Chińsko/Tajwański zestaw cylindrowy

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #676114
    conorado83
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Witam, ostatnimi czasy rozwaliły mi się pierścienie na tłoku na seryjnym cylindrze boatiana bt49. Skusiło mnie to do rozkręcenia całości, i wymiany całego cylka i tłoku na 80cc. Jako że nie jeżdżę dużo (kilka razy w tygodniu, nie więcej niż 30 km na dzień) nie chciałbym jakoś zbyt dużo kasy na to wydawać. Zdaje sobie sprawę że takie tajwańskie czy chińskie kity są słabej jakości, ale czy przy takiej eksploatacji, oraz wymianie <u>oleju</u> etc. jest szansa że pojezdzi mi to rok lub dwa? Znalazłem dwa podobne do siebie zestawy które mnie interesują:
    https://allegro.pl/oferta/<u>cylinder</u>-47-00mm-4t-80cc-do-skuterow-gy6-1p39qmb-8614247397?utm_feed=c9faa3c7-f817-45a7-9529-84b750279de2&utm_source=ceneo&utm_medium=cpc&utm_campaign=feed
    https://allegro.pl/oferta/cylinder-80cc-<u>tuning</u>-skuter-gy6-4t-zipp-romet-2019-7968433451

    #676115
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 030

    Wszystko zależy od tego jak dotrzesz taki chiński cylinder. Ja sam posiadam taki cylek i nie narzekam. Ważne aby go nie przegrzać i nie cisnąć na maksa to trochę pojeździ

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #676116
    conorado83
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Szumek mogę prosić o konkretny link do oferty?

    #676117
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 030

    Masz silnik 2T czy 4T ?

    #676124
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 033

    sądząc po linkach wyżej to 4T

    #676129
    conorado83
    Uczestnik
    • Postów: 3

    Szumek – silnik 4T
    Tak jeszcze patrząc po internecie, napotkalem ciekawą propozycje firmy mcn
    https://gmoto.pl/cylinder-kpl4t-80cc-47mm,78618.html
    Ktoś poleci mi coś konkretnego do 80 zł lub pomoze wybrać z powyzej wymienionych?

    #676130
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 21 033

    ciezko polecić „coś konkretnego” bo co partia towaru to inny produkt w tych pudełkach (inny dostawca..itd) tylko pudełko sie nie zmienia

    #676173
    Szumek811
    Uczestnik
    • Postów: 1 030

    Niestety nie mogę Ci podać linka bo ja mam 2T ale 4T lepiej zniesie chińczyka bo jest mniej wysilony

    #676174
    ZOW
    Uczestnik
    • Postów: 195

    Już ludzie nie przesadzajcie. Chińskie jest do chińskiego i tyle. 🙂 Jeżeli coś z tych tzw. zamienników ma nadlewy na danym elemencie (czytaj. sygnatura) lub bardziej typowo… naklepane cokolwiek na ^czyrwono^ na danym elemencie, znaczyć to musi… kolejny chiński przodownik pracy przyłożył się do swojej roboty. Można brać w ciemno. 😉 Pierścienie i ich luzy montażowe radziłbym jednak sprawdzić osadzając je w danym cylindrze. Korekta pilnikiem może być niezbędna (czytaj. przypadki szczególne). To raz. Zmieniasz pojemność cylindra w 4T, zmieniaj też głowicę (wałek rozrządu już wedle uznania). Dysza w gaźniku to również konieczność. I dajesz z tym tematem, rychło się ogarniaj. My byli za Tobom. Allegro, Motor-X, etc. Naparzaj wedle uznania. Ave. 😉

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button