Cieknie paliwo z gaznika - HER CHEE TB50

Witam.
Po rocznym przestoju mojego skutera postanowiłem go dziś odpalić. Oczywiście akumulator dawno zdechł. Ciężko było go odpalić z kopniaka ale sie udało. Niestety radość trwała krótko. Cieknie paliwo chyba z gaźnika z tej rurki na dole . Na zdjęciu pokazuje skąd wydobywa sie paliwo jak skuter pracuje. Jak to naprawić - jakiś zestaw naprawczy ?
Musze ogarnąć ale proszę o wsparcie .

">

to jest rurka spustowa z gaźnika. obok powinna być srubka która to zamyka - jak kran.
Jeżeli cały czas leci a śrubka jest wkręcona to znaczy że to nie jest szczelne - no to co najmniej pokrywa gaźnika do wymiany na taką ze szczelnym zaworem

Z której strony tą srubka ma niby być? Chyba jakieś maleństwo. Czy od spodu i się odkrecila i temu leci?

Miałem taki przypadek zostawiłem skuter pod dworcem pkp przychodze a tam straz ochrozy kolei i policja na sygnale patrze a oni obok mojego skutera podchodze a tam plama jak hooy całe 5l paliwa wylane też przez ten wężyk. Nie wiem czy się pływak zwiesił czy uszczelka puściła w każdym razie kupiłem nowy za 89 zł nie bawiłem sie w dochodzenie co mu jest.

Ale u mnie tam mialby być jakiś wężyk nasuniety? Bo tam na końcu nic nie było. Tylko rurka i kapiace paliwo.

Czyli nowy gaznik? Może jakiś link? Nie wiem jak to szukac- czy to ma jakiś symbol?

oznaczenie ma na boku. zmierz sobie średnica gardzieli w gaźniku i kup taki sam. albo szukaj do modelu + zewryfikuj te podstawowe parametry typu średnica i rodzaj ssania.

A moze zweryfikowac te srubke ktora gdzies niby ma byc wkrecona - pytanie czy od spodu i ja ja zgubilem czy z boku w ten element z ktorego kapie paliwo

Nie słucha nic nie kupuj. Po prostu pływak w gaźniku się tobie podwiesił i nie zamyka dopływu paliwa. Naprawa jest banalnie prosta. Niestety, ale taki urok tych chinoli.
Pierwszy sposób to całkowite pozbycie się paliwa z gaźnika
Jak to nie wypali to jest też drugi sposób. Weź delikatne postukaj w duł gaźnika np małym młoteczkiem, to wtedy podwieszony pływak powinien pod wpływem drgań, wskoczyć na swoje miejsce
A jak powyższe sposoby nadal nie pomogą, to już tylko pozostaje tobie po prostu rozebrać gaźnik i go z powrotem złożyć. No chyba, że rzeczywiście jakiś spory paproch blokuje pływak, to wtedy pozbyć się syfa.

I to wszystko w tym temacie dzieci :slight_smile:

Kupisz nowy gaźnik, a tam znowu jakimś magicznym sposobem pływak się podwiesi i kolejny gaźnik będziesz kupował? Hehe jaki koleś:)

są dwie konstrukcje w takich gaźnikach.
Taka o ktorej mówisz że to na dole to jest przelew i wtedy to wygląda tak jak tu:
https://www.youtube.com/watch?v=D8EkKIJj-Z0

i takie które na dole mają spust paliwa zamykany śrubką.

dmian240 ktoś kiedyś na jedym bardzo znanym kanale motoryzacyjnym na YouTube powiedział tak: Polak to taki robak patrzy by wszystko zrobić by nie kupić lub kupić jak najtaniej i tym robakiem jesteś właśnie Ty! W du… byłeś i gó… widziałeś. Młoteczkiem to się w łeb puknik głąbie. Pewnie mieszkasz na zapiździałej wsi a poczte ci konno wożą raz w miesiącu a twoim najwiekszym skarbem z motoryzacji była motorynka pony która jest była i będzie.

Sam jesteś głupi. Nie potrafisz nawet sobie poradzić z taką prostą usterką, to o czym tu w ogóle mówić. Idź kupuj sobie ten nowy gaźnik. A najlepiej to kup ich sobie z 20, to może na rok ci starczy. Idiota jak nic :slight_smile:

Damian240 dzięki za radę. Oczywiście najpierw sposoby które można samemu wykonać A później zakup ew. I bez sprzeczek Panowie. Każda rada jest w cenie :grin:

@wombot- Każdy gaźnik ma na dole spust paliwa zamykany śrubą. Nie ma znaczenia, czy to jest gaźnik od skutera, czy od motoru. A to co jest pokazane na tym filmiku, to nie jest żaden przelew, tylko właśnie pływak. I nie jest on umieszczony na dole gaźnika, tylko właśnie na górze.

Do telker- Może trochę chaotycznie opisałem sposób rozwiązania twojego problemu, ale uwierz mi, że nie raz już miałem taki przypadek w motorze i właśnie ten sposób go naprawiałem. Kupowanie nowego gaźnika i to tylko z takiej błahej usterki, jest po prostu zwyczajną głupotą :slight_smile:

Nie ma motorów tylko są motocykle frajerze. Ja jemu nie radziłem kupować nowego tylko opisałem swój przypadek jaki miałem z tym i co zrobiłem.

damianie mój drogi. NIE KAŻDY GAŹNIK ma spust paliwa zamykany śrubką - są nawet gaźniki w których nie można regulować składu mieszanki bo nie ma śrubki, nie każdy też ma przelew rozwiązany w ten sposób.
A na filmiku JEST POKAZANY PRZELEW tylko że nie w pierwszym kadrze a chwile potem bo gostek opisuje cały gaźnik i m.in “twoją” metodę naprawy.
I plizz nie tłumacz mi co to jest pływak i gdzie jest umieszczony bo regulowałem poziom paliwa w gaźniku jak jeszcze fiat 126p był powszechnie spotykanym samochodem

Nie interesuję mnie, co jemu radziłeś. Jak dla mnie, to jesteś takim samym tumanem, jak ten cały moderator, który tutaj rzekomo zna się na mechanice.
Tyle ode mnie i bez odbioru.

Co za głupie forum. Nawet cytować nie można heh

Co za głupie forum. Nawet cytować nie można heh

można. tylko nie można być idiotą. Ale skoro już musisz iść to nara… co będziesz z tumanem siedział skoro wiesz lepiej. I że cytować nie można też wiesz.