Chiński 2t Problem !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #194561 Reply
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 18
    • Postów: 22

    Po wymianie cylindra na 80ccm, cylinder bardzo się grzeje, pod dłuższej jezdzie skuter gaśnie i nie ma mocy, ale wystarczy żeby ostygnął i dalej jedzie. Zauważyłem jeszcze wyciek jak by z pod cylindra. Świeca wygląda dobrze i dobrze wkręca się na obroty.

    #194565 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Za słabe chłodzenie… Popraw wentylację cylindra, ewentualnie załóż większą dyszę w gaźniku… będzie więcej palił, ale i będzie lepiej chłodzony… W dotychczasowym trybie możesz go zatrzeć…

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #194566 Reply
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 18
    • Postów: 22

    Obecie mam dyszę 68 i na nij chodzi dobrze, próbowalem z dysza 80 ale byla za duża i go zalewalo.

    #194567 Reply
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 18
    • Postów: 22

    Mam spróbować z 75 ?

    #194568 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Spróbuj…
    Moim zdaniem, to minimum…

    #194569 Reply
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 18
    • Postów: 22

    Dzięki za pomoc, kupie na allegro założę i zobaczymy co się będzie działo. Ewentualnie mogę podnieść iglice do góry, ale czy to coś da ?

    Ale jak z dyszą 80 go zalewalo.

    #194582 Reply
    Druid
    Uczestnik
    • 0
    • Postów: 2 876
    • Postów: 2 876

    Wiesz, wdałeś się w modyfikacje, to niestety musisz teraz to dokończyć… Jak będzie zalewało, to potrzebne będzie pewnie trochę więcej powietrza… przynajmniej filtr musi byc w idealnym stanie…no i umęczliwa regulacja…

    #194591 Reply
    Wombat
    Moderator
    • 55
    • Postów: 21 377
    • Postów: 21 432

    jaki masz gaźnik (średnica) bo nie daj boże seryjny. Do 70cm warto mieć 17mm albo nawet 19mm i nie chodzi o wydajność tylko o zdolność schładzania silnika.
    Skoro gaśnie.. to przykro mi – masz do wymiany cylinder. Tłok ci puchnie i silnik gaśnie. Zatrze się niedługo – wcześniej lub później. Zmierz kompresje.
    To jest niestety tak że na dole możesz go zalewać a na górze jest za ubogo i wtedy się zaczyna przegrzewać. To sprawa regulacji ale z powodu cylindra (jak wyżej) niekoniecznie bym sie o to martwił.

    #194632 Reply
    Patryk808
    Użytkownik
    • 4
    • Postów: 18
    • Postów: 22

    Zgasł mi tak jeden raz. Nic już nie będzie z tego tłoka? Nawet nie że zgasł tylko jak poczułem że zaczyna puchnąć to odrazu zgasiłem i ostygł.

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Chiński 2t Problem !
Twoje informacje:




Back to top button