Chiński 2t Problem !

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Tuning Chiński 2t Problem !

Ten temat zawiera 8 odpowiedzi, ma 3 głosy i był aktualizowany ostatnio przez  Patryk808 4 lata, 10 miesiące temu.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #194561

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Po wymianie cylindra na 80ccm, cylinder bardzo się grzeje, pod dłuższej jezdzie skuter gaśnie i nie ma mocy, ale wystarczy żeby ostygnął i dalej jedzie. Zauważyłem jeszcze wyciek jak by z pod cylindra. Świeca wygląda dobrze i dobrze wkręca się na obroty.

    #194565
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Za słabe chłodzenie… Popraw wentylację cylindra, ewentualnie załóż większą dyszę w gaźniku… będzie więcej palił, ale i będzie lepiej chłodzony… W dotychczasowym trybie możesz go zatrzeć…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    Weź udział w konkursie Motul Azja Tour. Poznaj proste zasady.

    Wygraj wyprawę motocyklową po górskich szlakach Kirgistanu. Dzika przyroda, adrenalina i spartańskie warunki gwarantowane! Sprawdź swoje siły na trasie wiodącej przez kaniony, przełęcze oraz wzdłuż górskich jezior. Sprawdź również setki innych nagród od Motul.
    #194566

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Obecie mam dyszę 68 i na nij chodzi dobrze, próbowalem z dysza 80 ale byla za duża i go zalewalo.

    #194567

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Mam spróbować z 75 ?

    #194568
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Spróbuj…
    Moim zdaniem, to minimum…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
     
    Czytaj
    REKLAMA

    SUZUKI TRAVEL PACK EDYCJA SPECJALNA

    Wybierz wymarzony motocykl Suzuki. Teraz ze specjalnym pakietem wyposażenia Travel Pack.Advertisement
    #194569

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Dzięki za pomoc, kupie na allegro założę i zobaczymy co się będzie działo. Ewentualnie mogę podnieść iglice do góry, ale czy to coś da ?

    Ale jak z dyszą 80 go zalewalo.

    #194582
    Zdjęcie profilowe Druid
    Druid
    Użytkownik
    • Postów: 2 876

    Wiesz, wdałeś się w modyfikacje, to niestety musisz teraz to dokończyć… Jak będzie zalewało, to potrzebne będzie pewnie trochę więcej powietrza… przynajmniej filtr musi byc w idealnym stanie…no i umęczliwa regulacja…

    —————————————————
    Aprilia SR MAX 125 i.e. v2.0
    #194591
    Zdjęcie profilowe Wombat
    Wombat
    Moderator
    • Postów: 19 924

    jaki masz gaźnik (średnica) bo nie daj boże seryjny. Do 70cm warto mieć 17mm albo nawet 19mm i nie chodzi o wydajność tylko o zdolność schładzania silnika.
    Skoro gaśnie.. to przykro mi – masz do wymiany cylinder. Tłok ci puchnie i silnik gaśnie. Zatrze się niedługo – wcześniej lub później. Zmierz kompresje.
    To jest niestety tak że na dole możesz go zalewać a na górze jest za ubogo i wtedy się zaczyna przegrzewać. To sprawa regulacji ale z powodu cylindra (jak wyżej) niekoniecznie bym sie o to martwił.

    ziuuummmm…. (nie bije piany na PW)
    #194632

    Patryk808
    Użytkownik
    • Postów: 22

    Zgasł mi tak jeden raz. Nic już nie będzie z tego tłoka? Nawet nie że zgasł tylko jak poczułem że zaczyna puchnąć to odrazu zgasiłem i ostygł.

Oglądasz 9 postów - 1 przez 9 (z 9 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie