Ciągle ten sam problem. Nie pali z rana..

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Ciągle ten sam problem. Nie pali z rana..

Ten temat zawiera 23 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 12 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #276994 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam! Odebrałem malage przedwczoraj z serwisu „hardcore garage”. Facet tam wstrzyknąć pod świece paliwo i jazda. 300zł zapłaciłem, wyjechałem, pojechałem na chate i była przygoda z wężykiem od cieczy. Ale przejdzmy do rzeczy. Skuter cały dzień pali bardzo elegancko, na drugi dzień z rana odpalałem go okolo 7-8 rano. Trochę się musiałem pomoczyć ale akumulator dobry więc pokręcić pokręcił, przerwa i znów pokręciłem rozrusznikiem i odpali. Później cały dzień pali elegancko tylko raz po zgaszeniu, 5 min później już nie chciał ale udało mi się jakoś. Reszte dnia przejeździłem i odpalałem ok. Dziś rano brejdak chciał jechać nim do pracy i słysze jak kręci rozrusznikiem. Kręcić kręcił aż padł aku. Poszedłem żeby obczaić co znowu. Ssanie miałem zmieniane ze 3 tyg temu. Zauważyłem ze blaszka na której się trzyma ssanie jest odkręcona więc to przykręciłem ale nic nie dało. Wykręciłem świece i gwint był mokry a to w środku suche(zapomniałem jak to się nazywa). Wstrzyknąłem pod świecą i za 3 razem odpali z kopniaka. Czy to ten sam problem co u Lucka w temacie niżej? Na pewno nie jest to wina zapchanego gaźnika, braku paliwa albo iskry. Macie pomysły..? W niedziele chciałem pojechać na giełde żeby go opchnąć ale jak ktoś go kupi a na drugi dzień mu nie odpali to będzie po sprzedaży..;/

    #276995 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Jak „to w środku” -elektroda jest suche i nie odpala to wniosek taki , że nie dostaje dobrze paliwa, sprawdź pompke podciśnieniową.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    NOWY MOTOCYKL BMW R 18.

    Nowy R 18 sięga do naszej historii oraz ikonicznych cech, które konsekwentnie rozwijaliśmy przez lata. Rezultat: pełen charakteru z cruiser z największym silnikiem typu bokser, jaki kiedykolwiek zbudowaliśmy i ponadczasowymi elementami designu, takimi jak np. biała podwójna linia w R 18 First Edition.
    #276996 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Pompkę podciśnieniową? a gdzie to niby jest?

    #276997 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wez sciagnij ten wezyk co doplywa nim paliwo do gaźnika i kopnij raz jeśli z wezyka poleci paliwo to jest dobrze. I zobacz czy paliwo cieknie po silniku na przeciw kola. Jesli cieknie to ten sam problem co ja mam. Trzeba uszczelnic króciec i membranki.

    #276998 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Hm. Z baku do gaźnika idą 2 wężyki. zdjąłem jeden, ten czerwony (khem) i kopnąłem, odaplił i zgasł, benzyna z niego nie leciała…;/ Założyłem go spowrotem. Zdjąłem ten drugi, on jest chyba od odplywu i była w nim benzyna, kopnąłem, odpali ibenzyna zaczeła z niego wypływać.. oczywiście zgasł po 2-3sek. Co dalej?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    KUFER MOTOCYKLOWY VBOX ZA 172,51 PLN. Ekspresowa wysyłka.

    Uniwersalny kufer motocyklowy 29L ze zintegrowanym odblaskiem. Komplet wraz z podstawą do łatwej instalacji.

    #276999 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    żaden odpływ, tam są 2 wężyki, jeden cieższy- podciśnieniowy , jak pociągniesz nim powietrze to tym drugim grubszym powinno lecieć paliwo!

    #277000 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    No ja się na tym dokładnie nie znam więc pytam. Co dalej z tym robić?

    #277001 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    A pompuje paliwo do filtra? Jeśli w filtrze sucho to odepnij wężyk podciśnienia i pompuj( wciągnij i wepchaj tam powietrze tylko nie napluj 😛 ) Jak będzie pełny, to wtedy spróbuj. Czasem zdarzają się wypowiedzi, że jak im nie chce odpali, to go kopią, bez przekręconego kluczyka. Gromadzi się paliwo w cylku i wtedy. Nie jestem pewien tego sposobu. Zawsze jak widzę, że u mnie susza w filtrze to dają mu paliwo i jest git. Z kopaniem na sucho nie próbowałem, więc jak chcesz to na własne ryzyko 😉

    #277002 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Tzn do którego filtra? Ja go kopie i tak i tak..;/ Jak mu to paliwo dajesz?

    #277003 Odpowiedź

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nitro napisał:

    ( wciągnij i wepchaj tam powietrze tylko nie napluj )

    Pod Ładnym pozorem nie wdmuchuj tam powietrza bo rozwalisz kranik, tam są delikatne membramki więc łatwo je uszkodzić, niektórzy sprężonym powietrzem próbują to czyścił no i muszę się zaopatrzyć w nową pompkę.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 24 łącznie)
Odpowiedz do: Ciągle ten sam problem. Nie pali z rana..
Informacje o Tobie: