Chiński 2T – problem.
- This topic has 18 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 7 years, 8 months temu by
Patryk808.
-
AutorWpisy
-
7 lipca 2015 dnia 15:31 #194245
Witam! Niestety natrafiłem na problem. Wymieniłem cylinder z seryjnego 50ccm na 80ccm wraz z nim zakupiłem dysze. Wszystko zamontowałem wraz z dyszą 80. Mój problem zaczyną się w miejscu wyregulowania gaźnika. Na wolnych obrotach chodzi dobrze, problemy zaczynają się gdy chcę dodać gazu. Skuter dławi się i nie wkręca się na obroty. Dziś zauważyłem wyciek jakby oleju który dobiega prawdopodobnie zza kolanka wydechowego.
7 lipca 2015 dnia 15:56 #194248a dlaczego sądzisz że dysza 80 jest dobra?
7 lipca 2015 dnia 15:59 #194250Kupiłem dyszę 80 oraz 85. Na innych forach przeczytałem ze będą one odpowiednie.
7 lipca 2015 dnia 16:47 #194257Może mam spróbować z dysza 85 ?
7 lipca 2015 dnia 17:40 #194259masz zobaczyć świece i ocenić
7 lipca 2015 dnia 17:46 #194261Świeca jest nieco mokra poza tym wygląda wpożadku
7 lipca 2015 dnia 17:50 #194262nieco mokra – więc jaki wniosek ?
7 lipca 2015 dnia 17:51 #194263za dużo paliwa
7 lipca 2015 dnia 17:52 #194264albo i oleju
7 lipca 2015 dnia 17:54 #194265czyli mam się dalej bawić śrubkami ?
7 lipca 2015 dnia 17:59 #194266albo dyszami. jest masa poradników w necie o regulacji gaźnika. skąd masz olej – dozownik/ręcznie? jaki ? jaka mieszanka
7 lipca 2015 dnia 18:01 #194267mogę spróbować założyć dyszę oryginalna 68 i wtedy zobaczę czy będzie lepiej
7 lipca 2015 dnia 18:01 #194268olej mam z dozownika
7 lipca 2015 dnia 18:09 #1942697 lipca 2015 dnia 18:12 #194270Wombat wielkie dzięki :), zacznę coś kombinować jutro i dam znać
8 lipca 2015 dnia 11:44 #194316Witam. Założyłem starą dyszę 68 i jest o niebo lepiej. Skuter chodzi w miarę normalnie. Wyciek się o wiele zmniejszył. Niestety mam wrażenie że cylinder się za bardzo grzeje. Jest jeszcze nie dotarty i występuje w nim większe tarcie, czy to jest przyczyną? Czy jak go juz troszkę dotre to temperatura sie obniży ? Przejechałem się kawałek i slinik się bardzo nagrzał świeca jest sucha i jasna. Tak wygląda http://imageshack.com/a/img911/3074/hFX6ov.jpg
8 lipca 2015 dnia 12:47 #194317a jak temperatura jest teraz że tak panikujesz? Spaliny mają z 700-800 stopni na wylocie z cylindra to cylinder powinien mieć te 90-110… przecież nie bedzie miał 50 stopni.
Świece masz prawidłowoą8 lipca 2015 dnia 12:47 #194318Docierany zawsze grzeje się więcej. Skąd wiesz że u Ciebie grzeje się za bardzo? Ręka parzy przy ponad 40°C, powyżej nie jesteś w stanie sprawdzić czy jest więcej czy mniej gorące. Nie katuj go, nie kulaj po 40km za jednym zamachem, daj mu popracować w spokoju to się odwdzięczy.
8 lipca 2015 dnia 12:51 #194319Dobrze tak własnie zrobię będę jezdził po kilka km i z niewielką prędkościa.
-
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.