Chiński Skuter nie chodzi

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #58847
    marcins131
    Użytkownik
    • 16
    • 23Postów:

    Witam. Skuter nie chodził dławił sie przerywał na straym gazniku. Kupiłem nowy gaznik i skuter juz całkowicie nie chce chodzic jedzie z predkoscia max.25km/h co moze z nim byc nie tak?

    #58848
    madi
    Uczestnik
    • 21
    • 5 786Postów:

    najpierw piszesz, że nie działa a potem że jedzie 25 km/h. Więc działa, ale nie tak jak powinien. Przerywanie to często wina zapłonu a nie gaźnika

    #58852
    marcins131
    Użytkownik
    • 16
    • 23Postów:

    to znaczy słabo chodzi, przerywa i jedzie na pełnym gazie 25km/h. Jak wina zapłonu to znaczy czego dokladnie?

    #58853
    mxx_rs
    Użytkownik
    • 14
    • 706Postów:

    Że jest źle ustawiony i w nieodpowiednim momencie daje iskrę.
    Konieczna byłaby regulacja albo przynajmniej sprawdzenie czy jest ok.

    EDIT: Okazuje się, ze w skuterze jest moduł odpowiedzialny za ten proces i ewentualnie on może być uszkodzony.
    Ja poleciałem wspomnieniami ze 126p 🙂

    #58855
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    może łapie lewe powietrze, albo rura od filtra co idzi do gaźnika Ci się odłączyła.

    #58859
    Kapuchon
    Użytkownik
    • 18
    • 2 689Postów:

    mxx_rs napisał:

    Że jest źle ustawiony i w nieodpowiednim momencie daje iskrę.
    Konieczna byłaby regulacja albo przynajmniej sprawdzenie czy jest ok.
    EDIT: Okazuje się, ze w skuterze jest moduł odpowiedzialny za ten proces i ewentualnie on może być uszkodzony.
    Ja poleciałem wspomnieniami ze 126p 🙂

    No niestety w skuterze nie ma możliwości ustawienia wyprzedzenia zapłonu jak to było w 126p bo tutaj za wszystko jest odpowiedzialny moduł CDI ;)Z jednej strony to lepiej a z drugiej gorzej bo moduł to dodatkowa część która może się popsuć a ja nie lubie nadmiaru elektroniki w samochodach/ skuterach. Znajomemu w Seacie padło elektroniczne ustawianie fotela i lusterek a winowajcą okazała się kostka o wymiarach 1x2cm która kosztuje około 500zł. Dlatego nie jestem przekonany do nowych samochodów i wole te w których jest jak najmniej elektroniki. W starych samochodach jak się coś zepsuło to dało się na trasie naprawić a w tych nowych trochę wilgoci i auto ląduje na lawecie i u mechanika bo padnie jakiś sterownik.

    #58872
    Anonim
    Nieaktywny
    • 4
    • 927Postów:

    Ja bym na początek proponował sprawdzić ustawienie rozrządu, zanim zwalimy wszystko na CDI

    #58898
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • 837Postów:

    A może zmieniałeś moduł i włożyłeś do 2t moduł od 4t ?xdd

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button