CDI Naraku - brak efektu !

witam !
Kupiłem CDI NARAKU do Kymco Super 8 4t 8 pinowy.
Dałem za niego ok 300zł, zamontowałem i co się okazuje?
Dalej go blokuje na obrotach !
Vmax to 63 na prostej na module oryginalnym jak i NARAKU.
Pojazd to Kymco Super 8 4t 90cc.
Czy to wina modułu ?

Napewno nie 300zł tylko okolo 100. Blokuje go dystansówka na tuleji może..

Sam moduł nie zrobi ci z silnikiem cudów. Tyle razy było o tym mówione..

szyszu3, weź mnie nie denerwuj. Najlpierw się zorientuj co ile kosztuje i nie pisz bzdur !

a jaką masz dysze?

AraS... łatwo sprawdzić o co kaman...

Postaw skuter na centralnej nóżce. rozgrzej go. a potem dodaj gazu na maxa i zobacz czy będzie odcięcie czy dojdzie do końca :)

Masz cylek 90cc to fajnie ale powiedz jaką masz dysze w gaźniku?? i jaki masz gaźnik? Serie czy od 125cc??

Do jakich wartości dochodzą obroty na tym module naraku ?

Fabryczny moduł, odblokowany poprzez nacięcie pozwala wkręcać silnik do 9000 obrotów.

http://allegro.pl/tuning-modul-zaplonowy-naraku-2t-cpi-keeway-generi-i2351489775.html

szyszu patrz do jakiego skutera ;)

http://allegro.pl/modul-cdi-naraku-kymco-super-8-agility-rs-city-4t-i2291523272.html

A to przepraszam, nie zauważyłem do jakiego :) I zawsze jak widziałem Naraku to za 100zł chyba. Ale moim zdaniem to jest pic na wode foto montaż. To jest można powiedzieć to samo co te odblokowane a 7zł, osiągi takie same. Tylko płacimy za napis '' NARAKU ''

Znaczy nie do końca... Naraku może być innaczej ustawione... czy coś... Wydaje Mi się że Naraku mają inny kąt zapłonu. Ale tak naprawdę kąt zapłonu powinno się ustawić pod dany setup skutera, więc dla Mnie najlepsze są te chińskie z zmiennym kątem zapłonu.

Tak to samo to jest, ale do Kymco Super 8 - 8pinowego CDI nie ma jeszcze z podróbki ;/
Częściowo problem już dawno rozwiązałem ;]
Powodem był seryjny filtr- założyłem stożek i v-max 80km/h - przy tej prędkości strzela z tłumika.
Tłumik nie jest powodem słabego v-maxu bo go ściągnąłem i zrobiłem test i wyszło, że tak samo jedzie na tłumiku jak i bez niego.
Dysza #90 gaźnik seria z membraną.

Co go może jeszcze trzymać ? Sprzęgło i wariator seria - w nich byłbym problem ?

Problem leży z dawką paliwa... gaźnik seria i dysza 90#?? taki zestaw to dobry do 72cc na stożku...

Gaźniczek 24mm. i dysza 100#, lub 102#
Ja miałem 102#
Napęd też napewno przydało by się zmienić. ale zmień gaźnik to odczujesz różnice.

na 50cc 80km/h ? to ładnie :) Jak strzela z tłumika to zawory do ustawienia. A patrzyłeś tą dystansówke ?

szyszu :P CZYTAJ dokładnie xD gdzie masz 50cc? :D przecież tą 90cc :P
Wyglądam na idiotę który by zalecał gaźnik 24mm czyli taki jak w 125cc do cylindra 50cc? :D xD

Dawno nie mam tego kołnierza na tulei wariatora. i 80km/h na 90cc a nie na 50cc. Jak narazie brak kasy na nowy gaźnik. Opłaca mi się kupić dysze #102 do seryjnego gaźnika, tak aby starczył na chwile ? A jakbym rozwiercił małym wiertłem dysze ?

Aaaa, nie czytałem co to za skuter.:) Teraz już wiem.xd Chyba nie warto rozwiercać, dysza kosztuje 5zł :)

Ta wiem, ale wysyłka ok 20zł i się robią koszta ;D

możesz kupić dysze 98, 100 do seryjnego gaźnika, nie jestem pewien czy mniejsza gardziel gaźnika dostarczy tyle powietrza. Musisz próbować. nie rozwiercaj nic bo powiedzenie że to precyzyjna robota to mało powiedziane więc wydaje Mi się że nie dasz rady.

AraS tak ogólnie to większy gaźnik dostarcza lepsze chłodzenie cylindra od środka, więc zdrowiej dla cylindra. Ale zbieraj kasę bo warto.

A u siebie nie masz sklepu gdzieś ?