Chłodnica silnika, pytanie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #644145
    ixion
    Uczestnik
    • Postów: 274

    W elemeńcie chłodnicy silnika jest od góry korek który można odkręcić a pod kanapą jest zbiornik płynu chłodzącego też z korkiem, dlaczego są dwa wlewy płynu chłodzącego?

    #644146
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Tamten korek chyba służy do odpowietrzenia układu 😀

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #644148
    ixion
    Uczestnik
    • Postów: 274

    Aha, a jak się odpowietrza taki układ i czy są jakieś objawy zle odpowietrzonego układu? robi się to co jakiś czas?

    #644149
    Rider
    Uczestnik
    • Postów: 391

    Na pewno trzeba go odpowietrzyć po wymianie chłodziwa. Należy to robić na zimnym silniku żeby się nie poparzyć. Odpalamy silnik i odkręcamy ten koreczek aż zacznie wylatywać płyn. Oczywiście ten korek wcale nie musi do tego służyć więc poczekaj jeszcze na wypowiedz Wombata , bo On jest tu specjalistą 🙂

    #644152
    Berg
    Uczestnik
    • Postów: 817

    Przez jeden zalewasz chłodnicę, przez drugi zbiorniczek wyrównawczy. Zbiorniczek nie napełni się sam z chłodnicy. Potem ew. dolewki już tylko do zbiorniczka a chłodnica sama sobie „dobierze” płynu z tego zbiorniczka.

    #644153
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 905

    nie wiem po co ten korek. ale raczej najwyższy punkt układu to zawsze odpowietrznik

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button