Chiński 2t Problem !

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Chiński 2t Problem !

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Patryk808 4 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #194561

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Po wymianie cylindra na 80ccm, cylinder bardzo się grzeje, pod dłuższej jezdzie skuter gaśnie i nie ma mocy, ale wystarczy żeby ostygnął i dalej jedzie. Zauważyłem jeszcze wyciek jak by z pod cylindra. Świeca wygląda dobrze i dobrze wkręca się na obroty.

    #194565
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Za słabe chłodzenie… Popraw wentylację cylindra, ewentualnie załóż większą dyszę w gaźniku… będzie więcej palił, ale i będzie lepiej chłodzony… W dotychczasowym trybie możesz go zatrzeć…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #194566

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Obecie mam dyszę 68 i na nij chodzi dobrze, próbowalem z dysza 80 ale byla za duża i go zalewalo.

    #194567

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Mam spróbować z 75 ?

    #194568
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Spróbuj…
    Moim zdaniem, to minimum…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #194569

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Dzięki za pomoc, kupie na allegro założę i zobaczymy co się będzie działo. Ewentualnie mogę podnieść iglice do góry, ale czy to coś da ?

    Ale jak z dyszą 80 go zalewalo.

    #194582
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Wiesz, wdałeś się w modyfikacje, to niestety musisz teraz to dokończyć… Jak będzie zalewało, to potrzebne będzie pewnie trochę więcej powietrza… przynajmniej filtr musi byc w idealnym stanie…no i umęczliwa regulacja…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #194591
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 18 741

    jaki masz gaźnik (średnica) bo nie daj boże seryjny. Do 70cm warto mieć 17mm albo nawet 19mm i nie chodzi o wydajność tylko o zdolność schładzania silnika.
    Skoro gaśnie.. to przykro mi – masz do wymiany cylinder. Tłok ci puchnie i silnik gaśnie. Zatrze się niedługo – wcześniej lub później. Zmierz kompresje.
    To jest niestety tak że na dole możesz go zalewać a na górze jest za ubogo i wtedy się zaczyna przegrzewać. To sprawa regulacji ale z powodu cylindra (jak wyżej) niekoniecznie bym sie o to martwił.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #194632

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Zgasł mi tak jeden raz. Nic już nie będzie z tego tłoka? Nawet nie że zgasł tylko jak poczułem że zaczyna puchnąć to odrazu zgasiłem i ostygł.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie