Chiński skuter 4t słabo pali po remoncie silnika

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Chiński skuter 4t słabo pali po remoncie silnika

Ten temat zawiera 13 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Wombat Wombat 5 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #199543 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe exoN
    exoN
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Witam,
    W mój skuter strasznie dymił i słabo palił więc postanowiłem wymienić cylinder+tłok+pierścieni.
    Wszytko wymieniłem(nie robiłem to pierwszy raz), i pojawił się problem skuter nie zapala. Po jakimś czasie udało się zapalić .
    Wszytko było okey ale gdy go zgasiłem znów nie chciał zapalić mimo ze był ciepły. Jak już odpali to jest wszytko okey, równo chodzi, ma siłę
    , nie gaśnie i nie skacze po obrotach. Gaźnik był regulowany i czyszczony , rozrząd również wszystko okey. Świeca wymieniana, dysza pod 65ccm czyli 80. Skuter jak trzymam na rozruszniku to tak zaczyna łapać a później silnik rusza ale podtrzymywany na rozruszniku aż w końcu załapie.
    Jaki może być powód ? Kompresja jest niby okey. Wszystko co mi przyszło do głowy sprawdzałem.
    Jeszcze zapytam czy to mogą być objawy za luźnych zaworów ?

    #199544 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Michalk001
    Michalk001
    Użytkownik
    • Postów: 1 646

    Pojeździj spokojnie chociaż te 30km. To się teraz dociera i jak się wstępnie ułoży to powinien coraz lepiej odpalać. Ja kiedyś remontowałem motorynkę to na początku wcale nie chciała zapalić – załapała dopiero z popychu. Pojeździłem kilka kilometrów i stopniowo wszystko wróciło do normy. A zawory składałeś sam czy miałeś gotową głowicę z zaworami? Jeżeli składałeś sam to możliwe że zawory są niedotarte i puszczają kompresję.

    Zipp Salmo: przebieg 57459km: sezon 2010 – 3321km, sezon 2011 – 6870km, sezon 2012 – 7467km, sezon 2013 – 8130km, sezon-2014 – 8840km, sezon 2015 – 6887km, sezon-2016 – 7081km. sezon 2017 – 3855km. sezon 2018 – 3991km. sezon 2019 – 1007km.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 9 199 PLN.
    #199548 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe exoN
    exoN
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Głowica nie była wymieniana, czyściłem ją i sprawdzałem pod względem przepuszczalność i jest okey.
    Zrobiłem nim z 5km i z 20 min stał zapalony ale nie przyniosło to żadnych skutków.

    #199556 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 466

    ale tak naprawde to kompresje jak sprawdzałeś że twierdzisz że jest ok?

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #199562 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe exoN
    exoN
    Użytkownik
    • Postów: 7

    mamometrem, jest około 9.
    Nie wiem na ile manometr pokazuje prawidłowy wynik bo jest to chińska podróbka.
    Ale po tym że skuter ma moc i przyspieszenie również można wywnioskować że kompresja jest dobra.
    Szczelność głowicy sprawdzałem nafto

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Garaż BMW pełen motocykli gotowych do odbioru.

    W ofercie Garaż BMW odnajdziesz fabrycznie nowy bądź używany motocykl w doskonałym stanie. Wejdź i sprawdź jak blisko jest Twój wymarzony motocykl BMW. Skorzystaj z atrakcyjnego finansowania w programie BMW 3asy ride
    #199564 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 466

    no to regulacja gaźnika

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #199570 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe exoN
    exoN
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Wkładałem gaźnik z innego skutera, też 65 i było to samo.
    Po za tym raczej by nie jeździł normalnie na źle wyregulowanym gaźniku

    #199573 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 466

    jeździł by. inne elementy pracują podczas rozruchu a inne w czasie jazdy

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #199574 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe exoN
    exoN
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Dać mu większą dyszę ? 85?
    Bo on tak łapie i nie łapie to może ma za mało dawkę paliwa

    #199579 Odpowiedź
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 20 466

    albo za dużą.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 14 łącznie)
Odpowiedz do: Chiński skuter 4t słabo pali po remoncie silnika
Informacje o Tobie: