Chłopaki pomocy suzuki zillion 2t problem
- This topic has 15 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 4 years, 11 months temu by
Wombat.
-
AutorWpisy
-
3 czerwca 2017 dnia 16:57 #624338
Chłopaki pomocy 😭Mój motorek suzuki zillion poj 60 mega ciężko pali a szczerze mówić prawie ze nie odpala i strzela z wydechu myślałem ze to wina membrany bo lało się trochę z niej Wiec kupiłem nową polini wczoraj jeszcze dobrze bylo w miarę a dziś to jest totalna tragedia nią mam siły na ten złom tyle kasy włożone i dalej problemy 😓😓
3 czerwca 2017 dnia 17:20 #624341ale mamy tak se zgadnąć co mu jest czy np napiszesz co już sprawdziłeś/zweryfikowałeś?
3 czerwca 2017 dnia 17:43 #624343Paliwo dochodzi bo świeczka jest mokra jak przykładam palca na głowice to kompresja jest ssanie działa gaźnik czyszczony i regulowany był na milon sposobów i dalej to samo
3 czerwca 2017 dnia 17:44 #624344Jeśli strzela Ci z wydechu to zbyt wzbogacona mieszanka, pewnie świece Ci zalałoXD
3 czerwca 2017 dnia 17:51 #624346Świeca czarna mokra i kopci bardzo mocno
3 czerwca 2017 dnia 17:55 #624347Odpala na prostowniku?
3 czerwca 2017 dnia 17:57 #624348następny co sprawdza kompresje i stwierdza że jest bo przyłożył palec do głowicy. Palec kolego to sobie możesz wsadzić… tyle w temacie takiej diagnostyki.
Sprawdza się iskre czy jest,
kompresje MANOMETREM się sprawdza a nie palcem, kapciem..itd3 czerwca 2017 dnia 18:00 #624350jest iskra
3 czerwca 2017 dnia 18:03 #624352Ale w środku może nie być
3 czerwca 2017 dnia 18:03 #624353nie pali na prostowniku
3 czerwca 2017 dnia 18:04 #624354ale świeczka jest nówka z boscha
3 czerwca 2017 dnia 18:05 #624355Prawdopodobnie rozrusznik do wymiany lub cewka zapłonowa
3 czerwca 2017 dnia 18:07 #624356bardziej bym obstawił na cewkę
3 czerwca 2017 dnia 19:06 #624358ja bym obstawiał dziadowską kompresje wynikającą z zajechanie cylindra – taka diagnoza się tu sprawdza w 95% przypadków.
Zła kompresja oznacza złe spalanie i złe odparowanie mieszanki – stąd zawalona gnojem świeca.3 czerwca 2017 dnia 19:34 #624365jutro może będę miał manometr wiec sprawdzę ale to takie trochę dziwne bo cylek oryginał i włożony tłok meteora jeździłem na castrolu power 1 racing 2t i paliwko pb98 jedynie lane było ale zobaczymy co pokaże zegar
3 czerwca 2017 dnia 20:53 #624369a po co lejesz 98? żeby był słabszy i żeby było trudniej zapalać?
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.