Ciekawa Historia

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Autor
    Wpisy
  • #125098
    Wacik
    Użytkownik
    • 2
    • 8Postów:

    Siema.

    Mam sporo wątpliwości co do silnika w moim skuterze. Historia jest taka

    Cięzko odpala, spadek mocy, przerywa i stuka w silniku.

    Wymieniłem w nim gaźnik, cewke z kablem fajką i świecą, wszystkie uszczelki + uszczelniłem kolanko filtru powietrza, sprawdziłem króciec i zawór membranowy jest w stanie bdb, paliwo ciągle dopływa, zmieniłem filtr paliwa, oraz ostatni zabieg jaki zrobiłem to wymiana Tłoka + pierścieni z uszczelkami pod głowicę i cylek.

    Z tym że na tłoku 1 pierścień górny jest ze starego tłoka bo nowy pękł a dolny jest z nowego kmpletu( czy to ma jakiś znaczący wpływ na prace silnika ?)

    Do tego stuki ciągle słychać z pod okolic zaworu membranowego i do tego doszedł stuk na tłoku.

    Po wymianie tłoku ( 70 km temu) moc wzrosła nieznacznie ale odczuwalnie przynajmniej przy starcie bo jechałem max 40 km/h ale dalej ciężko odpalić skuter.

    PYTANIE BRZMI NASTĘPUJĄCO ::

    Czy może być to wina pierścienia ze starego tłoku te stuki

    Czy może być wał korbowy zjechany ? luzów gora dół na korbowodzie nie bylo, tylko na boki, czy się tymi stukami nie przejmować ??

    #125101
    sylwek62
    Użytkownik
    • 5
    • 142Postów:

    To silnik 4t ? Może zawory ?

    #125104
    Wacik
    Użytkownik
    • 2
    • 8Postów:

    Silnik 2t 49 cm, seria

    #125151
    degename
    Uczestnik
    • 8
    • 988Postów:

    A może to uszczelniacz (simering) na wale?

Wyświetla 1 wpisy z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button