Cagiva Mito Evo problem z mocą

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #209548 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Witam,
    jestem tutaj nowy, ale mam do Was ogromną prośbę pomocy. Od czerwca jestem posiadaczem Cagivy Mito Evo II z ’99 roku. W wakacje nie raz wyjeżdżałem sobie za miasto i tutaj spotkało mnie niemiłe zaskoczenie. Otóż rozpędziłem Cagivkę jedynie do 140 km/h i to z dużym oporem z górki :(, ale gorsze jest to, że jadąc na 5 120 km/h podjeżdżając pod niewielkie wzniesienie trzeba redukować do 4, a nawet do 3 bo motorek nie może się radzić, a obroty spadają. Gaźnik był regulowany kilkakrotnie i nic. Zastanawiam się czy to może wina zaworu wydechowego, ale nie wiem jak to sprawdźić. Proszę posiadaczy takich motocykli, bądź innych typu RS NSR o pomoc.
    pozdrawiam 🙂

    #209549 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    a moze poprostu jest juz styranaż

    REKLAMA

    SCORPION EXO 520 AIR

    Zobacz co oferuje najlepszy kask motocyklowy w segmencie.

    #209550 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    To raczej nie wchodzi, bo się wkręca ładnie do 14,5 tys.

    #209551 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    zmierz kompresje i będziemy dalej myslec.

    #209552 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Odpala na zimnym za pierwszym kopem ?

    #209553 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    Według mnie urwał a się linka od zaworu wydechowego…
    Tylko problem w tym, że nie wiem, jak to jest z tym zaworem w Mito… ale szukaj czegoś co jest nad oknem wydechowym (w cylku) i podpięta tam jest linka, i wtedy to odkręć i zobacz co i jak…

    A swoją drogą to jaki masz tam przebieg ?

    #209554 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    no moje będzie styrana,
    bo jakby zawór nie działał to w pewnej fazie obrotów i tak powinno chyba ciągnąć,
    no ale może być i to i to,
    jak tam już wyżej ogarniają jak odpala i jaki przebieg

    #209555 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    wytłumaczcie mi co to jest tez zawór wydechowy i po co on , bo z tego co wiem w 2t pomiędzy cylkiem a wydechem , po za uszczelką nie ma nić

    #209556 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    w malym 2T nie ma nic, w duzym 2T jest on po to zeby przy niskich obrotach zmniejszyc srednice wydechu, przez co nie pozwolic mieszance wylatywac z cylindra poprzez zwiekszone cisnienie w wydechu. gdy osiagasz pewne obroty on się otwiera i wtedy motórek pracuej pełna piersia 🙂

    #209557 Reply
    Anonim
    Gość
    • 4 512
    • Postów: 85 324
    • Postów: 89 836

    taa. u mnie jest takie języczek… i on do połowy zamyka okno wydechowe, a po 8rpm dopływa prąd do elektromagnesu, on pociąga linkę, linka języczek i języczek chowa się max. i jest wtedy kopyto…
    Wydawało by się że bez tego mogło by być i było by dobrze, ale nie… bo bez tego jak cały czas jest okno na max otwarte to moto do 8rpm jest bardzo słabe… a po 8 rpm jest jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki i kopyto 😛

Wyświetla 1 wpisów z $
Odpowiedz na: Reply #209551 in Cagiva Mito Evo problem z mocą
Twoje informacje:




Back to top button