Chiński 2t Problem !

Po wymianie cylindra na 80ccm, cylinder bardzo się grzeje, pod dłuższej jezdzie skuter gaśnie i nie ma mocy, ale wystarczy żeby ostygnął i dalej jedzie. Zauważyłem jeszcze wyciek jak by z pod cylindra. Świeca wygląda dobrze i dobrze wkręca się na obroty.

Za słabe chłodzenie... Popraw wentylację cylindra, ewentualnie załóż większą dyszę w gaźniku... będzie więcej palił, ale i będzie lepiej chłodzony... W dotychczasowym trybie możesz go zatrzeć...

Obecie mam dyszę 68 i na nij chodzi dobrze, próbowalem z dysza 80 ale byla za duża i go zalewalo.

Mam spróbować z 75 ?

Spróbuj...
Moim zdaniem, to minimum...

Dzięki za pomoc, kupie na allegro założę i zobaczymy co się będzie działo. Ewentualnie mogę podnieść iglice do góry, ale czy to coś da ?

Ale jak z dyszą 80 go zalewalo.

Wiesz, wdałeś się w modyfikacje, to niestety musisz teraz to dokończyć... Jak będzie zalewało, to potrzebne będzie pewnie trochę więcej powietrza... przynajmniej filtr musi byc w idealnym stanie...no i umęczliwa regulacja...

jaki masz gaźnik (średnica) bo nie daj boże seryjny. Do 70cm warto mieć 17mm albo nawet 19mm i nie chodzi o wydajność tylko o zdolność schładzania silnika.
Skoro gaśnie.. to przykro mi - masz do wymiany cylinder. Tłok ci puchnie i silnik gaśnie. Zatrze się niedługo - wcześniej lub później. Zmierz kompresje.
To jest niestety tak że na dole możesz go zalewać a na górze jest za ubogo i wtedy się zaczyna przegrzewać. To sprawa regulacji ale z powodu cylindra (jak wyżej) niekoniecznie bym sie o to martwił.

Zgasł mi tak jeden raz. Nic już nie będzie z tego tłoka? Nawet nie że zgasł tylko jak poczułem że zaczyna puchnąć to odrazu zgasiłem i ostygł.