągnie :mrgreen:
    Co do tematu… Każde 2 ząbki w tą czy w tą czuć, jak chcesz mieć v maxa to ja polecam przełożenie 14/50. Jak masz full odblokowanego to pod 95 podejdzie ( jeśli mało ważysz, bo to też jest istotne).

    #253484 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Ok a co z przyspieszeniem duża strataż

    #253485 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Aż tak bardzo duża nie … ale raczej powinieneś lekko odczuć …

    #253486 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Dam Ci przykład: Miałem przełożenie 14/53 i vmax był 92 kmh, teraz jest 13/52 i vmax jest jakieś 83-85. Zależnie od warunków 🙂

    #253487 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    kupuj zebatki a wydech to juz później sobie kupisz jak kase uzbierasz..jakis lepszy nawet..taniej ci jak na razie zebatki wyjda i zawsze odczujesz wiekszy v max

    #253488 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    PO co mu zębatki ?? Jak kupować to coś konkretnego… Najlepiej dozbieraj i kup wydech, albo uzbieraj na coś więcej. Pamiętaj, nie ma osiągów tanim kosztem !!!!

    #253489 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Zębatki to bardzo głupi pomysł.
    A XpS tak śmiga nie za dużo 😛 NIe wiem czemu tak one mają 😛 Jeździłem już dwoma o oba tak koło 80 śmigały.
    Moduł masz odblokowany ?
    Jak nie to odblokowany moduł kup.

    Wydech za dużo ci nie da na serii. Maks 10 km no może 15 jak wsadzisz większa dyszę i stożek, bo akurat w biegówkach ten patent się sprawdza ze stożkiem i dyszą.

    Na moje najlepsze wyjście to zakup stożka ( najlepiej polini air box) i dyszy większej. Tak koło 100 dysza będzie potrzebna 😛 ewentualnie można się pokusic o większy gaźnik np z derbi 14 mm albo z tzr 16 mm bo 17,5 to za dużo do serii 😉

    Mój gaźnik po tuningu by me ma teraz jakieś 13-14mm ^^ szkoda, że nie ma kiedy złożyc moto i sprawdzić jak wpłynęły na niego nowe mody 😛

    A zębtaki jak zmienisz to stracisz dużo przyśpiechy. Ewentualnie jak poczujesz trochę więcej mocy to możesz założyc na przód zębatkę o 1 ząb większa 😉
    Nic więcej z napędem nie ma sensu kombinowac. Chyba, że ewentualnie z tyłu zębatkę o 2-3 zęby mniejszą.

    #253490 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    Nie ma co kupuje zębatki 😀 Nie mam góry hajsu, żeby kupić wydech za 6-7 stów… gdyby tak było to pewnie bym was posłuchał 😛

    #253491 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    gumispro, a nie mozesz używki poszukać? Napewno kupiłby coś 😉

    #253492 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    lol … zawsze tak kase wywalasz ? Nie możesz poczekać chwile pojeździć tak jak jest a potem kupić wydech i zyskać i na tym i na tym ?

    #253493 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    No to po co Ci inni tyle doradzali, żebyś nagle stwierdził, że nie masz góry kasy…. troszkę dziwnie 😯

    #253494 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    chciałem się upewnić czy dostane w tej cenie jakiś dobry używany wydech ale nikt o tym nie wspomniał czyli wnioskuje, że nie i, że muszę kupić za jakąś kosmiczną cenę to wole jednak zębatki

    #253495 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    600zł kosmiczna cena ? Pare miesięcy szporowania i gotowe :/

    Hahahah, fakt, bardzo dużo jak na wydech … Niech zobaczy wydech do mojego runnera … Ciekawe co powie .
    Wino

    #253496 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 504
    • Postów: 85 313
    • Postów: 89 817

    teraz mam 400… możecie mi pomóc jakąś używkę znaleźć?

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Co dobre na v-maxa.. minarellka
Twoje informacje:




Back to top button