Barton 21 4T 80 ccm.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #170122 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam zlazylem nowy cylinder glowice i walek i mam problem troche mi kopci gaznik ustawilem zawory tez przejechalem 7km i dalej to samo a v max bardzo nieduzo mi sie poprawil co musial bym zrobic zeby to wszystko zgrac fajnie tzn zeby bylo przyspieszenie i vmax

    #170126 Reply
    darek4050
    Użytkownik
    • Postów: 21

    ustaw mieszankę paliwowo powietrzną ,

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #170144 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    jest ustawiona zawory tez

    #170146 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    tadek2241 napisał:

    Witam zlazylem nowy cylinder glowice i walek i mam problem troche mi kopci gaznik ustawilem zawory tez przejechalem 7km i dalej to samo a v max bardzo nieduzo mi sie poprawil co musial bym zrobic zeby to wszystko zgrac fajnie tzn zeby bylo przyspieszenie i vmax

    kopci na błękitno czy czarno?

    co do v max, musiałbyś zmniejszyć przełożenia przekładni pod większą pojemność

    #170177 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    na błękitno a jak sie zabrac za to przelozenia i jaki to koszt

    #170182 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • Postów: 3 294

    Skoro na błękitno, to spala olej.. pierścień olejowy ma duży luz, albo uszczelniacze trzonków zaworów nie trzymają. Możesz spróbować zalać silnik gęstym olejem np. Castrol 20W40. Koszt przełożenia to ok.200 zł plus robota. Przełorzenia znajdziesz na racingplanet.pl

    #170188 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no fajnie ale przeciez to wszystko nowe zalozylem a moze byc tez przyczyna tego dymienia ze gaznik zle ustawiony

    #170190 Reply
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    Mogla by być gdyby kopcił na czarno (paliwo). Błękit to olej i tego nie zmienisz akurat. Mogłeś źle pozakładać pierścionki lub po prostu dostałeś jakieś felerne.

    #170193 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    tak to moze byc to ale na wolnych obrotach nie kopci

    #170196 Reply
    B4rtek
    Użytkownik
    • Postów: 257

    To tym bardziej właśnie stawiam coś na szczelność pierścieni 🙂

    #170199 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    to w takim razie musze wszystko rozkrecic i zobaczyc na pierscienie ale jak poznam ze do wymiany

    #170203 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    a moze byc cos takiego ze pierscienie sie jeszcze nie ulozyly zrobilem dopiero 7km moze to malo zeby sie ulozyly co myslicie

    #170205 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • Postów: 170

    Mówiąc wprost – po**bało cię? Nowy zestaw, niedotarty, 7 km przejechane, w V-max się bawisz? Powodzenia…

    #170207 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    no to pierscienie i tlok do wymiany twoim zdaniem

    #170271 Reply
    tadek2241
    Użytkownik
    • Postów: 10

    Witam juz nie kopci zrobilem dzis 15 km i juz przestal kopcic pierscienie sie ulozyly. Jak fajnie zgrac uklad napedowy mam wszedzie prawie pod gorke

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Barton 21 4T 80 ccm.
Twoje informacje:




Back to top button