Ciekawa Historia
- This topic has 3 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 10 years, 3 months temu by .
Wyświetla 1 wpisy z $
Wyświetla 1 wpisy z $
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Siema.
Mam sporo wątpliwości co do silnika w moim skuterze. Historia jest taka
Cięzko odpala, spadek mocy, przerywa i stuka w silniku.
Wymieniłem w nim gaźnik, cewke z kablem fajką i świecą, wszystkie uszczelki + uszczelniłem kolanko filtru powietrza, sprawdziłem króciec i zawór membranowy jest w stanie bdb, paliwo ciągle dopływa, zmieniłem filtr paliwa, oraz ostatni zabieg jaki zrobiłem to wymiana Tłoka + pierścieni z uszczelkami pod głowicę i cylek.
Z tym że na tłoku 1 pierścień górny jest ze starego tłoka bo nowy pękł a dolny jest z nowego kmpletu( czy to ma jakiś znaczący wpływ na prace silnika ?)
Do tego stuki ciągle słychać z pod okolic zaworu membranowego i do tego doszedł stuk na tłoku.
Po wymianie tłoku ( 70 km temu) moc wzrosła nieznacznie ale odczuwalnie przynajmniej przy starcie bo jechałem max 40 km/h ale dalej ciężko odpalić skuter.
PYTANIE BRZMI NASTĘPUJĄCO ::
Czy może być to wina pierścienia ze starego tłoku te stuki
Czy może być wał korbowy zjechany ? luzów gora dół na korbowodzie nie bylo, tylko na boki, czy się tymi stukami nie przejmować ??
To silnik 4t ? Może zawory ?
Silnik 2t 49 cm, seria
A może to uszczelniacz (simering) na wale?