Chińskie czy Oryginalne ??

Witam ;)
Mam takie jedno pytanko
Czy warto tuningowac skuter chiński przy tym wstawiajac do niego chińskie części tuningowe? Chodzi mi o cylinder wariator i i sprzęgło ? Czy te części są faktycznie tak bardzoo złe jak piszą na innych forach? A drugie pytanie to przy wymianie cylka na 80ccm musze wymienić jakieś inne części obowiązkowo żeby nic się przez ten cylek nie rozsypalo? Czy reszta może być seryjna?
Z góry Dzięki ;)

Chińskie to jak kupno chipsów z pokemonem;d ,
Raz trafisz na nie rozsypujące się części po tygodniu lub miesiącu,
ja miałem dwa cylindry 72ccm i jeden padł po 3 miesiącach a drugi działa nadal u innego właściciela;).

Ogólnie np. do 4t nie jest tak źle z awaryjnością w większości części powinny wytrzymać trochę.

Ja jak przerabiałem 50-tkę na 70-tkę, wsadziłem chiński cylinder 'no name' za kilkadzieisiąt złotych. Zrobił 10 tys. km i nawet nie pierdnął, więc reguły nie ma na to. Chińczyki lubią wszystko co chińskie.

Jak wsadze już ten cylek 80ccm to różnica będzie duża do tego co jest teraz? Bo jak narazie mam wszystko seryjne :P

Do tego dodaj nową głowicę pod 80ccmm i zalecam mocniejszy wał.

Jak wstawie ten cylek to roznica w przyspieszeniu bedzie spora do tego co jest teraz czy ledwo odczuwalna?

Dynamika jazdy jest o niebo lepsza, a ja lekki nie jestem, zbierał się ładnie, na vmax nie zyskasz wiele, ale polecam, jazda o wiele przyjemniejsza.

Tu masz filmik poglądowy :)
http://www.youtube.com/watch?v=-B_a_J2eu5Q

Nie no, jak to jest dobra dynamika to ludzie, nie kupujcie 4T, bo to w ogóle nie jedzie.