Chinski 4t + spadek osiagow po zmianie cylindra.

Witam, mam pewien problem, a mianowicie w moim 4t spadała predkosc maksymalna po zmianie cylindra na80cc. Przed zmianą leciał mniej wiecej 70/75 km/h teraz max. 60. Zwiekszenie mocy można odczuc, lecz predkosc mnie nie zadowala. Wymieniłem w gazniku dysze na 80. Dodam, że skuter ma bardzo dziwne obroty. Sam na nie wchodzi i sam z nich schodzi. Jeszcze jedna sprawa to ciasny tłok, ale nie wiem czy to w czymś przeszkadza. Podejrzewam, że może byc to wina gaźnika bo skuter stał około roku w piwnicy.

Prosze o pomoc :)

Po pierwsze gaźnik do regulacji. Dokładnie go wyczyść i dokładnie wyreguluj.

Naraku na swojej stronie zamieściło dokładna instrukcję montażu cylindra, dla zainteresowanych tu jest link: http://www.naraku.pl/components/com_jooget/file/instukcja_montazu_naraku-_cylindry.pdf

Z powyższego poradnika wynika, że dysza 80 może być za mała, Naraku doradza 95 lub większą.

Zawory dobrze ustawiłes? Rozrząd jest ustawiony poprawnie? Rolki wariatora nie są zużyte?

Zawory ustawiłem na 0,05mm i 0,06mm. Rozdząd ustawiałem według tego tematu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1637911.html. Co do rolek, mam zamiar wymienic wariator wraz z rolkami, ale czekam na kompresor do pneumata bo za chiny nie da sie odkrecic. Jest opcja, że to własnie przez gaznik tak wolno jedzie?

Nikt nie jest w stanie mi pomóc?