Chiński 2T – problem.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #194245
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Witam! Niestety natrafiłem na problem. Wymieniłem cylinder z seryjnego 50ccm na 80ccm wraz z nim zakupiłem dysze. Wszystko zamontowałem wraz z dyszą 80. Mój problem zaczyną się w miejscu wyregulowania gaźnika. Na wolnych obrotach chodzi dobrze, problemy zaczynają się gdy chcę dodać gazu. Skuter dławi się i nie wkręca się na obroty. Dziś zauważyłem wyciek jakby oleju który dobiega prawdopodobnie zza kolanka wydechowego.

    #194248
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    a dlaczego sądzisz że dysza 80 jest dobra?

    #194250
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Kupiłem dyszę 80 oraz 85. Na innych forach przeczytałem ze będą one odpowiednie.

    #194257
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Może mam spróbować z dysza 85 ?

    #194259
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    masz zobaczyć świece i ocenić

    #194261
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Świeca jest nieco mokra poza tym wygląda wpożadku

    #194262
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    nieco mokra – więc jaki wniosek ?

    #194263
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    za dużo paliwa

    #194264
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    albo i oleju

    #194265
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    czyli mam się dalej bawić śrubkami ?

    #194266
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    albo dyszami. jest masa poradników w necie o regulacji gaźnika. skąd masz olej – dozownik/ręcznie? jaki ? jaka mieszanka

    #194267
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    mogę spróbować założyć dyszę oryginalna 68 i wtedy zobaczę czy będzie lepiej

    #194268
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    olej mam z dozownika

    #194269
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    #194270
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Wombat wielkie dzięki :), zacznę coś kombinować jutro i dam znać

    #194316
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Witam. Założyłem starą dyszę 68 i jest o niebo lepiej. Skuter chodzi w miarę normalnie. Wyciek się o wiele zmniejszył. Niestety mam wrażenie że cylinder się za bardzo grzeje. Jest jeszcze nie dotarty i występuje w nim większe tarcie, czy to jest przyczyną? Czy jak go juz troszkę dotre to temperatura sie obniży ? Przejechałem się kawałek i slinik się bardzo nagrzał świeca jest sucha i jasna. Tak wygląda http://imageshack.com/a/img911/3074/hFX6ov.jpg

    #194317
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • 22 103Postów:

    a jak temperatura jest teraz że tak panikujesz? Spaliny mają z 700-800 stopni na wylocie z cylindra to cylinder powinien mieć te 90-110… przecież nie bedzie miał 50 stopni.
    Świece masz prawidłowoą

    #194318
    Berg
    Uczestnik
    • 46
    • 818Postów:

    Docierany zawsze grzeje się więcej. Skąd wiesz że u Ciebie grzeje się za bardzo? Ręka parzy przy ponad 40°C, powyżej nie jesteś w stanie sprawdzić czy jest więcej czy mniej gorące. Nie katuj go, nie kulaj po 40km za jednym zamachem, daj mu popracować w spokoju to się odwdzięczy.

    #194319
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • 22Postów:

    Dobrze tak własnie zrobię będę jezdził po kilka km i z niewielką prędkościa.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button