Ciężko chodzi silnik po zmianie na 110 ccm
Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 4 głosy i był aktualizowany ostatnio przez marek789 4 lata, 10 miesiące temu.
- AutorWpisy
-
Witam mam problem a dotyczy on tego że silnik po wymianie wału, cylindra, głowicy itd na 110 ccm, nie chce zapalać. Rozrusznik nie ma siły zakręcić silnikiem a aby zakręcić kopką muszę użyć dużo siły. Rozrząd jest na 100% prawidłowo ustawiony, zawory ustawione i dotarte, rozrusznik sprawny. Składałem już nie pierwszy silnik więc ten jest na 99,9% dobrze złożony.
P.S Dodam jeszcze że podczas wsuwania tłoka z pierścieniami na cylinder był opór jakby pierścienie były nadwymiarowe.
Co robić ?
Z góry dzięki. Pozdrawiam -
rozebrać bo prawdopodobnie dostałeś zestaw na 52mm a tłok i pierścienie[lub same pierścienie] na 52,40 bo sa 2 rodzaje nominału w tym silniku 110,jest też możliwość ze rypłeś zonka z zakladaniem olejowych,tak czy siak rozbiórka i wymiana jak wyzej.
-
paci napisał:
,jest też możliwość ze rypłeś zonka z zakladaniem olejowych
Tzn ?
Można sprawdzić czy dostałem zestaw 52 czy 52,4 ? Na cylindrze miałem napisane 107 ccm
-
suwmiarka
———————————
Romet Router Grande 2014 – Sprzedany
Junak 901F 2015 -
Ok jutro lub pojutrze sprawdzę i dam znać
-
Ok i wszystko jasne. Tłok i cylinder jak i zresztą środek silnika jest dobrze złożony. Przez moją nie uwagę została nasadka „10” w magnecie a to dokręciłem pokrywą z iskrownikiem. Co z powodowało uszkodzenia samego iskrownika i zablokowaniem silnika. Także muszę kupić iskrownik i powinno wszystko działać. Pozdrawiam
-
Kosztowna nieuwaga:D
-
Anonimowy- Postów: 4 666
Ale chirurdzy też tak mają, więc luz 🙂
-
No fakt 😀 Ale mimo wszystko dzięki za pomoc 😉 Pozdrawiam
- AutorWpisy