Cagiva Mito Evo problem z mocą

Dodaj nowy temat na forum

! Forum Archiwum Jednoślad.pl (2005-2010) Cagiva Mito Evo problem z mocą

Ten temat zawiera 9 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 9 lata, 3 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #209548

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam,
    jestem tutaj nowy, ale mam do Was ogromną prośbę pomocy. Od czerwca jestem posiadaczem Cagivy Mito Evo II z ’99 roku. W wakacje nie raz wyjeżdżałem sobie za miasto i tutaj spotkało mnie niemiłe zaskoczenie. Otóż rozpędziłem Cagivkę jedynie do 140 km/h i to z dużym oporem z górki :(, ale gorsze jest to, że jadąc na 5 120 km/h podjeżdżając pod niewielkie wzniesienie trzeba redukować do 4, a nawet do 3 bo motorek nie może się radzić, a obroty spadają. Gaźnik był regulowany kilkakrotnie i nic. Zastanawiam się czy to może wina zaworu wydechowego, ale nie wiem jak to sprawdźić. Proszę posiadaczy takich motocykli, bądź innych typu RS NSR o pomoc.
    pozdrawiam 🙂

    #209549

    Anonimowy
    • Postów: 0

    a moze poprostu jest juz styranaż

     
    Czytaj
    REKLAMA

    ZONTES: Odkryj nowości w segmencie 310

    Futurystyczny design i najlepsze wyposażenie w klasie. System bezkluczykowy, wyświetlacz TFT, full LED. Do tego imponujące osiągi i jakość wyrażana każdym detalem.Poznaj nową markę ZONTES. Wkrótce w salonach.
    #209550

    Anonimowy
    • Postów: 0

    To raczej nie wchodzi, bo się wkręca ładnie do 14,5 tys.

    #209551

    Anonimowy
    • Postów: 0

    zmierz kompresje i będziemy dalej myslec.

    #209552

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Odpala na zimnym za pierwszym kopem ?

     
    Czytaj
    REKLAMA

    -10% na wszystko. Dostawa w 24h bez wychodzenia z domu

    Ponad 30 000 części w Sklep Jednoślad.pl z rabatem 10% przy użyciu kodu K8GI6-Q1DVC-4OJH3. Darmowa dostawa od 290 złotych i ekspresowa realizacja z bezpłatnym zwrotem.
    #209553

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Według mnie urwał a się linka od zaworu wydechowego…
    Tylko problem w tym, że nie wiem, jak to jest z tym zaworem w Mito… ale szukaj czegoś co jest nad oknem wydechowym (w cylku) i podpięta tam jest linka, i wtedy to odkręć i zobacz co i jak…

    A swoją drogą to jaki masz tam przebieg ?

    #209554

    Anonimowy
    • Postów: 0

    no moje będzie styrana,
    bo jakby zawór nie działał to w pewnej fazie obrotów i tak powinno chyba ciągnąć,
    no ale może być i to i to,
    jak tam już wyżej ogarniają jak odpala i jaki przebieg

    #209555

    Anonimowy
    • Postów: 0

    wytłumaczcie mi co to jest tez zawór wydechowy i po co on , bo z tego co wiem w 2t pomiędzy cylkiem a wydechem , po za uszczelką nie ma nić

    #209556

    Anonimowy
    • Postów: 0

    w malym 2T nie ma nic, w duzym 2T jest on po to zeby przy niskich obrotach zmniejszyc srednice wydechu, przez co nie pozwolic mieszance wylatywac z cylindra poprzez zwiekszone cisnienie w wydechu. gdy osiagasz pewne obroty on się otwiera i wtedy motórek pracuej pełna piersia 🙂

    #209557

    Anonimowy
    • Postów: 0

    taa. u mnie jest takie języczek… i on do połowy zamyka okno wydechowe, a po 8rpm dopływa prąd do elektromagnesu, on pociąga linkę, linka języczek i języczek chowa się max. i jest wtedy kopyto…
    Wydawało by się że bez tego mogło by być i było by dobrze, ale nie… bo bez tego jak cały czas jest okno na max otwarte to moto do 8rpm jest bardzo słabe… a po 8 rpm jest jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki i kopyto 😛

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 10 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie