CDI Naraku – brak efektu !
- This topic has 45 odpowiedzi, 6 głosów, and was last updated 11 years temu by
Anonim.
-
AutorWpisy
-
15 maja 2012 dnia 15:35 #59657
Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
witam !
Kupiłem CDI NARAKU do Kymco Super 8 4t 8 pinowy.
Dałem za niego ok 300zł, zamontowałem i co się okazuje?
Dalej go blokuje na obrotach !
Vmax to 63 na prostej na module oryginalnym jak i NARAKU.
Pojazd to Kymco Super 8 4t 90cc.
Czy to wina modułu ?21 maja 2012 dnia 15:03 #60357Napewno nie 300zł tylko okolo 100. Blokuje go dystansówka na tuleji może..
21 maja 2012 dnia 15:06 #60358Sam moduł nie zrobi ci z silnikiem cudów. Tyle razy było o tym mówione..
21 maja 2012 dnia 17:36 #60386Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
szyszu3, weź mnie nie denerwuj. Najlpierw się zorientuj co ile kosztuje i nie pisz bzdur !
21 maja 2012 dnia 18:50 #60419a jaką masz dysze?
21 maja 2012 dnia 19:51 #60457AraS… łatwo sprawdzić o co kaman…
Postaw skuter na centralnej nóżce. rozgrzej go. a potem dodaj gazu na maxa i zobacz czy będzie odcięcie czy dojdzie do końca 🙂
Masz cylek 90cc to fajnie ale powiedz jaką masz dysze w gaźniku?? i jaki masz gaźnik? Serie czy od 125cc??
21 maja 2012 dnia 20:12 #60468Anonim
Nieaktywny- 7
- 158Postów:
Do jakich wartości dochodzą obroty na tym module naraku ?
Fabryczny moduł, odblokowany poprzez nacięcie pozwala wkręcać silnik do 9000 obrotów.
21 maja 2012 dnia 20:22 #6047321 maja 2012 dnia 20:28 #60476szyszu patrz do jakiego skutera 😉
http://allegro.pl/modul-cdi-naraku-kymco-super-8-agility-rs-city-4t-i2291523272.html
21 maja 2012 dnia 20:31 #60480A to przepraszam, nie zauważyłem do jakiego 🙂 I zawsze jak widziałem Naraku to za 100zł chyba. Ale moim zdaniem to jest pic na wode foto montaż. To jest można powiedzieć to samo co te odblokowane a 7zł, osiągi takie same. Tylko płacimy za napis ” NARAKU ”
21 maja 2012 dnia 20:40 #60485Znaczy nie do końca… Naraku może być innaczej ustawione… czy coś… Wydaje Mi się że Naraku mają inny kąt zapłonu. Ale tak naprawdę kąt zapłonu powinno się ustawić pod dany setup skutera, więc dla Mnie najlepsze są te chińskie z zmiennym kątem zapłonu.
21 maja 2012 dnia 20:42 #60487Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Tak to samo to jest, ale do Kymco Super 8 – 8pinowego CDI nie ma jeszcze z podróbki ;/
Częściowo problem już dawno rozwiązałem ;]
Powodem był seryjny filtr- założyłem stożek i v-max 80km/h – przy tej prędkości strzela z tłumika.
Tłumik nie jest powodem słabego v-maxu bo go ściągnąłem i zrobiłem test i wyszło, że tak samo jedzie na tłumiku jak i bez niego.
Dysza #90 gaźnik seria z membraną.Co go może jeszcze trzymać ? Sprzęgło i wariator seria – w nich byłbym problem ?
21 maja 2012 dnia 20:53 #60490Problem leży z dawką paliwa… gaźnik seria i dysza 90#?? taki zestaw to dobry do 72cc na stożku…
Gaźniczek 24mm. i dysza 100#, lub 102#
Ja miałem 102#
Napęd też napewno przydało by się zmienić. ale zmień gaźnik to odczujesz różnice.21 maja 2012 dnia 21:01 #60496na 50cc 80km/h ? to ładnie 🙂 Jak strzela z tłumika to zawory do ustawienia. A patrzyłeś tą dystansówke ?
21 maja 2012 dnia 21:04 #60497szyszu 😛 CZYTAJ dokładnie xD gdzie masz 50cc? 😀 przecież tą 90cc 😛
Wyglądam na idiotę który by zalecał gaźnik 24mm czyli taki jak w 125cc do cylindra 50cc? 😀 xD21 maja 2012 dnia 21:05 #60498Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Dawno nie mam tego kołnierza na tulei wariatora. i 80km/h na 90cc a nie na 50cc. Jak narazie brak kasy na nowy gaźnik. Opłaca mi się kupić dysze #102 do seryjnego gaźnika, tak aby starczył na chwile ? A jakbym rozwiercił małym wiertłem dysze ?
21 maja 2012 dnia 21:08 #60500Aaaa, nie czytałem co to za skuter.:) Teraz już wiem.xd Chyba nie warto rozwiercać, dysza kosztuje 5zł 🙂
21 maja 2012 dnia 21:09 #60501Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Ta wiem, ale wysyłka ok 20zł i się robią koszta ;D
21 maja 2012 dnia 21:09 #60502możesz kupić dysze 98, 100 do seryjnego gaźnika, nie jestem pewien czy mniejsza gardziel gaźnika dostarczy tyle powietrza. Musisz próbować. nie rozwiercaj nic bo powiedzenie że to precyzyjna robota to mało powiedziane więc wydaje Mi się że nie dasz rady.
AraS tak ogólnie to większy gaźnik dostarcza lepsze chłodzenie cylindra od środka, więc zdrowiej dla cylindra. Ale zbieraj kasę bo warto.
21 maja 2012 dnia 21:10 #60504A u siebie nie masz sklepu gdzieś ?
21 maja 2012 dnia 21:11 #60505To Ty kurierem chcesz zamówić dysze? 😀
Listem poleconym max 7zł… Ale poszukaj sklepu nie daleko Siebie i będzie taniej…21 maja 2012 dnia 21:11 #60506Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
A mam w garażu ATV 125cc jakbym przełożył gaziora z niego ? On jest 4t tak samo, tylko, że bez membrany.
21 maja 2012 dnia 21:14 #60507Spróbuj może będzie dobrze i coś da, nic Cię to nie kosztuje.
21 maja 2012 dnia 21:15 #60510Znajdź ten gaźnik gdzieś żebym mógł zobaczyć zdjęcia 🙂
P.S
Mad Max. PHUP. Łyszczarz M.
Biedronia 7, LimanowaMotorex. FHU
Zygmunta Augusta 12, LimanowaMoto Romek. FHUP. Joniec R.
Biedronia 36, LimanowaTrzech sprzedawców skuterów 🙂 może będą mieli jakieś części typu dysze
21 maja 2012 dnia 21:15 #60511Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Ale jak patrzyłem już to ten gaźnik od ATV 125 ma mniejszą średnice króćca filtra powietrza niż mam ja w gaźniku seryjnym w skuterze
21 maja 2012 dnia 21:16 #60512Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Popytam w sklepach 🙂
21 maja 2012 dnia 21:17 #60513Ssanie automatyczne czy ręczne ?
21 maja 2012 dnia 21:17 #60514http://scootersklep.pl/gaznik-cross-atv-70-110-125-reczne-ssanie-prawa-strona-p-253.html
To taki gaźnik?
Musisz spróbować i zobaczyć czy króciec będzie pasował.
21 maja 2012 dnia 21:17 #60516AraS masz gg ?
21 maja 2012 dnia 21:20 #60518Anonim
Nieaktywny- 77
- 795Postów:
Gaźnik to takie coś: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS39D225W-senUPvy9UZsdnfrebziR5ia8SQNt9u0gx0IQ0NX57g4bTUGhg .
GG:31323465 -
AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.