Brak reakcji na kluczyk

A więc, pojechałem sobie na miasto, jeżdżę sobie na rezerwie, skuter dostał jakby większej mocy. Pojechałem, zatankowałem, skuter zaczął normalnie jeździć a więc pojechałem sobie do biedronki. Wychodzę z biedroneczki, wkładam kluczyk do stacyjki, przekręcam i co? NIC, zero reakcji, klakson, kierunki, miernik paliwa, nic kompletnie. Wbiłem sobie na neta i coś tam czytam czytam i mnie oświeciło, że kopniaka nie próbowałem, no więc spróbowałem i po chwil męczenia załapał. Potem stojąc na światłach zauważyłem, że całe podświetlenie miga, kierunki migały szybciej/wolniej, miernik paliwa troche wariował. Po dojechaniu do domu, skuter nadal nie reagował na kluczyk. Ktoś coś wie co mogło się stać? Ktoś mi coś odłączył na złość?

bezpiecznik?

on sie znajduje gdzies przy akumulatorze? i jak poznam, że jest padnięty?

po tym że przed bezpiecznikiem jest prąd a za bezpiecznikiem go nie ma?

no fajnie, skuter sobie zaczął normalnie działać bez żadnego fixa
edit.jeżeli jest jakieś zwarcie na instalacji, bezpiecznik wadliwy czy coś to skuter odpali mimo wszystko z kopniaka za każdym razem?

zalezy jaki. tzn że zależy jaki ma zapłon i jaki rodzaj instalacji

problem jednak jest w bezpieczniku, Wombat jak zwykle nieomylny :D skuter pali na kopniaka bez połączonych kabelków od bezpiecznika więc easy.

ale znalazłeś usterkę i ją wyeliminowałeś?
bo jeżeli pali bezpiecznik to jest przeciążenie lub zwarcie
a jeżeli jest zwarcie to raczej nie zapali - chyba że to jakies minimalne przebicie gdzieś

ten bezpiecznik raz działał, raz nie. jutro wstawię nowy i jak się spali to będę szukał zwarcia ;d

to może jego gniazdo jest zaśniedziałe, z luzami a nie sam bezpiecznik

Inne pytanie. Jaki największy zestaw(rozmiar tłoku) można wsadzić do 50tki? 100cc(50mm)?
edit. odczuje sporą różnice po wymianie cylindra i tłoka z 47mm na 51 zostawiając głowice od 72cc?