Chłodnica silnika, pytanie

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #644145 Reply
    ixion
    Uczestnik
    • 56
    • Postów: 218
    • Postów: 274

    W elemeńcie chłodnicy silnika jest od góry korek który można odkręcić a pod kanapą jest zbiornik płynu chłodzącego też z korkiem, dlaczego są dwa wlewy płynu chłodzącego?

    #644146 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Tamten korek chyba służy do odpowietrzenia układu 😀

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #644148 Reply
    ixion
    Uczestnik
    • 56
    • Postów: 218
    • Postów: 274

    Aha, a jak się odpowietrza taki układ i czy są jakieś objawy zle odpowietrzonego układu? robi się to co jakiś czas?

    #644149 Reply
    Rider
    Uczestnik
    • 3
    • Postów: 388
    • Postów: 391

    Na pewno trzeba go odpowietrzyć po wymianie chłodziwa. Należy to robić na zimnym silniku żeby się nie poparzyć. Odpalamy silnik i odkręcamy ten koreczek aż zacznie wylatywać płyn. Oczywiście ten korek wcale nie musi do tego służyć więc poczekaj jeszcze na wypowiedz Wombata , bo On jest tu specjalistą 🙂

    #644152 Reply
    Berg
    Uczestnik
    • 45
    • Postów: 772
    • Postów: 817

    Przez jeden zalewasz chłodnicę, przez drugi zbiorniczek wyrównawczy. Zbiorniczek nie napełni się sam z chłodnicy. Potem ew. dolewki już tylko do zbiorniczka a chłodnica sama sobie „dobierze” płynu z tego zbiorniczka.

    #644153 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 384
    • Postów: 21 439

    nie wiem po co ten korek. ale raczej najwyższy punkt układu to zawsze odpowietrznik

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Chłodnica silnika, pytanie
Twoje informacje:




Back to top button