Cagiva Raptor 125

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #207350 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Witam nowy sezon wiec zaczynam się rozgladac za jakas 125:)
    Moze mi doradzicie cos wpadla mi w oko Cagiva Raptor
    Nie droga ladna i szybka tylko czy ona na prawde rozwija taka predkosc i czy bardzo będzie mnie ciaglo do tylu np po przekroczeniu 120km
    http://otomoto.pl/cagiva-raptor-planet-mito-125-50-najtaniej-M2480575.html
    A moze jakieś inne moto nie chce na pewno yamahy TD
    chociaz na TDR juz bym po patrzyl jakie sa najmniej awarayjne i maja dosyc duza moc predkosc max wystarczy mi okolo 130-140. Chetnie bym kupil 4suwa ale YZF za droga a inne to wyglad nie za ciekawy ale moze sa jakieś o których nie wiem proszę mi cos doradzic chce wydac tak okolo 6tys

    #207351 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Kurczak napisał:

    ylko czy ona na prawde rozwija taka predkosc

    raczej nie , to pociągnie pewnie ze 160

    Kurczak napisał:

    czy bardzo będzie mnie ciaglo do tylu np po przekroczeniu 120km

    według opini posiadaczy streetówek nakedków itp , to nie fajnie robi się przy 160 🙂

    i ogólnie tam z zadupkiem jest coś grzebane , siedzenie wygląda jak od jakiegos komara ..

    edit

    tak jak myślałem to jest jaki kurwa kolejny artysta odpuść se ten sprzęt

    ten wydech też wygląda jak śmiećtnik

    REKLAMA

    Zontes U1 125: Poczuj wszechstronność i moc

    Poznaj nowy Zontes U1 125 z najbogatszym wyposażeniem w klasie. Odkryj moc systemu oświetlenia full LED. Poczuj osiągi silnika 14.6 KM. Doceń niesamowitą wszechstronność. Przyjrzyj się z bliska każdemu detalowi.

    #207352 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Jak dla mnie to jest moto po przejściach. Prawdopodobnie ta sztuka leżała na prawej stronie(nadgryziona manetka, wymieniona końcówka(była urwana, więc gość stwierdził, że nie założy seryjnenj, tylko da jakąś „fajną”)). O przednim błotniku, lusterkach, kanapie, braku plastiku pod zbiornikiem i bałaganie w elektryce nie wspominając…

    Szukaj dalej 😉

    #207353 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dywersant, zobacz ten cały wydech jest jakiś inny przyjżyc się zdjeciu które ja dałem i zdjęciom z alledrogo

    #207354 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona napisał:

    Dywersant, zobacz ten cały wydech jest jakiś inny przyjżyc się zdjeciu które ja dałem i zdjęciom z alledrogo

    On nie jest inny… on był cięty i spawany! :573:

    #207355 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dywer przyjżyj się dobrze , komora rezonansowa jest dłuższa i kolektor jest grubszy … , co za kurwa ass , jak można tak zepsuć moto

    #207356 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    A silnikowo to to to samo co mito 125 czyli ponodbno najbardziej awarynja 125 i części drogie

    #207357 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    bzdura , poprostu błedna opinia poszła w internet , jak się będzie o to dbało i nie jeździło wiecznie na ,,odcinie” to to śmiało opjeździ , na pewno cylki szybciej padają niż w rs nsr itp , bo są mocniejsze a co za tym idzie bardziej wyzyłowane , ale jak kto dba tak ma

    #207358 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Hm a moze jakieś fajne modele byscie mi powiedzieli szosowo turystyczne takie cos jak TDR sa jakieś jeszcze ? no i street jeszcze Cagiva Planet jest chyba w 4 suwie tak ? A w nowym derbi gpr jakie tam osiagi ma i czy silnik się psuje ?

    #207359 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Cagiva Planet jest w 2t, ten sam silnik co cagiva mito.

    #207360 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    nie bierz 125 4t , bo to nie jedzie , kup se sende 125 i chuj , haha 😀

    #207361 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Hyosung gtr 125 😀 „mały gixer” 😀 fajnie ciągnie dzięki silnikowi V2 😀 Wymaga dbania o niego, ale odwdzięcza się osiągami lepszymi od cbr125 i porównywalnymi do yzf125. Wygląda cudownie 😀

    Honda Varadero i bez komentarza, sprzęt tak niezawodny, że można latać nim między kontynetami bez problemu 😉

    Sachs Roadster – ciekawy naked, masywny, niebanalny.

    MZ RT 125 – naked słynący z niezawodności i możliwości użytkowych.

