Chińczyk Toros F16.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #162061
    Robert37
    Użytkownik
    • Postów: 3

    Kupiłem taki wynalazek z uwagi na potencjalne oszczędności. Praktyczne przejazdy z punktu a do b na odcinku 4-5 km. Lecz negatywnie zaskakuje mnie spalanie ponad 5L na 100km. chyba coś jest nie tak albo porzedni właściciel strasznie namieszał z tym sprzętem

    #162064
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    No to faktycznie, pali Ci dwa razy więcej niż powinien.
    Zacznij od regulacji gaźnika może.

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #162065
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 133

    zmień dyszę na 0,80mm M4

    #162066
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 3 102

    Noo, czyli najpierw zmień dyszę a potem regulacja 🙂

    #162067
    Krzoku4
    Użytkownik
    • Postów: 105

    Robert37- piszesz „poprzedni właściciel”, więc może coś modyfikował. Dobrze by było gdybyś nam podał całą aktualna specyfikację. Jakie części siedzą/ co było zmieniane…

    Co do dyszy- to najpierw specyfikacja… bo jeżeli siedzi tam 72ccm to dysza 0.80 będzie za mala, ale to jak wróżenie z fusów.

    #162078
    Kristop
    Uczestnik
    • Postów: 1 164

    Przede wszystkim jaka pojemność, filtr puszka/stożek, i jaka dysza oraz ustawienie iglicy.

    Potwierdzam to co Izdebski, w orginale siedzi dysza 85, a jest zaduża;)

    #162160
    Krzoku4
    Użytkownik
    • Postów: 105

    Otóż to- Izdebski wie co gada:)

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button