chłodnica oleju 4t

witam posiadam taka chłodnice oleju z aprili rs50 http://img05.tablica.pl/images_tablicapl/14442789_1_644x461_aprilia-rs50-rs-50-chlodnica-oleju-czesci-gorzow-wielkopolski_rev001.jpg czy warto załozyc ja do skutera ? 4T czy polepszy sie chłodzenie,?! pozdro !

Powiedz mi jak chcesz to zrobić w 4t chłodzonym powietrzem?

Lc jak wiadomo zapewnia lepsze chłodzenie, ale ...

To jest chyba chłodnica płynu który chłodzi cylinder a nie olej ;E

@ Sebek chłodnice do oleju są np
http://allegro.pl/chlodnica-olej-ogar-900-king-choper-los-atv-quad-i3027279802.html

ale ten co koleś podał to odpada.

raz ze ten temat byl juz poruszany kilka razy a dwa to nie takie proste jak sie wydaje na poczatku
nie wiadomo czy pompa pocisnie czy dac przed cylindrem czy z bloku silnikia czy z glowicy magistrale do chlodnicy ,oleju bedzie wiecej co przy siatkowym filtrze oleju (czeste wymiany) podnosi koszty
jezeli zaryzykujesz defekt glowicy przez za slabe cisnienie oleju
to daj filmik lub zdjecia jak rozwiazales te problemy
chcialem tez takie cos robic ale po glebokiej analizie problemu dalem, spokoj uwazam ze lepszym patentem bedzie stosowanie w lato oleju termocontrol , choc jezdza gdzie jest cieplej i jest ok wiec pomysl chyba nie warty swieczki

sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna

To jest za duża pompa w ogóle nie przeznaczona do tego! do jej samej pewnie wejdzie z 0.5 oleju..

bartt napisał:

sądzisz ze ta pompeczka nie da rady ?moge dołozyc jakas inna

teoretycznie mozna i najlepiej wtedy elektryczna z tym ze schladzac olej z skrzyni korbowej osobnym obiegiem z powrotem do skrzyni ale to wszystko musi sie zgrac tzn ilosc chlodzonego i powrot z iloscia zasysanego przez glowna pompe dalej uwazam za duzo zachodu lepiej olej termocontrol i ewentualnie wskaznik temperatury oleju
a tak obawiam sie ze fabryczna nie pocisnie przez chlodnice i na oski zaworow

To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę...

sebek napisał:

To jest chłodnica pod AM6, które ma chłodzenie w cylindrze, ale tak jak mówi dominoo, są chłodnice, które można by spróbować zamontować w chińskim 4t. Pozostaje nawet kwestia jak zrobisz uchwyt pod chłodnicę...

loj
nawet jak by podal link do chlodnicy ze stara to nie przeszkadza to w debacie co i jak
uparles sie na ta z linku jak nie wiem co gdybys czytal ze zrozumieniem wiedzalbys ze to byla rozmowa o teorii a nie chlodnicy z z poczatku postu
ps uchwyt na chlodnice to najmniejsze piwo oj

CEFA: myślalem zeby wylot dać ze sputu a wlot jakoś głowica np przez pokrywe zaworów,,

http://allegro.pl/pompa-do-spuszczania-oleju-cpn-12v-bass-polska-fv-i2991697582.html nawet taką dac ;p

lepiej to zostaw, zrobisz tym wiecej szkod niz pozytku.

ja od jesieni do wiosny jeżdżę z zatkanym wentylatorem bo silnika nie da się nagrzać nawet po przejechaniu 20km z maksymalną prędkością a ty myślisz że ci się skuter przegrzeje :D pomyśl: tutaj masz 50cc i prawie litr oleju w misce a samochodzie z silnikiem 2000cc masz niecałe 5l i wszystko działa a olej ma temperaturę grubo ponad 100 *C i tak powinno być, wg mnie taka chłodnica to nic dobrego

mam 80 a nie 50;p

tłok 47mm czy 50mm ? zresztą nieważne. są silniki 150 cc chłodzone powietrzem i nikt się niczym nie przejmuje

tylko napewno nie chłodzone z śmiesznego wentylatorka...

a założymy się :P ?
http://www.youtube.com/watch?v=cWbJBg4KED4
na tym filmiku widać wentylator. to jest większa wersja 139QMB czyli 157 QMJ ;) 150

chyba że ;p

zauwaz ze motocykle nawet chlodzone powietrzem malo kiedy maja chlodzenie oleju
w wyzszych temperaturach otoczenia jezdza i nic sie nie dzieje szkoda zachodu

po namysle tez to stwierdzam;p kupie wiekszy wentylator zespole plastiki i moze wystarczy;p