Co mi da cylinder 65 ccm?

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #127876 Reply
    michal98
    Użytkownik
    • 64
    • Postów: 437
    • Postów: 501

    Witam mam pytanie co da mi cylinder 65 bo mam 50 i wyciąga 70 ale jest mułowaty

    #127889 Reply
    Padalec
    Uczestnik
    • 1
    • Postów: 886
    • Postów: 887

    Po 1. lepsze przyspieszenie
    Po 2. V-max raczej zostanie bez zmian, może wzrośnie o 5-10 km/h
    Po 3. świadomość że wg prawa masz teraz motocykl a nie skuter.
    Po 4. mniej gotówki w portfelu.

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #128061 Reply
    Szymon
    Keymaster
    • 28
    • Postów: 20
    • Postów: 48

    Automatycznie odblokowując skuter wg. prawa jest on już motocyklem, ponieważ przekracza prędkość 45 km/h 🙂 Więc trzeba mieć prawko A1, A2, bądź A

    #128085 Reply
    Hindenburg
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 201
    • Postów: 203

    Szymon napisał:

    Automatycznie odblokowując skuter wg. prawa jest on już motocyklem, ponieważ przekracza prędkość 45 km/h 🙂 Więc trzeba mieć prawko A1, A2, bądź A

    Wszystko powyżej 50ccm jest już MOTOCYKLEM! Musisz posiadać uprawnienia co najmniej A1!

    #165439 Reply
    Omeed
    Użytkownik
    • 8
    • Postów: 29
    • Postów: 37

    Kolega nie pyta was, co musi posiadać, i czy jego motorower zmieni się po wsadzeniu cyla 65cc w motocykl.
    Tylko chciał się dowiedzieć, co mu da zmiana cylka.

    Zyskasz napewno na przyśpieszeniu , i troszeczkę v-max 🙂
    Mógłbyś sobie wrzucić 72cc (80) , za takie same pieniądze a to już coś lepiej. Ponoć seria wytrzyma zmianę na 72 (nie będzie trzeba dokupywać np. wału itp).

    #165446 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 180
    • Postów: 2 953
    • Postów: 3 133

    Fajny odkop. Czemu piszesz w nawiasie 80? 80cm3 ma 50mm a 72cm3 47mm dla mnie to duza roznica. Jasne, wytrzyma.. Pytanie tylko na jak dlugo?? Jak bóg pozwoli to max 1000 km. Wszystko sie szybko skonczy – i wcale nie pisze tu o wale. Zacznie sie od napedu – pasek, rolki, wariator, pozniej lancuszek rozrzadu, napinacz, walek rozrzadu – a konkretnie lozyska tez dostanie po dupie. Wał korbowy? Wytrzyma najdłużej.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Co mi da cylinder 65 ccm?
Twoje informacje:




Back to top button