Ten temat zawiera 22 odpowiedzi, ma 1 głos i był aktualizowany ostatnio przez  Anonimowy 11 lata, 4 miesiące temu.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)
  • Autor
    Wpisy
  • #277022

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Witam kolega ma bws kupil go niedawno. On niechce zapalic ale wczesnij chodzil. Gaznik przeczyszczony a kopalem go ze 30 razy i po wykreceniu swiece swieca sucha 😯 Paliwo z kranika leci w gaźniku tez bylo paliwo odkrecilem membranki tam widzę uszczelka na niej czerwony sylikon. Ktos juz cos tam grzebal. Wina tego beda membranki? A i jeszce 1 jaka jest srednica odblokowanego krucca w BWS.

    #277023

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Nie ;] Też mam BWSa. Na początku fajnie chodził ,lecz później zacząłem mieć problemy. Tak samo nie chciał palić. Wina jest tego, że pomiędzy kolektorem ssącym, membranami a cylindrem wycieka paliwo. Musisz to uszczelnić sylikonem, najlepiej odpornym na wysokie temperatury, i skręcić wszystko razem z całej siły, jednym słowem na hama…

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Junak 126 teraz za 279,95 zł miesięcznie

    Wybierając nowego Junaka 126 możesz skorzystać z promocyjnego finansowania RSSO 0% bez ukrytych kosztów i wpłaty własnej. Już za 279,95 zł miesięcznie (20 rat 0%) możesz wyjechać z salonu nowym motocyklem Junak 126!
    #277024

    Anonimowy
    • Postów: 0

    właśnie tam cieklo paliwo. A to jest taka wada fabryczna?

    #277025

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Wada fabrczyna – nie sadze. Poprostu oboje macie ten sam problem – ja zrobilem BWSem ponad 2 tys km i mnie nigdy nie zawiodl 😉

    #277026

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Bez przesady, nie przykręcaj „na chama” bo gwinty w bloku spierdzielisz i będzie kłopot, dokręć mocno ale z czuciem.

     
    Czytaj
    REKLAMA

    Kominiarka motocyklowa teraz za 10,59 PLN z tanią i szybką wysyłką

    Zadbaj o swoje zdrowie na motocyklu. Kominiarka pod kask to ochrona Twoich górnych dróg oddechowych i komfort termiczny w chłodne dni. Wysyłka w 24h. Paczkomat 12,50 PLN i darmowy zwrot do 14 dni.
    #277027

    Anonimowy
    • Postów: 0

    hincu napisał:

    Bez przesady, nie przykręcaj „na chama” bo gwinty w bloku spierdzielisz i będzie kłopot, dokręć mocno ale z czuciem.

    Ojj, to jest YAMAHA, a nie tandetna podróba skutera ;] Nic nie spierdzielisz, na chama jedziesz ;] Z resztą to jest imbus. A co do zróbania gwintu to się nie bój. śrubka przechodzi na drugą stronę, więc w razie kłopotów czy jej urwania wykręcisz ją bez kłopotu. Co do wady fabrycznej. Nie, to nie jest wada fabryczna. Sam pisałeś że ktoś tam grzebał. Poprostu za słabo przykręcił. Jak nie przykręcisz z całej się, to stanie Ci się tak jak mnie. Mimo że dasz silikon, paliwo i tak będzie Ci ciekło, i jeszcze kolektor ssący sobie zrobisz. zrób tak jak ja, jeżdże już od tamtego czasu 2 sezony i nic mi nie cieknie. weź poprostu silikon i przykręć z caaaałej siły. Pozdro 😛

    #277028

    Anonimowy
    • Postów: 0

    JIMI tylko yamaha ma silnik minarelli ja też mam minarelli i ukręciłem śrubę od przykręcania wydechu do cylka.. Przykręć mocno ale nie na maxa jak możesz. A z resztą się zgadzam :mrgreen:

    #277029

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Doobra, zgadzam się. możesz urwać, ale tam nie masz chyba imbusa 😀 A klucz imbusowy nie jest taki duży. Przykręć z caaaaaaałej siły…

    #277030

    Anonimowy
    • Postów: 0

    ok przykrece tak ze będzie dobrze 😆 :mrgreen: A i ja w bws zorebralem membranki i jak teraz mam rozpoznac gdzie spód gdzie góra? Czy to niema różnicy??

    #277031

    Anonimowy
    • Postów: 0

    Z jednej strony raczej powinno być nacięcie to do dołu ma był a jak nie ma to obojętnie, ale spójrz po śladach przylegania, kolega wyżej nie ma racji, co z tego , że Yamaha ? może być nawet Kawasaki a i tak jak na chama będziesz kręcić to gwinty pozrywasz albo klucz przekręci Ci się (imbus) i zniszczy śruby, skróć z czuciem, jeżeli będzie coś przeciekać to nawet dorób uszczelke z klingierytu, bądz w ostateczności z grubszego papieru.

Oglądasz 10 postów - 1 przez 10 (z 23 łącznie)

Ups... Musisz się zalogować, lub zarejestrować żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Przejdź do Rejestracja lub Logowanie