CDI Naraku - brak efektu !

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #59657 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    witam !
    Kupiłem CDI NARAKU do Kymco Super 8 4t 8 pinowy.
    Dałem za niego ok 300zł, zamontowałem i co się okazuje?
    Dalej go blokuje na obrotach !
    Vmax to 63 na prostej na module oryginalnym jak i NARAKU.
    Pojazd to Kymco Super 8 4t 90cc.
    Czy to wina modułu ?

    #60357 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Napewno nie 300zł tylko okolo 100. Blokuje go dystansówka na tuleji może..

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #60358 Reply
    Pietro
    Użytkownik
    • 9
    • Postów: 3 285
    • Postów: 3 294

    Sam moduł nie zrobi ci z silnikiem cudów. Tyle razy było o tym mówione..

    #60386 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    szyszu3, weź mnie nie denerwuj. Najlpierw się zorientuj co ile kosztuje i nie pisz bzdur !

    #60419 Reply
    zipptopss
    Użytkownik
    • 17
    • Postów: 215
    • Postów: 232

    a jaką masz dysze?

    #60457 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    AraS… łatwo sprawdzić o co kaman…

    Postaw skuter na centralnej nóżce. rozgrzej go. a potem dodaj gazu na maxa i zobacz czy będzie odcięcie czy dojdzie do końca 🙂

    Masz cylek 90cc to fajnie ale powiedz jaką masz dysze w gaźniku?? i jaki masz gaźnik? Serie czy od 125cc??

    #60468 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 7
    • Postów: 151
    • Postów: 158

    Do jakich wartości dochodzą obroty na tym module naraku ?

    Fabryczny moduł, odblokowany poprzez nacięcie pozwala wkręcać silnik do 9000 obrotów.

    #60473 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837
    #60476 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559
    #60480 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    A to przepraszam, nie zauważyłem do jakiego 🙂 I zawsze jak widziałem Naraku to za 100zł chyba. Ale moim zdaniem to jest pic na wode foto montaż. To jest można powiedzieć to samo co te odblokowane a 7zł, osiągi takie same. Tylko płacimy za napis ” NARAKU ”

    #60485 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Znaczy nie do końca… Naraku może być innaczej ustawione… czy coś… Wydaje Mi się że Naraku mają inny kąt zapłonu. Ale tak naprawdę kąt zapłonu powinno się ustawić pod dany setup skutera, więc dla Mnie najlepsze są te chińskie z zmiennym kątem zapłonu.

    #60487 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Tak to samo to jest, ale do Kymco Super 8 – 8pinowego CDI nie ma jeszcze z podróbki ;/
    Częściowo problem już dawno rozwiązałem ;]
    Powodem był seryjny filtr- założyłem stożek i v-max 80km/h – przy tej prędkości strzela z tłumika.
    Tłumik nie jest powodem słabego v-maxu bo go ściągnąłem i zrobiłem test i wyszło, że tak samo jedzie na tłumiku jak i bez niego.
    Dysza #90 gaźnik seria z membraną.

    Co go może jeszcze trzymać ? Sprzęgło i wariator seria – w nich byłbym problem ?

    #60490 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Problem leży z dawką paliwa… gaźnik seria i dysza 90#?? taki zestaw to dobry do 72cc na stożku…

    Gaźniczek 24mm. i dysza 100#, lub 102#
    Ja miałem 102#
    Napęd też napewno przydało by się zmienić. ale zmień gaźnik to odczujesz różnice.

    #60496 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    na 50cc 80km/h ? to ładnie 🙂 Jak strzela z tłumika to zawory do ustawienia. A patrzyłeś tą dystansówke ?

    #60497 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    szyszu 😛 CZYTAJ dokładnie xD gdzie masz 50cc? 😀 przecież tą 90cc 😛
    Wyglądam na idiotę który by zalecał gaźnik 24mm czyli taki jak w 125cc do cylindra 50cc? 😀 xD

    #60498 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Dawno nie mam tego kołnierza na tulei wariatora. i 80km/h na 90cc a nie na 50cc. Jak narazie brak kasy na nowy gaźnik. Opłaca mi się kupić dysze #102 do seryjnego gaźnika, tak aby starczył na chwile ? A jakbym rozwiercił małym wiertłem dysze ?

    #60500 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Aaaa, nie czytałem co to za skuter.:) Teraz już wiem.xd Chyba nie warto rozwiercać, dysza kosztuje 5zł 🙂

    #60501 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Ta wiem, ale wysyłka ok 20zł i się robią koszta ;D

    #60502 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    możesz kupić dysze 98, 100 do seryjnego gaźnika, nie jestem pewien czy mniejsza gardziel gaźnika dostarczy tyle powietrza. Musisz próbować. nie rozwiercaj nic bo powiedzenie że to precyzyjna robota to mało powiedziane więc wydaje Mi się że nie dasz rady.

    AraS tak ogólnie to większy gaźnik dostarcza lepsze chłodzenie cylindra od środka, więc zdrowiej dla cylindra. Ale zbieraj kasę bo warto.

    #60504 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    A u siebie nie masz sklepu gdzieś ?

    #60505 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    To Ty kurierem chcesz zamówić dysze? 😀
    Listem poleconym max 7zł… Ale poszukaj sklepu nie daleko Siebie i będzie taniej…

    #60506 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    A mam w garażu ATV 125cc jakbym przełożył gaziora z niego ? On jest 4t tak samo, tylko, że bez membrany.

    #60507 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Spróbuj może będzie dobrze i coś da, nic Cię to nie kosztuje.

    #60510 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    Znajdź ten gaźnik gdzieś żebym mógł zobaczyć zdjęcia 🙂

    P.S
    Mad Max. PHUP. Łyszczarz M.
    Biedronia 7, Limanowa

    Motorex. FHU
    Zygmunta Augusta 12, Limanowa

    Moto Romek. FHUP. Joniec R.
    Biedronia 36, Limanowa

    Trzech sprzedawców skuterów 🙂 może będą mieli jakieś części typu dysze

    #60511 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Ale jak patrzyłem już to ten gaźnik od ATV 125 ma mniejszą średnice króćca filtra powietrza niż mam ja w gaźniku seryjnym w skuterze

    #60512 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795

    Popytam w sklepach 🙂

    #60513 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    Ssanie automatyczne czy ręczne ?

    #60514 Reply
    Maniek_smolarek
    Użytkownik
    • 2
    • Postów: 557
    • Postów: 559

    http://scootersklep.pl/gaznik-cross-atv-70-110-125-reczne-ssanie-prawa-strona-p-253.html

    To taki gaźnik?

    Musisz spróbować i zobaczyć czy króciec będzie pasował.

    #60516 Reply
    szyszu3
    Użytkownik
    • 112
    • Postów: 725
    • Postów: 837

    AraS masz gg ?

    #60518 Reply
    Anonim
    Nieaktywny
    • 77
    • Postów: 718
    • Postów: 795
Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: CDI Naraku - brak efektu !
Twoje informacje:




Back to top button