Cagiva Mito 125 2008r

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #283835
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mażo jest jeszcze informacji o tym modelu , wiadomo,że będzie miała 15KM przy 8tyś i prawdopodobnie będzie to 4 suw* o osiągach i o cenie nic jeszcze nie wiadomo. * Prawdopodobnie

    #283836
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Będzie 2 suw i będzie miała 15 km. A nazywa się Cagiva Mito sp 525. Lekkie rozczrowanie przy 35 koniach wcześniejszej MITO :-/

    REKLAMA

    RZUĆ WYZWANIE MIASTU Z BMW G 310 R

    Obudź się z uśmiechem na twarzy bo każdy dzień z BMW G 310 R to szansa na spróbowanie czegoś nowego. Kompletny pakiet ma wszystko, czego potrzebujesz – w tym nowoczesne światło do jazdy dziennej. Dzięki zoptymalizowanemu silnikowi z Ride by Wire i sprzęgłem z funkcją Anti-Hopping pojazdem jeździ się intuicyjnie i zwinnie, niezależnie od tego, czy wybierasz się do pracy, na randkę czy poza miasto. Przekonaj się o zwrotności, łatwości obsługi i sportowym charakterze G 310 R i każdego dnia stawiaj sobie nowe, większe wyzwania.

    #283837
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    15KM na 125 w 2T to nie jest strasznie duzo, szczegolnie, ze właśnie starszy model byl mocniejszy… A cenka pewnie tez będzie niemala.

    #283838
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    (usunięty)

    #283839
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    wymiękli bo musi był spełniona norma Euro 4 ;] Tym samym nawet nowa RS 125 od połowy 2007r w górę ma tą normą i jedzie max 150km/h a moja z normą Euro 3 jedzie prawie 180km/h więc wszystko tak blokują, nie ma rady.

    #283840
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wow nowa mito jest piękna 😀 A co za problem wywalić wydech 😛 To na nim są te wszystkie katalizatory itd. 😛 A czystsze spaliny daje też wtrysk paliwa. A 15 km to będzie miała, ale zablokowana na pewno 😉

    #283841
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Mi się ona nie za bardzo podoba nie jest tak zdenerwowana jak tamta mam dla was info można ją już kupić nie wiem czy w Polsce też za ok. 4.400eu czyli na złotówki ok. 14.500tyś.

    #283842
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Fajna sprawa z tym wtryskiem :). Przynajmniej mniej pali. A nie wiecie czy będzie też wersja z gaźnikiem?

    #283843
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    ja nie wiem czy ta Mito ma wtrysk. Tak tylko powiedziałem ogólnie co stoi za tymi normami wszystkimi 😛

    #283844
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Wgłębiłem się troszkę w temat nowej Mito i wychodzi, że jest na gaźniku (ten sam silnik co poprzednio), DELLORTO PHBH 28 BD. Nawet licznik ma ten sam :P. Więcej: Typ: 124.63cc, chłodzony cieczą, jednocylindrowy, dwusuwowy średnica x skok tłoka 56 mm x 50.6mm Stopień sprężenia: 7,4 : 1 Gaźnik: DELLORTO PHBH 28 BD Zap?on: C.D.I ze zmienną charakterystyką iskry Moc: 27,6 KW przy 12000 rpm Moment obrotowy 23 Nm przy 11000 rpm Przednie zawieszenie: Hydrauliczny widelec Marzocchi upside-down, średnica 40mm, skok 120 mm Tylne zawieszenie: Progresywne z hydraulicznym amortyzatorem i zmienną charakterystyką sprężyny, skok 133.5 mm Waga na sucho: 109 kg

    #283845
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Czyli z tego co napisać Nikkin – Mito będzie miała nadal taką duszę jak poprzedniczka. Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego…chyba, że nadrobić katalizatorami itp. KruczeK często się zgadzamy co do wyglądu moto- ale teraz jest inaczej 😀 mi się totalnie nie podoba czacha nowej mito 🙂

    #283846
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chociaż coś mi tu nie pasuje : są nowe normy spali, a w nowej Mito nie zastosowano ani wtrysku, ani silnika 4-suwowego…chyba, że nadrobić katalizatorami itp.

    Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.

    #283847
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Nikikin napisał:

    Bo nie zrobili nowego silnika. Tak samo jak Aprilia, pozostawili te same silniki.

    Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe…

    #283848
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Denis napisał:

    Tyle wiem, tylko zauważ, że od czasu premiery silnika mito, minęło wiele czasu, a normy spalin są dużo wyższe…

    Ale silnik dostać już dawno wszystkie zezwolenia czy jak to się nazywa :P.

    #283849
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Tak, tylko teraz jeśli silnik Cagivy spełnić wszystkie normy spalin, to dlaczego Yamaha i inne marki zrezygnowały z 2-suwa, jeśli i ten może spełniać normy?

    #283850
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Chyba się nie rozumiemy :P. Aprilia i Cagiva nadal robia te same modele (RS i Mito) w 2T, ponieważ nigdy nie zaprzestano ich produkcji ;). A taka TZR czy NSR nie jest dłużej produkowana, więc nie maja „koncesji” na produkcje 2T (nie wiem jak to inaczej nazwać, chyba wiadomo o co kaman?).

    #283851
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Denis przestań 😛 Przód jest świetny 😀 Maże Ducati 😀 A sam dobrze wiesz, że włoska motoryzacja to dla mnie kwintestencja sztuki motoryzacyjnej 😛 A co do tych norm :p Na pewno jest zdławiona chamsko katalizatorami itd i dlatego jest w stanie spełnić te normy wszystkie 😛

    #283852
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Dokładnie przód jest piękny podobny do modelu Desmosedici RR 2008:)

    Ehhh, może za rok dosięde tej maszyny, a sp?r o moc jest zb?dny, chyba, że już rozwiżzany, bo był może coś przeoczyżem… W każdym bądz razie, motor osiąga moc około 37 Koni Mechanicznych. Przynajmniej moja cagiva do tylu się kr?ci:)

    #283853
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    Ja to czekam aż wyjdzie mito sp525 500cc 😀 To będzie ogień od cagivy 🙂

    #283854
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    człowieku nie odkopuj tematów jeszcze na na temat 😛

    #283855
    Anonim
    Gość
    • Postów: 89 724

    temat z przed 2 lat i paru miesięcy ! WOW ! 🙂

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button