Chińczyk – prędkość maksymalna

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Skutery Chińczyk – prędkość maksymalna

Ten temat zawiera 10 odpowiedzi, ma 6 głosów i był aktualizowany ostatnio przez Zdjęcie profilowe  Anonimowy 7 lata, 2 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #64901
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Panowie, taki mam ‚problem’.
    Chińczyk w 4T, zmieniony cylinder na 72 cm (jakiś zwykły), dotarty zgodnie z najlepszą sztuką docierania, odblokowany, rolki 5G (i te są najlepsze bo eksperymentowałem z 5.5g, 6g, 7g), gaźnik seryjny z dyszą 85, wyregulowany chyba dobrze – ładnie się wkręca, a prędkość max 65 na poziomej, z górki do 70 ale musi być spora 🙂
    Co można zrobić tanim kosztem, żeby jechał troszkę szybciej? Te 60 to żadna prędkość, wszyscy siedzą ci na plecach i sapią 🙂
    Przed wymianą cylindra w sumie jeździł tak samo, tyle, że teraz dużo lepiej się zbiera.

    #64916
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Odblokuj go.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Przetestuj wymarzony motocykl na TRIUMPH MOTORCYCLES FESTIVAL 2019

    Atrakcje Triumph Motorcycle Festival 2019:

    • 19 i 20.09.2019 – Motowycieczki (cena: 299 zł)
    • 21.09.2019 – Triumph Motorcycle Festival:
      • jazdy testowe Triumph
      • grill
      • 20% rabatu na odzież
    #64924
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    AraS napisał:

    Odblokuj go.

    Przeczytaj jeszcze raz dokładnie co napisałem.

    #64933
    Zdjęcie profilowe Kapuchon
    Kapuchon
    Użytkownik
    • Postów: 2 689

    Podejrzewam że masz zablokowany jeszcze moduł CDI lub jakąś inną blokadę.

    Ja w Korkach Nie Stoję !
    [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/45071/icon3.png[/IMG]
    #64940

    szyszu3
    Użytkownik
    • Postów: 837

    ile dawałeś za moduł ? jeżeli wgl wymieniałeś ? I co to za skuter ?

    Ja w korkach nie stoje.
     
    Czytaj
    REKLAMA

    WYPRZEDAŻ! SHELL ADVANCE AX7 4T 10W 40 teraz za 25,90 PLN

    Zapewnia doskonałe smarowanie w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy. Doskonała czystość tłoków. Wysoka ochrona silników i skrzyń biegów. Przewyższa specyfikacje: API - SM i JASO MA2.
    #64996
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Moduł mam oryginalny (różowy kabel przecięty).
    W gaźniku już nic nie mam.
    Tulejka z wariatora zdjęta.
    Zwężka w pokrywie filtra powietrza (to nie blokada, ale uprzedzam pytania) była wyjmowana – ponowna regulacja gaźnika itd. Bez zwężki jest gorzej, muli i max 60 km/h.
    Króciec ssący bez przewężeń.
    Inne blokady nie przychodzą mi teraz do głowy.
    Motorek to Zipp Vega.

    #65006
    Zdjęcie profilowe Mar3k
    Mar3k
    Użytkownik
    • Postów: 30

    w wydechu może go dławić

    #65275
    Zdjęcie profilowe enter1978
    enter1978
    Użytkownik
    • Postów: 579

    Nie wiem jakie masz obroty? przy tych 65km/h, masz obrotomierz?. A może ci licznik nie zawyża? i pokazuje prawdziwą prędkość.

    #65977
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 3 102

    Mar3k napisał:

    w wydechu może go dławić

    Są tam jakieś zwężki czy coś? Czego mam szukać?

    A jakie obroty to nie mam pojęcia bo tylko prędkościomierz mam.

    #65979
    Zdjęcie profilowe
    Anonimowy
    • Postów: 795

    Jak zachowuje się silnik jak już dojdzie do tego vmaxa ? przerywa, rónwno chodzi, czy zalewa szarpiąc ?

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 11 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie