CBR 600 f4
- This topic has 31 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 12 years, 11 months temu by
Anonim.
- AutorWpisy
- 17 września 2010 dnia 22:07 #211523
Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Chciałbym się pochwalić moim nowym nabytkiem 😀 Jest to honda cbr ’99 w b.ładnym amerykańskim małowaniu. Do wymiany rozrząd, ale to na wiosne, póki co można śmigać bez wkładu finansowego. Opłacony na cały rok tylko lać i jeździć 🙂 Fotki:
Fotki jeszcze z allegro jakby co bo swoich się nie dorobilem;p
17 września 2010 dnia 22:20 #211524Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
jeszcze foty z allegro widzę ;p ładna Ef czwóreczka , sam się do takie przymierzam ale to dopiero na przyszły sezon , jeżeli zamierzasz jeździć w preclu , to kup se carbonowe kierunki i lusterka obklej carbonem 🙂 i więcej jej nie dotykaj bo takich sprzętów się nie poprawia
17 września 2010 dnia 22:32 #211525Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no właśnie w takich sprzetach się nic nie robi, nawet tych kierunkow nie zmieniaj! Zostaw oryginal, nie niszcz historii
.
Piekna jest naprawde ;-), mogę spytac mniej więcej jaki kosztą
Tylko się nie zabij bo 100 koni od razu po skuterze, to trochę hardcorowo :-D…
17 września 2010 dnia 22:42 #211526Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Courte napisał:
Tylko się nie zabij bo 100 koni od razu po skuterze, to trochę hardcorowo 😀 …
co ty gadasz , jak panujesz nad fantazja ( a to nie lada wyzwanie) to będzie dobrze , ja się troszkę boje że mnie poniesię , ale z drugiej strony mam wyjebane , od kiedy wsiadłem na 600 stwierdziłem że pierdole na pewno niczego mniejszego nie kupie
17 września 2010 dnia 22:50 #211527Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
tylne kierunki są zmienione juz przez poprzedniego własciciela. A co do mocy to na początku tez się bałem trochę i mówiłem że za mocny, ale jak przejechalem te 300km to widzę że to bez różnicy ile motor ma mocy tylko jak się odkręca manetke. Nie poniosła mnie jeszcze fantazja, jeżdżę tyle ile uważam za rozsądne ;D
17 września 2010 dnia 22:51 #211528Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jak rozrząd do wymiany, to ja bym się nie pierdolił, tylko skorzystał z przerwy zimowej i wymienił, bo to nie żarty 😉
Ile dałeś? 😛 Dyche, czy więceją
17 września 2010 dnia 22:53 #211529Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
8800, a rozrząd to podobno koszt 500zł+wiadomo olej i filtr i co tam będzie trzeba ale znajomy spec od moto powiedzial zebym poki co jezdzil a robil co kolwiek dopiero na wiosne bo poki co wszystko gra 🙂
18 września 2010 dnia 00:51 #211530Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
To tanio wyrwałeś, bo wygląda świetnie 🙂
Tylko broń Boże nie rób w niej “tjuningu” bo tak poważnych maszyn już nie wypada zmieniać 😉18 września 2010 dnia 09:04 #211531Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jedynie wydech można zmienić. Ale to wg mnie za duży koszt.
18 września 2010 dnia 09:08 #211532Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ona się urodziła po tuningu:p
Haha, wydech zmienić? Przecież on juz jest zmieniony i pasuje kolorystycznie, ładny dzwiek wiec po co zmieniac?18 września 2010 dnia 09:20 #211533Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Ale ja napisałem ogólnie, że w takich motocyklach można wydech jedynie zmienić.
18 września 2010 dnia 09:31 #211534Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jaapierdziele.. jakie to piękne…<3 jedyne co to te kierunki 🙂
18 września 2010 dnia 09:34 #211535Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Jaka fajna CBRka! Miodzio, naprawdę zajebiście mi się podoba 😉 Pozazdrościć 😉
Chociaż te przednie kierunki można by było zmienić na jakie fajniejsze 😀
Jak się śmigać jakie wrażeniaż 🙂
18 września 2010 dnia 10:13 #211536Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
mmm piękna cbr… ile już tam najwięcej jechałeś ? 😀
Kierunki wymieniaj na jakieś malutkie 😛18 września 2010 dnia 11:06 #211537Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
dzięki za opinie;) nad kierunkami się pomyśli, może wstawie dzisiaj foto tylnych kierunków. A jeździ się świetnie;] na początku trochę czułem w kręgosłupie ale już się przyzwyczaiłem i jest wygodnie. Przyspieszenie jest zawaliste mimo że jeszcze nie kręciłem powyżej 7tys obr a podobno od 7 zaczyna iść ;D ale jestem początkujący, nie mam jeszcze kombi więc nie szaleje, 100-120max 🙂
18 września 2010 dnia 11:21 #211538Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Kowal napisał:
Ale ja napisałem ogólnie, że w takich motocyklach można wydech jedynie zmienić.
To nie pisz.
Ten wydech wygląda CUDNIE 😀
18 września 2010 dnia 11:58 #211539Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
No na wydech jako pierwszego zwróciłem uwagę ;P
18 września 2010 dnia 12:22 #211540Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
nic tylko pogratulować zakupu. Na zdjęciach wygląda wręcz świetnie, a motory na żywo i tak się lepiej prezentują, chyba że są zrysowane czego na zdjęciach często nie widać ;p
Ale ogólnie gratuluje i dobrze, że na razie 100/120 jechałeś a nie tak jak niektórzy pierwsze co by zrobili to na autostrade i v-max sprawdźić ;D18 września 2010 dnia 12:46 #211541Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Na szaleństwa przyjdzie jeszcze czas ;D
Lepiej teraz powoi jeździć, przyzwyczaić się do nowego moto, poznać wszystkie szczegóły co i jak żeby później można by było swobodnie szaleć 😛18 września 2010 dnia 12:48 #211542Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hehe, pierwsza jazda była 40km/h po mieście i to też się bałem bo nie łatwo wyczuć manetke w ścigaczu po jeździe skuterem. Trzeba się z nią obchodzic jak z jajkiem:p ale wraz ze wzrostem przejechanych kilometrów wzrasta prędkość ale na szczęście jak się okazało mam trochę oleju w głowie i panuje nad wszystkim 😉
18 września 2010 dnia 12:55 #211543Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
hehe, to ja się na 125 przesiadłem ze skutera 70ccm i tak to też taki początek miałem a co dopiero jakbym na 600 od razu wsiadł, lekko gazu dodam i już koło rwie kurde a nie to co w 125 że full gaz na 2 biegu i koło się nie podnosi a i tak pierwsze jazdy były powolne i wgl 😀
18 września 2010 dnia 23:43 #211544Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
no jak ja wsiadłem z 50ccm na 125.. to ooo.. co za moc itd. pierwsza jazda to i tak było ok. 130 😀 bo się tym po prostu jarałem.. 2 albo 3 dzień zaraz było do v-max a teraz, mało moc 😥
19 września 2010 dnia 00:27 #211545Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja jak wsiadłem z 50’tki na Apke 125, to tylko się przyspieszeniem jaralem. Tak naprawdę tylko 2 razy jechałem v-maxem (120), a takto to 100 max, nigdy mi więcej nie bylo potrzebne ;).
8 października 2010 dnia 10:54 #211546Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Courte co ty gadasz ;] 300km/h i w góre !!! trzeba mścić a nie preclować
8 października 2010 dnia 11:52 #211547Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Co Wy tam wiecie… To trzeba szukać winkli z pięknym, czystym asfaltem, a nie zapierdalać…
8 października 2010 dnia 13:22 #211548Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
Albo zapieprzać między samochodami na krętej drodze 😀 To jest kozacka jazda 😀
8 października 2010 dnia 17:36 #211549Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ale jaka jest różnica po przesiadce z powrotem na skuter 😀 kolosalna. Nawet nie chodzi o moc, ale o prowadzenie. Hondą wystarczy ruszyć i już jest taka stabilna że ciężko wytrącić z równowagi a w skuterze byle ruch kierownicą i pływa po szosie;] W końcu ponad 100kg więcej waży 😛
ps. pierwsze 1k km nabite 😉8 października 2010 dnia 22:41 #211550Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
ja jak na kolegi peugeocie speedfighcie się przejechałem kawałek a zwykle na nsr 125 jeżdżę to prawie bym się wywalił i jechałem jakbym pierwszy raz na 2 kółkach siędział bo taka różnica między nsr a skuterem to co dopieor musi być między 600 a skuterem…
8 października 2010 dnia 22:44 #211551Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
kilka razy w życiu jeździłem na 600 nie odkręcając nawet pełnej manety i jak wsiadłem na skuter to się czułem jak bym na piechotę szedł haha 😀
10 października 2010 dnia 20:03 #211552Anonim
Gość- 4 533
- 89 923Postów:
wstaw jakieś fotki od siebie:D
- AutorWpisy
- Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.