Brak swiatel na wlaczonym/wylanczonym silniku nie dzialaja

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Autor
    Wpisy
  • #218294
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    a wiec ostatnie odkręcałem wariator i blokowałem wal wkładając 2 śrubokręty w magneto i po tym odpaliłem skuta i nie mam żadnych świateł ani migaczy ani podświetlania na zegarach ❓ 😳 skuter odpala na kopa aku słabe ale rozrusznikiem zakręci wiec światła stopu powinny się zapalić :hmmm: a nie palą się na włączonym/wylanczonym silniku czy jest to możliwe ze zerwałem jakieś kable w magnecie (nie mogę na razie zdjac magneta bo nie mam ściągacza) dajcie jakieś rady co mam sprawdźić
    _________________
    yamaha aerox :*

    #218295
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    co tu masz od sprawdzaniaż jak się nie myśli i wsadza śrubokręt w magneto…
    pewnie wsadziłeś w dziurkę do środka żeby śrubokręt się o coś zaparł i odkręcałeś…
    barwo. prawdopodobnie się cewki albo urwał y albo druciki pozrywały.
    Ewentualnie jak grzebałęś przy kabelkach to źle podłączyłeś.

    #218296
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Daję głowę sobie uciąć że przerwałeś uzwojenie w statorze… Będzie on do wymiany. Możesz też dać do zakładu co przewijają silniki elektryczne aby nawinęli nowe uzwojenie. Ale czy gra warta świeczkiż Zależy przede wszystkim od ceny.

    #218297
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    ale jak bym cewki urwal to by w swiecy iskra bylaż?? i normalnie odpalal z kopa z praktycznie padnietym aku starter tez zakreci ale slabo bo aku nie ladowalem i stalo przez zime

    #218298
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Zależy którą cewkę przerwałeś.

    #218299
    Anonim
    Gość
    • 4 533
    • 89 923Postów:

    Daję głowę sobie uciąć że przerwałeś uzwojenie w statorze… Będzie on do wymiany. Możesz też dać do zakładu co przewijają silniki elektryczne aby nawinęli nowe uzwojenie. Ale czy gra warta świeczkiż Zależy przede wszystkim od ceny.

    ja miałem kiedyś całą cewke podrapaną, bo chyba za mocno wkręciłem śruby po wentylatorze żeby zablokować czymś o nie i byłem u jednego kolesia co nawija ale nie dał rady ponieważ druciki są bardzo cienkie a poza tym nie dało się cewki całkowicie wyciągnąć czy coś takiego i kupiłem nowy zapłon.

Wyświetla 1 wpisów z $
  • Musisz się zalogować, żeby odpowiedzieć w tym temacie.
Back to top button