Chiński 2t, problem z gaznikiem

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Serwis Chiński 2t, problem z gaznikiem

Ten temat zawiera 12 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe Kisiu1981 Kisiu1981 6 lata temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #154576
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Witam.
    W moim chinolu jest tak ze jak mu zatkam dopływ powietrza w gaźniku to powoli łapie,łapie aż odpali,bez tego ani rusz,można kręcić do rana i nic.
    Jak już odpali i sie rozgrzeje to na ciepłym silniku jak go zgasze i odpalam to już na dotyk pali.
    Zauważyłem że na odpalonym,z pod cylindra kapie paliwo,a także gaźnikiem,po kropelce,ale jest nie tak.
    Pomoże ktoś? za co trzeba mu zatykac dopływ powietrza? i jak wyregulowac ten pływak żeby nie przelewał(pływak ma regulacje)

    #154590
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Może śrubka spustowa jest nie dokręcona? Ja miałem tak. Może mieszanka za uboga w paliwo lub ssanie nie działa?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Poznaj Junaka M12 Vintage 125 na prawo jazdy B

    Bądź oryginalny i wyróżnij się na drodze z Junakiem M12 Vintage 125. Niezawodny silnik z wtryskiem paliwa. Szprychowe, duże koła. System hamulcowy CBS. Do tego matowe malowanie i potężna doza komfortu zarówno podczas jazdy po mieście, jak również wszędzie tam, gdzie poniesie wzrok. Spełnij swoje marzenia o nowym Junaku. Już za 8 799 PLN.
    #154591
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    śrubka spustowa jest dokręcona,mieszanka paliwowo powietrzna działa tak że na 0,5 obrotu jest ok,powyżej skuter gaśnie, ssanie było rozwalone(elektryczne) ale polutowałem kabelki

    #154616
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Jak zapala po przymknięciu powietrza tzn że powietrza jest za dużo a paliwa za mało. A co jest wtedy z przepustnicą? Na zero?
    Ja bym zrobił:
    1. demontaż gaźnika
    2. demontaż autossania, sprawdzić czy działa – czy się powoli wysuwa po podaniu 12v
    3. przeczyścić wszystkie dysze i kanały (przedmuchać)
    4. wyregulować poziom paliwa – najłatwiej podłączyć wężyk do spusty zagiąć go do góry i sprawdzić na U-rurkę
    Ostatnio przećwiczyłem to w skuterze syna – palił tylko z maksymalnym gazem. Po czyszczeniu i znacznym dogięciu pływaka (podniesienie poziomu paliwa) pali z małym gazem (po zapaleniu po 10 sek można zdjąć gaz do zera)

    #154625
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Ogólnie skuter pali bez dodania gazu, i własnie sprawdzałem autossanie,i nic sie z nim nie dzieje, a blaszka przepustnicy jest na 0

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Torba motocyklowa Junak. Kup teraz

    Jesteś fanem marki Junak i szukasz uniwersalnej torby, którą możesz zabierać ze sobą wszędzie gdzie tylko zechcesz.
    #154635
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Hmm… Masz śrubkę mieszanki wykreconą na pół obrotu, tak? U mnie normalnie jest na 1 i 1/4. To mi przypomniało pewną historię…

    Powiedz czy ostatnio robiłeś coś przy filtrze powietrza? Rozkręcałeś obudowę? Może po prostu łapie lewe powietrze? Ja tak miałem.

    #154662
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    No czyściłem wkład(zwykły firmowy filtr),ale nawet na zdjętym filtrze tak sie dzieje, podejrzewam ze to to ssanie bedzie, nie wsuwa się ani nie wysuwa, i na ciepłym silniku już pali notrmalnie, tylko z tym pływakiem problem,jak mu zmniejsze paliwo to go wgl nie dostaje,jak odrobine zwiększe to znowu przelewa,i to naprawde odrobine,może z 1mm podginam tą blaszkę.

    Chińskie to chińskie,gó*wno i sie ciągle je*ie. Szkoda złotówki na to

    #154666
    Zdjęcie profilowe Yak
    Yak
    Użytkownik
    • Postów: 7

    Jak zdejmiesz filtr to zakłócasz stosunek powietrze-paliwo (za dużo powietrza). Podczas rozruchu właśnie po to jest ssanie żeby dodawać paliwa!.
    U siebie ustawiłem pływak tak, że jest w poziomie kiedy obrócę gaźnik do góry nogami (producent podaje żeby mierzyć wysokość od krawędzi…). Spróbuj sprawdzić poziom na U-rurkę – wydaje się trudne ale zajmuje dwie minuty i masz 100% pewność jaki jest rzeczywisty poziom).
    A to ssanie to wiesz, wysuwa się bardzo powoli, w jakieś 5 minut o jakieś 10 mm. Podłącz do aku i odczekaj. Jeżeli jest martwe w pozycji wysuniętej to faktycznie – utrudni rozruch bo nie daje dodatkowego paliwa przez obwód ssania.

    #154764
    Zdjęcie profilowe deejay1
    deejay1
    Użytkownik
    • Postów: 17

    Więc tak, wymieniłem ssanie na nowe, założyłem filtr powietrza, ustawiłem poziom paliwa( nie przelewa a dostaje na świece),ale skuter dalej na zimnym nie pali aż zatkam powietrze.
    Zauważyłem ze skuter najlepiej chodzi na dokreconej na max śrubce od powietrza,gdy ja powoli wykręcam to już po 0.5 obrotu skuter sie dusi i gaśnie.
    Czy mogą to być simeringi wału?

    #154781
    Zdjęcie profilowe Kisiu1981
    Kisiu1981
    Użytkownik
    • Postów: 4 647

    Może to być nieszczelnosć w puszce filtra powietrza.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 13 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie