Budowa gaźnika, czy to możliwe że są 2 przewody paliwowe dochodzące do gaźnika?

Witajcie, napisałem nowy temat bo nie pasował pod stary tytuł tematu.

Po oględzinach mojego pierwszego nabytku (Kymco New Dink 50) widzę że do gaźnika biegną 2 przewody paliwowe. Jeden wchodzi do niego blisko rury z powietrzem z filtra powietrza więc to chyba główny. Czy to możliwe, że drugi też idzie do gaźnika?
Ten który znalazłem idzie na skraju gaźnika, na krótki odcinej jest połączony z gaźnikiem po czym od razu dalej z niego wychodzi i idzie dalej do takiej tuby (większej niż filtr paliwa z której później odchodzą 2 grubsze rurki-jedna w ramę skutera, druga gruba znów gdzieś dalej ale nie do silnika,).

Nie znam się zbytnio i proszę o pomoc, czy to jakaś recyrkulacja paliwa? Jeśli to dla was dziwne czy niezrozumiałe to proszę o odpowiedź, zrobię wtedy zdjęcia.

Dziękuję za pomoc

w gaźniku w 2T masz następujące przewody: od zbiornika paliwa, od dozownika oleju i w króćcu od podciśnienia.

No więc jest to silnik 4T, przepraszam że nie nadmieniłem.

wygląda to tak:
idzie przewód paliwowy do filtra paliwa, później znika za maskownicą której nie umiem rozebrać a wracają 2 przewody i idą tak jak opisałem to na początku tematu czyli 1 do gaźnika przy samym wejściu rury z powietrzem, a drugi na kończącym się gaźniku (pogranicze bocznej ścianki) i dalej do jakiejś puszki...

to czego nie widać za maskownicą to może być pompa podciśnieniowa, a jeden z przewodów nie musi być wypełniony paliwem? Być może gaźnik steruje tym przewodem pompa podciśnieniową a ona tylko 1 przewodem wysyła paliwo...

Nie chce za dużo tykać i rozbierać bo na gwarancji jeszcze dlatego pytam jak to wygląda. Widzę że mało odpowiedzi więc załącze zdjęcia w najbliższych dniach jak się ociepli