brak przyrostu mocy po tuningu

witam mam problem z moim skuterem longjia 50 2t z 2013 roku a mianowicie zacząłem bawic sie w tuning zamontowalem cylinder parmakit sport 70 tlumik laser x pro wariator stage6 sport pro i zmienilem dysze w gazniku z 65 na 75 ale prędkość maksymalna oraz przyspieszenie są ciągle takie same czy moze to byc wina modułu zapłonowego? pozdrawiam

cylinder nowy czy z odzysku?
jaki masz tam gaźnik?
wydech ma wyjete blokady?

A jaki masz ten gaźnik ? Jaka średmica gardzieli ? Jakie rolki i sprężyna dociskowa ? Jaka kompresja na tym zestaiw cylindrowym ?

cylinder tlok i glowica byly kupowane w zestawie nowiutkie gaźnik 16 mm seria sprężyna centralna seria rolki 6g w wydechu jest zwężka ale kiedy sie ją wymontuje skuter jest niesamowicie głośny a osiągi są takie same

obecność blokady nie powinna drastycznie wpływac na dzwięk. gdziie masz tą zwężke w wydechu że ją możesz montować i demontowac?

zwężka była obok mocowania tlumika do cylindra musialem rozszlifowac spawy zeby ją wyciągnąc przejechalem sie pare razy i nie odczułem jakiejkolwiek różnicy w osiągach jedynie dźwięk byl o wiele wiele głośniejszy a kultura pracy tlumika zmienila sie bo zaczął tak jakby dzwonic a wczesniej chodził normalnie

17mm gaźnik i po wyjęciu zwężki z wydechu trzeba całość wyregulować. No i szczelnie poskładać - bez przedmuchów przy wydechu.
Wyjęcie zweżki nie powino drastycznie zmienić dźwięku (u siebie wcale nie zauważyłem zmiany).
No i podstawa - jaką masz kompresje po tych tuningach?

niestety nie mam zadnego narzędzia do pomiaru kompresji ale kiedys sprawdzałem ręcznie wydawała się naprawde spora ale czy to możliwe zeby v-max byl idealnie taki sam jak na seryjnym secie przez mniejszą kompresję? zamontowałem teraz gaźnik 21mm i dalej jest jak było ale będę jeszcze kombinowac mode w końcu do tego dojde

19mm gaźnik to max jaki tam powinien być.

oczywiście że mozliwe. przecież niższa kompresja to mniejsza moc. Nie jeździ sie cyferkami z folderka i nazwami tylko rzeczywistymi osiagami cylindra. Zły stan, zła regulacja i topowy nawet cylinder zachowa sie jak kibel.

Ale bez pomiaru kompresji nie wiesz nic.