    MZ SM 125 sprzęt do wariowania, klasowona równi z nowym ktm duke.

    Wymieniłem tylko kilka porządnych, które w większości chodzą w przyzwoitych cenach 😉

    #207362 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Kurczak, jak masz kupić 125 4t, to se zostaw te rieju, bo ono lepiej idzie niż te czterosuwy pierdolone.

    #207363 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Ja kurczak polecam Ci 4T … Bezapelacyjnie ;p

    + małe spalanie (co teraz przy cenie paliwa powyżej 5 zł ma ogromne znaczenie)
    + niskie koszty utrzymania
    + ładny dźwięk a nie jak piła łańcuchowa

    Fakt osiągi słabsze niż w 2T ale bez przesady najwięcej udzielają się tacy co albo nie jeździli nigdy na 4T albo naoglądali się na youtubie 4T jak jeżdżą …
    Spokojnie można 4T jeździć bez zamulania… Dobre 4T poleci Ci 120 – 130 a przy tym masz fajne równe przyśpieszenia. Polecam Varadero 125. Śliczny dźwięk 2 cylindry w układzie V. Mz sm polecam robiona na podzespołach KTMa dwie chłodnice. Wgl bardzo dużo części w MZ mają logo KTMa spalanie 2,5 litra co uważam za śmieszne w porównaniu do 125 w 2T. Taka Cagiva ile ci skopci ? Z 9 – 10 litrów ? 9 X 5 = 45 zł na 100 kilometrów a co to jest to 100 km ? Spokojnie po mieście się robi tyle w jeden słoneczny dzień + jeszcze oleje itp… 10 litrów to pali moja alfa romeo 156. Tyle w temacie myśle że Dywer się ze mną zgodzi

    #207364 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Hokster napisał:

    + ładny dźwięk

    🙄

    Hokster napisał:

    + niskie koszty utrzymania

    🙄 🙄

    chcesz apierdalać musisz płacić , jak ty patrzysz na ekonomieć to se kup wile która ci spali 2l ..

    #207365 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona napisał:

    Hokster napisał:

    + ładny dźwięk

    🙄

    No jak dla Ciebie dźwięk kibla 2T jest ładniejszy albo RS która wygląda jak rasowy ścig a ma dźwięk taki że panowie z większych sprzętów srają w gacie ze śmiećhu to ok śmiało …

    Jak chce się zapierdalać to się kupuje 600 która Ci spali 5-6 litrów a nie 125 że wpierdala 10l i co trochę wymiana tłoka szlify i inne ku t a s y… Ja nigdy nie narzekałem na pieniądze i nigdy mi ich nie brakowało jednak wolałem kupić 4T bo tą kase co zaoszczędzę wole odkładać na jakiegoś lepszego sprzęta w przyszłości a nie lać chuj wie ile w pierdziawke tyle…

    #207366 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona, ty byś od razu zapierdalał w 2 sekundy do 200km/h i to by było dla ciebie mało :573: Im częściej słyszę twoje teksty o „zapierdalaniu”, to tym bardziej skłaniam się do tego, że gówno wiesz o jeździe i tylko na bzykach jeździłeś, albo z raz śmignąłeś na jakiejś 600ccm i inne motocykle dla ciebie nie istnieją :573:

    Hokster napisał:

    Tyle w temacie myśle że Dywer się ze mną zgodzi

    Zgadzam się.

    #207367 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dywersant, znowu zaczynasz pier.dolic , zluzuj poślady …

    czepiasz się nie wiadomo o co …

    Hokster tu wyjechał z jakimś , niskim spalaniem itp a ja mówię że jak chce się zpaierdalać to trzeba płacić , albo jedno albo drugie.. jak chcesz jeździc ekonomicznie to se kurrwa kup wilge , i tak jak powiedziałem , będzie ci palić 2 litry ..

    125 4t to jest paranoja , czy to ścig turystyk czy cokolwiek innego bo to musi jechać , nie raz widziałem taką sytuacje , czy kolega sam mi opiwadał , jak czegoś takiego doświadczył , leci cobie ok 100km/h (cbr 125) za jakimś samochodem , ten zjeżdza na bok żeby mu ustąpić , a cebra nie miałą siły żeby go wyprzeździć 🙄

    nikt ci nie każde zapierd.alać na odcinie , ale zapas mocy zawsze się przydaje

    jeden jedyny plus jaki widzę w 4t (oczywsice w kat 125) to to żę 2t duuzo łatwiej zatrzeć

    Hokster napisał:

    No jak dla Ciebie dźwięk kibla 2T jest ładniejszy

    nie

    Hokster napisał:

    albo RS

    stanowczo wole dzwiek porządnie wkręcającego się silnika , a nie jak by ktoś srał po grochuwce do rury wydechowej . 125 w 4t naprawde ładnie nie brzmi , ewentualnie jakieś tam przeloty jak ktoś fajnie porobi , poza tym hokster nie wiem czy słyszałes kiedys na żywo rs 125 , to jak się rozbuja , to nawet przyjemnie brzmi , jest tylko:, słyszysz widzisz, nie słyszysz nie widzisz, bzyyy . a kibe to nie dość że wiecznie wyje na max obrotach to jest: nie wiedzisz słyszysz baardzo długo , potem coś się przerutla i dalej to słyszysz pół godziny , i cały czas ,,odcinie” bzyzyzyzyyzzyyy

    mógłbym jescze tu pisać dużo ale mi się nie chce .

    #207368 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    wrona napisał:

    poza tym hokster nie wiem czy słyszałes kiedys na żywo rs 125

    Nie tylko słyszałem ale też miałem rs 125 przez 2 miesiące od brata ciotecznego który miał wypadek i już nigdy nie będzie mógł śmigać na moto. Miałem mu to sprzedać i sprzedałem ale przez 2 miesiące użytkowałem i wiem że ten dźwięk to jest gówno… Porównałeś dźwięk 4T do srania po grochówce do rury wydechowej czy coś takiego… To raczej określenie pasuje do jakże pięknego metalicznego dźwięku 2T… Dźwięk 125 w 4T Ci nie odpowiada , dźwięk Dominatora naszego kolegi z forum nie odpowiada odpowiada tylko dźwięk RS 125 co ślicznie się wkręca i wpierdala 10l Nie będę się z Tobą kłócił bo jak to mówią gadaj z dupą to Cię osra a tak wgl to praktycznie nic nie zrozumiałem z twojego postu

    wrona napisał:

    mógłbym jescze tu pisać dużo ale mi się nie chce .

    Prosze Panie nie krzywdź nas tym… Czym my sobie zasłużyli na taką karę. Wolę spędzić resztę życia kopiąc rowy niż rozszyfrowywać Twoje posty napisane tak chaotycznie jak dzieci w podstawówce… ELO

    #207369 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Hokster napisał:

    dźwięk Dominatora naszego kolegi z forum nie odpowiada odpowiada

    czytaj dobrze… napisałem poprostu że , wole głosne moto, coś co słychać , ale nie widzę w tym problemu że dominator jest cichy bo nie wypada żeby tego typu moto darło ryja ,

    co do dzwięku to juz się kłócić nie będe bo to kwetia gustu … ale nie wiem czym tu się jarać , oczywiście że żadne 125 nie bedze chodzić tak łądnie jak większe litraże , bez względu na to jaki typ 2oo to jest

    Hokster napisał:

    a tak wgl to praktycznie nic nie zrozumiałem z twojego postu bo jest napisany jak materiały w gazecie FAKT … Elo

    a może to ty masz problemy z czytaniem ??

    #207370 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    raczej problemów z czytaniem nie mam inaczej nie chodził bym klasy dziennikarskiej…
    Oczywiście że 125 w 4T nie będzie chodził jak np zx9r ale bez przesady… Napewno bliżej takiej 125 w 4T to dźwięku 900ccm niz 125 w 2T pozdro

    #207371 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Dajcie se spokój z tą dyskusją. Ja powiem tak, kupiłem 125 4t i jeszcze szybciej je sprzedałem i kupiłem rs 125.

    Kurczak, powtórzę, twoje rieju objedzie wszystkie śmieszne 125 4t więc jak chcesz coś szybszego to tylko 125 2t.

    #207372 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Kowal no bez przesady kolega ma CBR 125 no to na przyspieszenie minimalnie mi odejdzie ale to tak ciut ciut a na v-max no to rieju samo nie poleci tak ostro ale jak wpadlem w tunel za cbr to ja jeszcze wyprzedzilem :E Troche mniej mocy a YZF 125 i CBR 125 maja inne silniki ? Najardziej odpowiadala by mi yzf 125 ale chyba nic nie wyrwe zbytnio za taka cenę ;/
    Chyba ze z angli zaraz popatrze na ebay ale z tego co pamietam to drogie sa jak cholera a o mocy powiem tak przydala by się ale u mnie nikt nie będzie kupywal 125 wiedz bede jezdzil spokojnie a spalanie przy dzisiejszych czasach się liczy i to bardzo… CBR w pelni odblokowana nie zamknie 140 ? i jakas szersza opone na tyl rzucić i moze by jakos wyglądalo
    Albo moZe w ostatecznosci bym się skusil na jakiegos crossa ale w 2t tylko zeby sobie po szalec ale ile to będzie palilo ? 😛 i jakos zeby ladnie wyglądał i zeby się nie rozpadl na ostrej jezdzie
    o cholerka chyba się zakochalem
    http://moto.allegro.pl/ktm-enduro-125-zarejestrowany-jako-motorower-50-i1508657138.html mmm…

    #207373 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    To ja wtrące swoje grosze:

    Hokster napisał:

    ładny dźwięk a nie jak piła łańcuchowa

    Jeśli ze 125 mam wybierać między głosem 4T a 2T to zdecydowanie 2T… Wole bzyczenie i przynjamniej słychać co się wydobywa z tego silnika niż takie ledwo pierdzenie i pukanie z wydechu tego 4 suwa, który zamiast szarpać to pcha to moto 🙂

    Hokster napisał:

    Jak chce się zapierdalać to się kupuje 600 która Ci spali 5-6 litrów a nie 125 że wpierdala 10l i co trochę wymiana tłoka szlify i inne ku t a s y…

    Tak tylko zapomnieliście o kwestii prawa… Gdyby było można to przecież oczywiste, ze wzięło by się coś większego, bardizej ekonomicznego i mocniejszego, a nie pie.przyło się z 125tkami … Tu się o wiek rozchodzi !
    Poza tym 10l to przesada … RS czy DT i inne normalne moto spalają koło 6-max.8 jak się szaleje… nie wiem jak tam ten 7mio biegowy wynalazek od Cagivy bo o nim nie czytałem zbytnio. 10l to rasowe crossówki łapią, a nie użytkowe motocykle 🙂

    Kurczak napisał:

    jak wpadlem w tunel za cbr to ja jeszcze wyprzedzilem

    Więc właśnie – jeśli nie zależy ci na mocnej różnicy między Rieju a kolejnym etapem motocykli to bierz 4T ale cukierków się nie spodziewaj 😉

    Kurczak napisał:

    CBR w pelni odblokowana nie zamknie 140 ? i jakas szersza opone na tyl rzucić i moze by jakos wyglądalo

    140 ? Czy ja wiem … pewnie po pokombinowaniu z gaźnikiem i zębatkami by wycisnęła ale jeszcze po zmianie opony na szerszą to już wątpię 🙂

    Kurczak napisał:

    Albo moZe w ostatecznosci bym się skusil na jakiegos crossa ale w 2t tylko zeby sobie po szalec ale ile to będzie palilo ?

    Jak prawdziwy cross a nie jakieś chińskie wypiździadło to musisz 8-10l liczyć 🙂 Przy czym te 8 to na pewno nie na torze czy szaleniu po lesię 🙂 No i do tego dochodzą remonty częste 🙂

    A ten Kat co podałeś aukcję to wyruchany dziad… Na pierwszy rzut oka widać, że jest wyjechany ostro. Dodatkowo kolanko wgniecione

    Jeszcze coś miałem napisać ale nie wiem…

    A ! I jak tak czytam te wasze kłótnie to mnie ciśnie aż :p

    #207374 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    to ja chce jakiegos 4t bo 8l jak będzie mi palil to chyba się zalame 😛 a rieju 125 to 4t ?:D

    #207375 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    tak rieju 125 to 4t z silnikiem od yamy.

    #207376 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Czyli on jest dojsc mocny powinien 140zamknac tak jak yzf ?

    #207377 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Kurczak, też byłem taki przekonany że mi nie zależy, że będzie mało palić i będzie fajnie. Ale jak kupisz teraz coś co będzie wolniejsze od tego rieju to się sam będziesz przeklinał. Przerabiałem to rok temu.

    #207378 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Kurczak napisał:

    Czyli on jest dojsc mocny powinien 140zamknac tak jak yzf ?

    Nie YZF na pewno nie zamknie 140 to po pierwsze. Kumpel ma to mówi że 130 to max i to musi piłować trochę. A po drugie YZF ma inny silnik z tego co wiem to chłodzony cieczą i i na 4 zaworach. A te starsze to powietrzaki 2 zaworowe i mają one ok. 12-14 koni. Za to ten w YZF ma podobno z 18.

    #207379 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 497
    • Postów: 85 305
    • Postów: 89 802

    Jakby miał 18 to by ładnie już cisnął

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Cagiva Raptor 125
Twoje informacje:




Back to top button